Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Babski Rally Team


Baska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

:dribble: Dzięki Daniel .

 

Tak ciekawostka zwiazana z rajdami, również dlatego że to w MOIM MIEŚCIE    :dribble:
 
Paweł Dytko i jego firma specjalizuje się w budowie i obsłudze samochodów rajdowych oraz sprzedaży części zamiennych.
Od 2011 roku zajmują się budową samochodów rajdowych PROTO.
 
Jego samochodami jezdzi  między innymi :
 
RAJDY:
A.Aigner, K.Butruk, T.Czopik, S.Frycz, Z.Gabryś, G.Grzyb, B.Grzybek, J.Głuc, Ł.Habaj,  L.Korzanowski, S.Karnabal, R. Karlsson M.Lubiak, M. Nowocień, M.Pelikański, M. Steinhof, Ł.Sztuka, A.Szyma, M.Turski, R.Typa, J.Wysocki, A. Zawada
 
WYŚCIGI GÓRSKIE:
M.Dudzik, J.Hebzda, J.Jania, M.Kozłowski, A.Mancin, R.Szelc, D.Wirkijowski
 
RALLYCROSS:
P.Tyszkiewicz
 
IMPREZY OKOLICZNOŚCIOWE:
K.Hołowczyc, M. Kościuszko, M. Bębenek
 
 
Podstawowy zakres ich działalności obejmuje przygotowywanie i obsługę własnych samochodów.
 
Dodatkowo zajmują  się kompleksowym serwisowaniem samochodów Mitsubishi Lancer EVO innych kierowców rajdowych i wyścigowych - a także posiadaczy "cywilnych" wersji tej marki.  
 
Nie byłoby może w tym nic dziwnego gdyby nie fakt iż powstaje w ich firmie NISSAN MICRA 
 
post-88432-0-59652100-1505302266_thumb.jpg
 
post-88432-0-22134400-1505302276_thumb.jpg
 
 
 
Żródło informacji: DYTKO SPORT - official site
 
Polskie firmy Dytko Sport i Proto Cars przedstawiły kolejny projekt najnowszego samochodu rajdowego – tym razem jest to Nissan Micra, który będzie mógł być przystosowany do montażu zestawu mechanicznego FIA kit R4 lub opcjonalnie w części kategorii Proto / Open.
 
Paweł Dytko – przedstawiamy kolejny projekt rajdowego auta, tym razem jednak celowo postanowiliśmy przerobić model / marke która nie jest obecna w sporcie samochodowym. 
Kierujemy się tutaj generalną zasadą jaka przyświeca nowej kategorii samochodów rajdowych, która już od 2018 będzie klasyfikowana pod nazwą R4, czyli budowanie własnych, kompletnych nadwozi do których będzie montowany homologowany kit części mechanicznych przygotowany przez francuską firmę Oreca. Pozwoli to na zaistnienie nowym, ciekawym samochodom, co z pewnością powinno podnieść atrakcyjność rajdów. 
Podobne rozwiązanie świetnie sprawdziło się w Ameryce Południowej, gdzie tak przygotowane samochody pod nazwą Maxi Rally dominują w tamtejszych rajdach, szczególnie w Argentynie.
 
Taka koncepcja budowy aut jest dość dobrze opanowana w naszej firmie, do tej pory zaprojektowaliśmy i zbudowaliśmy już 7 róznych modeli aut rajdowych – VW Polo, Forda Fiestę, Mitsubishi Mirage, Citroena C3, Peugeota 208, Hyundaia i20 oraz Fiata 500L tak więc bez większych obaw podejmiemy się kolejnego wyzwania :) 
 
Na bazie tych wizualizacji wkrótce powstanie pełny projekt 3d Micry a w przeciągu 2-3 miesięcy zaczną być produkowane poszczególne części bodu kitu. Firma planuje iż w tym czasie dotrze pierwszy zestaw części mechanicznych kitu R4 i będzie można rozpocząć przebudowę nadwozia.
 
 
Pięknę to Jego Proto będzie :dribble:
 
Tu link do filmiku z Rajdu Festiwalowego w którym też brałam udział. 
Citroen C3 Proto.
 
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Życzę z całego serducha takiego autka i abyś zdobywała puchary w nim.

Autko nie dość że piękne to widać że jeździ pięknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wielkimi krokami zbliża się nasza kolejna jazda.
Tym razem w Opolskiem cyklu Kierowca Roku Opolszczyzny. To już VI runda .KJS Dobrzeń Wielki.

