Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Babski Rally Team


Baska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

17 grudnia 2017 roku

Ostatni rajd.
Ostatnia runda Kierowcy roku Opolszczyzny

    21 Świąteczny Puchar Forda :dribble: 

Jako ,że nasz poczciwy Miśiek już ledwo jeżdził a na domiar złego wysiadł alternator cały rajd stał pod znakiem zapytania.
Tak jak pisałam po rajdzie w Krapkowicach, musiałyśmy Puchar Forda jechać i ukończyć bo inaczej JEDNYM punktem przegrałybyśmy generalkę roku z nasza rywalką.
Wiec, koledzy z Taboss Racing Nysa dołożyli wszystkich starań by ożywić auto .
Tu bardzo dziękujemy chłopakom za reanimację :)

 

post-88432-0-96712000-1514888901_thumb.jpg

Świąteczny Puchar Forda to już tradycja od 21 lat w województwie opolskiem.
To tak zwane próby sprawnościowe, techniczna jazda na placach.
Dla zawodników, którzy  cykl KRO jeżdżą od lat to żadna nowość, natomiast dla nas to było wyzwanie.
Nieznane place, kombinacje przejazdów takie, że głowa boli a żeby tak kolorowo nie było to ostatnią próbę nie przejechałyśmy na zapoznaniu bo czas się skończył, więc pierwszy przejazd był na wyczucie :)

Trzy próby przejeżdżane trzykrotnie.

07:00
Odbiór Administracyjny
Przegląd auta
Zapoznanie z trasa
Odprawa zawodników

Dostajemy numerek 11 i start:)

 

post-88432-0-30351800-1514888923_thumb.jpg

Że tak powiem … nie było czym  :laie_67:  po prostu musiałyśmy dojechać te 9 prób od startu do mety.
Można by nawet powiedzieć ze to zwiedzanie było poszczególnych placów. :laie_67: 
Czy ciężkie próby?
Raczej tak , ponieważ pogoda paskudna .
Rano mróz i zlodzone odcinki później deszcz i mokro.
Same place tez do łatwych nie należały ,auta dostawały po zawieszeniu co zobaczycie na filmiku.

Przejechane szczęśliwie . :thumbsup: 
Nic nie urwane, wrażenie w środku że zaraz się rozsypiemy nie do opisania.
Pisałam w poście po Krapkowicach że jedno co sprawnie działa w Miśku to radio. Niestety ono też się popsuło  :( 

Po prawie całym cyklu KRO jaki przejechałyśmy 6/8 rund czegoś tam nauczyłysmy się z Rudą 
Ten trening dużo nam dał .
Myślę, że to też przełoży się na wyniki w 2018 roku

W planach mamy przejechanie

  :shifty: Wszystkie Rundy Kierowcy Roku Opolszczyzny-KRO organizator Automobilklub Opolski

:shifty: Amatorski Rajdowy Puchar Ziemi Zachodniej-ARPZZ organizator Kotlina Rajdowa Lądek Zdrój /Bielawska Grupa Motorsport/Automobilklub Zawonia

:shifty: Super Sprint w Częstochowie organizowany przez Automobilklub Jurajski


Na koniec w wynikach mamy

Upragnioną generalkę

 

post-88432-0-97579800-1514888909_thumb.jpg

1 miejsce w klasie pań KRO
70m/129 w Generalce KRO
1 miejsce w 21 Świątecznym Pucharze Forda klasa pań
33m/44 w klasyfikacji generalnej Pucharu Forda
8m/10 w klasie 4 Pucharu Forda

 

post-88432-0-75094700-1514888881_thumb.jpg
 

 

Misiek poszedł na zasłużony odpoczynek czyt. szrot :) gdzie dostałam za niego cale 600 zł .

 

 

Teraz ku końcowi ma się budowa prawdziwej rajdóweczki.

Oby tylko zdrowie i szczęście nam sprzyjało  

 

Cały  zwiastun Światecznego Pucharu Forda gdzie też się załapałyśmy 

 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajesz Baśka dajesz!!! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baśka miała fajny wóz

a po rajdach poszedł na szrot

W Miśku zdobyła pucharów sto

lecz skończyła się jego moc.

Powodzenia i oby nową bryka Ci służyła bezawaryjnie.

Edytowane przez fikolek2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, a ja znam inna piosenka o Baśce :dribble: 

Aaaaaa odnośnie piosenki to i ja miałam problem w nowej rajdówce.
Mianowice przy ustawianiu kierownicy i fotela wyszedł taki istotny problem.

