Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Kontrolka


Marko123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od pewnego czasu na desce rozdzielczej wyswietla mi sie taka oto kontrolka.Co ona oznacza ?

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to diesel.Ale czy przebiegu 11.000 km moze byc woda w filtrze paliwa

Pewnie może, skoro jest ;)

 

W zamiezchłych czasach pierwszych CR wodę zlewało się z filtra dwa razy częściej niż wymieniało sam filtr. Nie znam się eksprecko na silnikach, ale to może świadczyc, że masz taką sobie stację benzynową (lub bardziej olejowo napędową :lol: ), w której są stare zbiorniki ze sporą zawartością wody :)

 

Btw jak po 10 miesiącach w tym francuskim guanie może paść akumulator to wszystko jest możliwe :lol:

Edytowane przez polonus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tankuje na bp a stacja jest nowa ma zaledwie 2 lata. Co teraz robić? Wymienić filter w serwisie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tankuje na bp a stacja jest nowa ma zaledwie 2 lata. Co teraz robić? Wymienić filter w serwisie

Nie wiem co wydumali w dci, ale niektóre silniki mają kranik do spuszczania wody z filtra paliwa. Z takim przebiegiem to jedź do ASO niech się martwią ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dzwoniłem do aso mówią że do wymiany filtr kaszt 250zł czy nie jest ryzyko jechać ztą kontrolką 100 km do serwisu

Jak to jest z tą gwarancją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dzwoniłem do aso mówią że do wymiany filtr kaszt 250zł czy nie jest ryzyko jechać ztą kontrolką 100 km do serwisu

Jak to jest z tą gwarancją

A nie masz gdzieś blizej serwisu? Jak się obawiasz to zadzwoń do serwisu niech się wypowiedzą :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem w aso wymienili filter jest ok

Byłem w aso wymienili filtr jest ok

Byłem w aso wymienili filtr jest ok

Byłem w aso wymienili filtr jest ok