 

post-88432-0-37453600-1506934759_thumb.jpg


Charakterystyka Impreza zostanie przeprowadzona w ciągu jednego dnia i składa z 4 sekcji. Na trasie zlokalizowane będzie 7 prób poprzedzonych PKC.

Nawierzchnia trasy i prób :
asfalt, beton, szuter :)
Ma tylko taka nadzieje. że Misiek sobie poradzi i w całości dojedzie do mety .

Na tą chwile, po 5 Rundach(przez nasz Babski Rally Team 3 przejechane)
Jesteśmy na...
1 miejscu w Klasa Pań
11 miejsce w swojej klasie IV

 

post-88432-0-39871700-1506936610_thumb.png

 

 


A teraz zapraszam na film jak to wyglądało w Dobrzeniu w ubiegłych latach .

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pochwalę sie ... a co tam  :dribble:

 

KJS Dobrzeń Wielki- inaczej rajd terenowy dla plaskaczy gdzie auta zapadały sie na głebokośc  pół metra w błocie - UKOŃCZONY

 

post-88432-0-63459400-1507485492_thumb.jpg

 

 

Jak dojde do siebie wiecej opisze co tam sie działo.

 

 

post-88432-0-05497300-1507485545_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękujemy za gratulacje.

Chwila czasu wiec naskrobie co i jak :pc:

 

Opolski off-road czyli 4x4 :) dla plaskaczy :dribble: 
Tak powinien nazywać się KJS Dobrzeń Wielki czyli VI Runda Kierowcy Roku Opolszczyny.

Po opadnięciu adrenaliny, mogę dziś napisać ze NAJLEPSZY KJS. :)
To nasz 3 rajd szutrowy i coraz bardziej jazda „zimowa” mi się podoba.

Ale zacznę od początku.

Rano o 7 odbiór osobisty później BK-przegląd auta .I tu pierwszy zonk. :thumbsdown: 
Tak się gość z badań kontrolnych czepił moich opon ,że myślałam, iż nasze rajdowanie tego dnia kończy się na tym etapie.
Już wcześniej były zgrzytu co do regulaminy, bo jakby to napisać…. Nie określał jasno czy opony mają być takie same łącznie z felgami na dwóch osiach czy tylko na jednej osi .Po roztrzygnięciu tego dylematu co do jednakowych opon, to ja miałam problem na BK bo pan na 2 tylnych oponach nie widział oznaczenia homologacji  :angry: 
Mówię.. jakiś szpec założył mi odwrotnie do wewnątrz oznaczeniem.,ale to przecież te same opony!!!

No nijak nie można go było przekonać, już chciałam pod samochód włazić ,robić zdjęcie i pokazać ze jest homologacja .Po paru próbach ratowania nas przez inne załogi udało się przejść kontrole.

No mówię do Rudej.. dobra jedziemy robić zapoznanie według książki drogowej.

Dojechałyśmy do pierwszej próby na żwirowni i… drugi zonk .GUMOWCE potrzebne .A,że ja w bagażniku mam rajdowe wyposażenie więc chodaki na nogi i idziemy piesze zapoznanie robić. :laie_67:

 

post-88432-0-43181800-1507660327_thumb.jpg

W niektórych miejscach tonęło się pieszo,czasami miałam zamiar Ruda wziąć na plecy i przenieść po tym błocie, bo żwirem trudno to nazwać .
Wrzucam Wam Onboard, byście mieli jakieś porównanie, ale trzeba do tego dołożyć dobę padającego deszczu,i rozjechane już błocisko  :bezradny:

 

Tu na żwirowni jedna szykana przy której naprawdę ciężko było wyrobić – głęboki rów od lewej .

Meta STOP na odcinku polnej drogi , póżniej już jej nie było, znaczy drogi :laie_67:  a auta ślizgiem szły nawet przy hamowaniu dużo, dużo wcześniejszym.
Tu ja też na drugiej próbie tego odcinka poszłam po całości.

Miśiek nie chciał się zatrzymać :blush: 
Wyjazd po mecie ze żwirowni był katastrofą .By nie utonąć, już z mety trzeba było z kopyta ruszyć by jakimś cudem przejechać te 20 metrów do twardej nawierzchni .Między innymi przez ten wyjazd i niemożność zatrzymania się na mecie ,trzecia próba została skrócona a  czwarta odwołana .
Parę aut trzeba było wyciągać … organizatorzy było na to przygotowani więc nie było zbyt długiego poślizgu.
Tu największe siły przetrwania miały lekkie samochody, znaczy najbardziej odciążone.

