Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

picio117a

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kupiłem miesiąc temu Nissana primere p11 w wersji topsport z silnikiem SR20DE. Sprawował sie super az do wczoraj. Odpaliłem go rano normalnie pojechałem w jedno miejsce i wrocilem do domu, po jakiejs godzinie wsiadłem znow i odpaliłem, po czym zobaczyłem ze obroty strasznie maleją az w koncu wskazówka jest przy samym koncu i gaśnie. Odpalam go znow, ruszam i gdy docisne mu około 2tys obrotów dusi sie az do 4-5 czasem 6 po czym dostaje mocnego buta i jedzie dalej. Dusi sie tylko na jedynce, a najlepsze jest to ze dzieje sie to tylko przy pierwszym ruszaniu, potem jak troche sie nim przejadę to jest git az do momentu zgaszenia i ponownego odpalenia, wtedy czynność sie powtarza. Czy ktoś coś wie na ten temat? Czy jest to związane z prądem? Pomocy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz obstawiam, albo coś z elektryką. U mnie np.byl kabelek od wtryskiwacza nr1 uszkodzony i działy się podobne cyrki. Ale to powinien też błąd się jakiś w ecu uaktywnić.

 

mobile mesage

Ewentualnie nieszczelność w układzie dolotowym. Sprawdź też kabelek od podciśnienia

 

mobile mesage

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest ale chodzi bezpośrednio tak samo na gazie jak i na benzynie

Jest instalacja LPG ?

Tak, ale chodzi tak samo na benzynie jak i na gazie

Jest instalacja LPG ?

Tak, ale chodzi tak samo na benzynie jak i na gazie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakręć zawór na butli i zobacz jak będzie odpalać  na  PB .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz obstawiam, albo coś z elektryką. U mnie np.byl kabelek od wtryskiwacza nr1 uszkodzony i działy się podobne cyrki. Ale to powinien też błąd się jakiś w ecu uaktywnić.

 

mobile mesage

Ewentualnie nieszczelność w układzie dolotowym. Sprawdź też kabelek od podciśnienia

 

mobile mesage

Poczyscilem wszystkie filtry i po odpaleniu chodzi dosyc równo, nie wiem gdzie miałem głowę ale nie zauważyłem zerwanego kabelka od podciśnienia i od razu to zmieniłem. Pomogło w ch*j na postoju, obroty równo sie trzymają i odmulil sie troche, ale podczas jazdy wciaz sie przydusza, wiec pewnie ta przepustnica

Zakręć zawór na butli i zobacz jak będzie odpalać na PB .

Dzieki ale to nie tam leży problem :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Poczyscilem wszystkie filtry i po odpaleniu chodzi dosyc równo, nie wiem gdzie miałem głowę ale nie zauważyłem zerwanego kabelka od podciśnienia i od razu to zmieniłem. Pomogło w ch*j na postoju, obroty równo sie trzymają i odmulil sie troche, ale podczas jazdy wciaz sie przydusza, wiec pewnie ta przepustnica

Dzieki ale to nie tam leży problem :(

Mam podobny problem z 1.8 po lifcie 2001r! Na zimno bardzo słabo mi zapala, kilka razy muszę go przekręcić żeby odpalił. Podpowiedzcie mi koledzy gdzie ten kabelek od podciśnienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Miałem to samo. Przepływomierz padł. Działo się tylko na zimnym silniku czyli jak gaz jeszcze nie zdążył się załączyć. Kangurek, duszenie, musiałem konrować mocno gazem by auto nie stanęło. Po wymianie przepływomierza problem ustał i nie wrócił.

Równolegle przy tej "usterce" lubił pojawiać się błąd mieszanki P0171.

 

Sam przepływomierz miałem orginalnie BOSH 0280218094, a zalożyłem BREMI 30024 cena -205zl (w 2015r).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...