Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

Części Nissana - iParts.pl

- - - - -

Wymiana Silnika nissan micra k11 1.0 96r

k11 wymiana silnika

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   rafalinii

rafalinii

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Zabrze
  • Model:Nissan Micra k11
  • Silnik:1.0
  • Time Online: 3h 54m 30s

Napisano 13 czerwiec 2017, 16:49

Witam wszystkich, w mojej mikrze z 96r z silnikiem 1.0 pękła uszczelka pod głowica, i strzeliły chyba zawory, wymiana jest nie opłacalna bo zbliża się do wartości zakupu innego sprawnego auta, wiec moje pytanie brzmi następująco: Czy wymiana całego silnika na identyczny silnik jest trudna? czy do ustawienia silnika potrzeba specjalnych narzędzi? i czy istnieje może jakaś instrukcja? będę wdzięczny za wszelkie porady.

 

pozdrawiam Rafał N.


  • 0

#2 OFFLINE   sanfran

sanfran

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 32 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Aberdeenshire
  • Flaga:
  • Model:Leaf
  • Silnik:Trójfazowy 80kW, 24kW/h
  • Nr rejestracyjny:MK
  • Time Online: 2d 12m 44s

Napisano 14 czerwiec 2017, 08:33

Dźwig warsztatowy by się przydał.

Poza tym do ogarnięcia:

 

 

 

Lepiej wyjąć silnik ze skrzynią, łatwiej przerzucić skrzynię gdy silnik jest na zewnątrz.


  • 0

#3 OFFLINE   rafalinii

rafalinii

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Zabrze
  • Model:Nissan Micra k11
  • Silnik:1.0
  • Time Online: 3h 54m 30s

Napisano 14 czerwiec 2017, 09:04

Dźwig da siew zorganizować, dzięki za odpowiedz  i pomoc, pozdrawiam


Użytkownik rafalinii edytował ten post 14 czerwiec 2017, 09:11

  • 0

#4 OFFLINE   sanfran

sanfran

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 32 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Aberdeenshire
  • Flaga:
  • Model:Leaf
  • Silnik:Trójfazowy 80kW, 24kW/h
  • Nr rejestracyjny:MK
  • Time Online: 2d 12m 44s

Napisano 14 czerwiec 2017, 09:24

Spoko, też bym wymieniał cały silnik.

Jak na razie moja litrówka ma przebieg 170 tyś km (106 tys mil), chodzi ładnie, łańcuchy w miarę ciche, oleju nie bierze, ciśnienie sprężania po 13, z wyjątkiem jednego gara, gdzie jest 12,5.

Silniki nie do zdarcia.


  • 0

#5 OFFLINE   micban

micban

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Kraków
  • Model:Micra k11
  • Silnik:1,3
  • Time Online: 46m

Napisano 18 czerwiec 2017, 00:12

Witam wszystkich, w mojej mikrze z 96r z silnikiem 1.0 pękła uszczelka pod głowica, i strzeliły chyba zawory, wymiana jest nie opłacalna bo zbliża się do wartości zakupu innego sprawnego auta, wiec moje pytanie brzmi następująco: Czy wymiana całego silnika na identyczny silnik jest trudna? czy do ustawienia silnika potrzeba specjalnych narzędzi? i czy istnieje może jakaś instrukcja? będę wdzięczny za wszelkie porady.

 

pozdrawiam Rafał N.

mam taki silnik. moge Ci tanio sprzedać. Skąd ta teza o zaworach?Uszkodzona uszczelka nie powoduje zniszczenia zaworów


  • 0

#6 OFFLINE   milosz_micr

milosz_micr

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Kraków
  • Flaga:
  • Model:micra
  • Silnik:1.0
  • Time Online: 12m 50s

Napisano 19 czerwiec 2017, 06:42

Cześć,

 

Jestem również na etapie swapa 1.0 - > 1.3 i mam kilka konkretnych pytań

 

1. Skrzynią mogę lewarować między 1.0 <-> 1.3, róznice są w sprzęgle odpowiednio 160 i  180mm. Wałek sprzęgła jest ten sam i po założeniu koła zamachowego z 1.3 ze sprzęgłem bez problemu sprzęgnę silnik 1.3 ze skrzynią 1.0?

2. Czy koło zamachowe z 1.3 ma inną ilość zębów niż z 1.0, a tym samym wymiany wymaga również rozrusznik?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: k11, wymiana silnika

 
x

Reklama

OK Wyjdź