Jestem dumna,że nam udało się przejechać nie zakopując samochód.Niewiele brakło ale jakoś cudem wyszłyśmy z tego cało.
Był moment,gdzie auto nosiło po całej drodze, Ruda w panikę że już po nas  :D  a ja do niej spokojnie ...NIE BÓJ SIĘ !!!

To chyba zostanie mi najbardziej w pamięci .

 

post-88432-0-22954300-1507660268_thumb.jpg

Drugi odcinek w miejscowości Kup.
Droga polna, z szutrem i   syfem naniesionym .Na końcu nawrót 180 stopni i trzeba było zmieścić się w dwa pachołki. I tu ekipy miały problemy.
Odcinek zakończony również meta STOP. Już przyzwoicie się hamowało, oczywiście jak na te warunki.

Cały rajd przejechany z jedna kara ( meta STOP) 5 sekund doliczonego czasu.

Misiek mało uszkodzony… coś tylko od dołu wypadło, ale to chyba mało ważna część bo jedzie dalej . :laie_67: 
Trochę wody nalało się do środka i akurat pod moje nogi więc rajd przejechany w mokrych adidasach.
Przy ostatniej próbie szczeki się zacisnęły i nie chciały odbić ,wiec ten odcinek był pokonany w tempie szarpiącym :laie_67: 
Kamienie,żwir, woda i błoto zrobiły swoje.

To był dobry KJS.

Nie było strachu (u mnie )

Nie można było nic przewidzieć.

Opis był dobry na pierwszy przejazd póżniej wszystko się zmieniało .Tam gdzie było-trzymaj prawej! Już się nie dało .Po prostu trzeba było na instynkt jechać i się udało. :0dance4: 
Na koniec było miłe zaskoczenie jak cześć kibiców stwierdziła,że to niemożliwe by kobieta tak żwirownie przejechała.
O tym doniósł nam organizator. To było naprawdę bardzo miłe. :buzki: 
.
Podsumowując .

Ubłocone,(kalosze na zapoznanie były wskazane) szczęśliwe i na własnych kołach wróciłyśmy do domu;

Klasyfikacja z KJS Dobrzeń Wielki

21m/27 załóg
7m/8 w klasie 4
1 miejsce w klasie Pań

 

post-88432-0-59712800-1507660207_thumb.jpg

Na ta chwile w generalce jesteśmy na 1 miejscu w klasie Kobiet na 7 z 90 punktami.
Zostało 2 rajdy jeszcze do przejechania w KRO i jeśli jeden tylko dobrze przejedziemy nawet z minimalna punktacja ,utrzymamy pierwsze miejsce w Kierowcy Roku Opolszczyzny wśród Pań

Ogólnie w swojej klasie z miejsca 11 wskoczyłyśmy na 10 przy 33 załogach .

 

 

 

To jedyny filmik jaki jest .Gdzieś tam sie przewijamy .Nie ma  zdjęć( może ktoś cos pózniej zapoda), .Po prostu ludziom na taka pogode szkoda było sprzętu. 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
KJS Krapkowice o Puchar Starosty Krapkowickiego VII Runda Kierowcy Roku Opolszczyzny 

 

post-88432-0-60324500-1510567084_thumb.jpg

 

Rajd już za nami  :)

 

Nawierzchnia 100% szuter

Długość prób to 14.55 km 

9 prób poprzedzanych PKC 

Jedziemy. :drivingauto:

Godzina 7 z groszami, przechodzimy odbiór później przegląd auta i jedziemy na zapoznanie z trasa .

 

OS 1,4,7 -to Leśniczówka .Całość idzie przez las, mokro .

Szykany na "4" ciasno jak byk :blush:

Na opisie przy 20 km/h zawadzałam a co mówiąc przy większej prędkości?

Będzie ciężko i tak też było!!! 

Tam złapałam dwie kary po 5s 

Moje założenie , by ten OS przejechać spokojnie, w razie poślizgu nie ma gdzie uciekać .A całować się z drzewem nie chciałam !!!

Wiec Leśniczówkę odpuszczamy tak by po prostu przejechać . 

