Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

Części Nissana - iParts.pl

- - - - -

Nissan Cabstar 2.5 OPINIE


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Infiniti1

Infiniti1

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 24 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Lublin
  • Model:Infiniti G35 Coupe, Nissan Note, Nissan Cabstar
  • Silnik:VQ35DE, CR14DE, YD25DDTI
  • Time Online: 23h 24m 21s

Napisano 18 czerwiec 2017, 10:31

Witam, jesteśmy zainteresowani kupnem Nissana Cabstara powyżej 2007 roku z silnikiem 2.5. 3.0 odpadł ze względu na bardzo duże spalanie. W necie znalazłem, że wystepują 3 odmiany silnika 2.5 i pytanie czym one się różnią? Na szybko widoczna jest tylko różnica w mocy. Który lepiej wybrać? Jak z niezawodnością tych silników (pompy, panewki, wał korbowy itd.)? Konstrukcja Nissana czy Renault? Jak zachowanie auta względem ładunku? Piór ani styropianu na pewno wozić nie będzie. Jest bardzo mało opinii na temat nowszego Cabstara i mam nadzieję, że ktoś kiedyś będzie mógł skorzystać z tego posta :)

nissan-cabstar-1.jpg


  • 0

#2 OFFLINE   OsobaNN

OsobaNN

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 94 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Berlin
  • Flaga:
  • Model:Q60 Infinti
  • Silnik:VR30
  • Nr rejestracyjny:B
  • Time Online: 1d 18h 6m 57s

Napisano 16 sierpień 2017, 13:57

F24 powyżej 2007 to jest YD25* silnik.  Jednostka przy dobrym traktowaniu jest dość trwała... ale auto już nie produkowane. Zależnie od przebiegu, serwisu i traktowania mogą wystąpić problemy typowe dla silników wysokoprężnych. Panweki padały w starszych wersjach... czyli okolica 2007. Pojazd komercyjny więc przebiegi będzie miał spore.. raczej zastanawiał bym sie nad ostatnimi rocznikami.

Problem poważnym jest rdzą pod kabina i na jej tylniej ścianie.

Co do mocy silnika to były generalnie dwie wersje , 81kW 250 Nm/ 1600 rpm i 96kW 270Nm/ 1800 rpm. gdzie jeśli dobrze pamiętam była tylko dostępna z małą kabiną.


  • 1

#3 OFFLINE   Organ18

Organ18

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Zabrze
  • Flaga:
  • Model:35.13
  • Silnik:2,5
  • Time Online: 17m 21s

Napisano 28 wrzesień 2017, 14:16

Zadałem w innym miejscu to pytanie  ale tu chyba będzie najbardziej odpowiednie o co chodzi z tym dodatkiem adblue  oglądałem autka 2,5 cm3  z 2009 r i jeden miał zbiornik adblue a drugi nie miał czy ktoś wie od kiedy były wprowadzanie i jakie kraje to robiły ??


  • 0

#4 OFFLINE   OsobaNN

OsobaNN

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 94 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Berlin
  • Flaga:
  • Model:Q60 Infinti
  • Silnik:VR30
  • Nr rejestracyjny:B
  • Time Online: 1d 18h 6m 57s

Napisano 28 wrzesień 2017, 15:21

Zależnie jaką norme emisji spełniał pojazd.. pojazd już ma swoje lata... wtedy były też dostępne wersje bez DPF i EGR. Jest tego sporo ... nie mniej nie przypominam sobie, aby F24 mial adBlue w tych rocznikach i dla YD25.... ZD30 od 2016 ma na pewno.... jak byś miał VIN to można by było sprawdzić... sam jestem ciekawy.


  • 0




 
x

Reklama

OK Wyjdź