Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jakie świece zapłonowe [Pb nie LPG] i jaki filtr oleju ?


knaven

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Ponieważ jestem laikiem w kwestii motoryzacyjnej chciałbym zapytać specjalistów o to jakie proponują świece zapłonowe i filtr oleju [zmieniam olej i wyczytałem, że odrazu należy zmienić filtr] ?

Na forum była poruszana kwestia świec do LPG albo dCi. A mnie ciekawią świece do Benzyny 2.0 141 koni. Nissan J10 2009 rok. Napęd 4x4. No i filtr oleju oczywiście.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świece normalne, filtr wg uznania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry. Ponieważ jestem laikiem w kwestii motoryzacyjnej chciałbym zapytać specjalistów o to jakie proponują świece zapłonowe i filtr oleju [zmieniam olej i wyczytałem, że odrazu należy zmienić filtr] ?

Na forum była poruszana kwestia świec do LPG albo dCi. A mnie ciekawią świece do Benzyny 2.0 141 koni. Nissan J10 2009 rok. Napęd 4x4. No i filtr oleju oczywiście.

Pozdrawiam.

Filtry oleju do wyboru :) Knecht OC 195, Purflux LS892, Bosch F026407001, Filtron OP595, Mann W67/1.

Co do świec to na Allegro jest tego pełno. Wszystko zależy od zasobności portfela :)

   

https://allegro.pl/kategoria/swiece-zaplonowe-50759?buyNew=1&offerTypeBuyNow=1&string=qashqai&order=m&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-aut-1-5-0511

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Pierwotnie Nissan miał umowę z DENSO i stosował świece irydowe tej firmy (do wyszukania na stronie DENSO). W ramach redukcji kosztów zdecydowano się na umowę z NGK i świece irydowe tej marki.

 

Ja mam Kaszę z 2009 i miałem w oryginale DENSO i tego się trzymam jak na razie (np. rodzina DENSO IRIDIUM TOUGH - koszt ok 60-70zł/gar lub mocniejsze 90-110zł/gar).