Najlepszy czas na tym OS  zrobiłyśmy na ostatnim przejeździe ,gdzie nasz czas wyniósł 1,83s a subaru z naszej klasy które zajęło 1 miejsce na rajdzie w klasie 4 miało czas 1,71s

 

OS 2,5,8 Nowy Bud

Trasa idzie polną drogą .Jest w miarę bezpiecznie,jest gdzie uciekać. 

Ten odcinek mi osobiście najbardziej się podobał.

Szybki odcinek.

Nasz najlepszy czas na trzecim przejeździe 1.66s -zwycięzca klasy 1.51s

Dla mnie ten odcinek był bezpieczny ale to na nim jedno auto dachowało, szkoda bo chłopak o generalkę walczył. :icon_cry:

 

post-88432-0-17956100-1510567104_thumb.jpg

 

post-88432-0-21316700-1510567127_thumb.jpg

 

OS-3,6,9 Źużela

Odcinek również polną droga .

By było zabawniej jakiś "zadowolony " rolnik wyorał  cudne dwie głębokie skiby :mad: .Samo patrzenie na nie wywoływało przerażenie a nie mówiąc już o wpadnięciu tam . Ciężki odcinek.

Przy pierwszym  przejeździe sprawdzałam głębokość roli w polu :laie_67:   Potrąciłam wygrodzenia-kara 5 sekund

Na trzecim potrąciłam ogranicznik cięcia, kara 5 sekund.

Czasy jakie wykręciłam to 2 przejazd z 1.55s -Lider klasy 1.44s

 

Nie padało, pogoda dopisała i KJS był udany. :D Jedynie teraz plecy odczuwają jazdę .

Na koniec ...

Jeśli chodzi o klasę kobiet mamy pierwsze miejsce w Rajdzie Krapkowickim  

25 punktów nam doszło wiec łącznie w KRO mamy 115.

 

post-88432-0-80218100-1510567111_thumb.jpg

 

W punktacji generalnej mamy 

22m/29

W klasie 4 

5m/6

 

post-88432-0-87870200-1510572886_thumb.jpg

 

post-88432-0-58993100-1510572898_thumb.jpg

 

post-88432-0-93492000-1510572910_thumb.jpg

 

Został jeden rajd do przejechania w Opolu 17 grudnia Rajd o Puchar Forda .

Jechać trzeba inaczej na koniec sezonu z nasza rywalka przegramy 1 punktem  <_<

 

Czym pojedziemy nie mam pojęcia.

Misiek się kończy, skrzynia biegów działa jak chce,silnik zieje już niebieskim dymem.

Nie da się  jechać więcej niż 80km/h . Zawieszenia nie ma, ręcznego nie ma,felgi pokrzywione..

Może lepiej napisać co w nim działa będzie prościej -Działa radio  :laie_67:

Colta nie uda mi się złożyć do rajdu z przyczyn finansowych  <_<

Mamy trzy tygodnie by coś pomyśleć. Jak będzie decyzja nie wiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Taka mała ale ważna dla mnie  informacja.

 

Od nowego roku będziemy jezdzić pod barwami 

 

NSA Taboss Racing Nysa

 

http://www.klub.taboss.pl/category.php?id=historia

 

Mam nadzięję ze Logo

 

 post-88432-0-15814500-1511383573_thumb.png

 

i Taboss

 

post-88432-0-60445700-1511383559_thumb.jpg

 

i Babskiego Teamu

 

post-88432-0-88931400-1511383611_thumb.jpg

 

Ładnie sie wkomponuje , :devil:

 

A tymczasem  17 grudzień – KJS Świąteczny Puchar Forda

 

Tabela punktów po VII rundzie 

 

klasa 4

 

 post-88432-0-80276000-1511383823_thumb.png

 

klasa kobiet 

 

post-88432-0-92687200-1511383811_thumb.png

 

 

 
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymamy kciuki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

A co  :laie_67:

A sie pochwale i juz !!!

 

Mamy to.

 

post-88432-0-35308000-1513540401_thumb.jpg

 

:dribble: 1 miejsce w klasie kobiet w 21 Światecznym Pucharze Forda 

:dribble: Puchar za cały sezon w Kierowcy Roku Opolszczyzny zgarnięty 

 

Aj i moge uzywać określenia Mistrzyni Roku Opolszczyzny  2017  :laie_67:

 

post-88432-0-07867600-1513540471_thumb.jpg

 

post-88432-0-92728500-1513540551_thumb.jpg

 

Jak emocje opadna cosika wiecej napisze .

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...