Jesli kierownice miałam ustawiana tak jak należy do rąk to moimi nóżkami nie dostawałam do sprzęgła :thumbsdown: Jeśli znów fotel był ustawiony tak bym nogami dostała do sprzęgła kierownice miałam w ...
Wnioski takie się nasuwają ... mam za krótkie nogi albo za duży biust  :laie_67: 
Można było przerobić cały układ kierowniczy ale prościej nam wyszło zrobić przedłużenia do pedałów .

Autko nowe prawie gotowe( PRAWIE)
Jeśli chodzi o budę wszystko na tip top.
Klatka, fotele, pasy, kierownica, elektryka, system gaśniczy itd
To wszystko na cacy zrobione według załącznika J . Homologacja bieżąca na wszystko.
Odcięcie prądu na zewnątrz jak i wewnątrz samochodu .Hydrauliczny dobrany w sam raz do mojej reki .
Wszystkie przewody w oplocie no mucha nie siada :buzki: 

I to by było na tyle .
Koszt trochę przeszedł moje oczekiwania i na dalsze prace trzeba zajrzeć mocno do kieszeni  :bezradny: 
Niestety dalsze prace muszą poczekać.
Tarcze sportowe, klocki, zaciski poszły z Brembo .
Na już jeszcze zakup opon ze 2 komplety tak na początek jakieś szutrówki i slicki ;) 

Niestety co do zawiasu , były przymiarki do Bilsteina B6- B8 plus grube sprężyny ale zostaje przy swoim czyli w planie zakup gwint D2 Racing , na to muszę trochę poczekać i uzbierać , gdzieś koło 5k .

Pierwsze rajdy będą na serii :drivingauto: 
Stary Misiek dawał rade ten tez da

Ważne ze buda bezpieczna .
Na ten rok w planach ,które pewnie mnie zrujnują to właśnie pełne zawieszenie i krótka skrzynia.

W ten weekend autko przyjeżdża do Nysy po malowaniu i oklejeniu w nasze barwy . :laie_67:  :buzki:

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przeróbki pedałów- taniej było kupić buty na koturnie :-),hamulcem i też się nie przejmuj bo masz cisnąć gaz do dechy. Ważna jest klatka,opony i napęd. To są oczywiście żarty.

POWODZENIA i czego się tam życzy rajdówce :-).

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Że sobota i że wolne wiec mogę napisać parę słów

Moja nowa zabawka -mały miś ale jak dorośnie będzie WRC  :laie_67: 

Colt 1997 r silnik 1,3 seryjny
Auto robione od podstaw.

 

post-88432-0-58519600-1517071533_thumb.jpg

 

post-88432-0-50617100-1517071542_thumb.jpg

Kupiony Colt w stanie bardzo dobrym bez żadnych oznak rdzy.

Wypatroszony, założona klatka wspawana z zastrzałami na kielichy/rozbudowana.

 

post-88432-0-32373200-1517071584_thumb.jpg

Nowe fotele Mirco z bieżącą homologacją
Pasy Sabelt 4 punktowe 3 calowe-nowe z homologacją

 

post-88432-0-71206900-1517071591_thumb.jpg

Kierownica Lico nowa
Ręczny hydrauliczny
Główny wyłącznik prądu wewnątrz i na zewnątrz
Dolot powierza i układ wydechowy.
Tarcze sportowe Brembo, klocki i zaciski
I wiele innych rzeczy w środku co jest wymaganych do rajdów PZM

Auto zakonserwowane, pomalowane, oklejone w nowe barwy

 

post-88432-0-05140500-1517071576_thumb.jpg

Mój klub do którego przystąpiłam NSA Taboss Racing Nysa i tu ukłon w stronę chłopaków bo naprawdę dużo mi pomagają .

 

post-88432-0-75787100-1517071609_thumb.jpg

Na tą chwile odpala, jedzie , testowane . :laie_67: 
Jak na taki malutki silnik jest bardzo sprytne, ciągnie od samego dołu.
Nowe felgi 14 i opony sportowe.

To tyle na dziś
Koszty jakie poniosłam to dokładnie z zakupem samochody 18.600

Ile do zrobienia?
Dużo !
Całe zawieszenie, skrzynia i pod koniec roku jak wszystko dobrze pójdzie włożenie tam silnika 1.8GT

Moja kieszeń na ta chwile pusta, :icon_cry:  oj bardzo pusta!
Wszystko to co wymieniłam, to jest do zrobienia  ale trzeba trochę grosza odłożyć
Myślę ze ze skrzynią i zawieszeniem zamkną się w 15tysiącach
Na dzień dzisiejszy kosmiczna  dla mnie suma

Parę zdjęć jak wygląda "mały miś "

 

post-88432-0-15338200-1517071629_thumb.jpg

 

post-88432-0-86821800-1517071646_thumb.jpg

 

post-88432-0-19946900-1517071661_thumb.jpg

 

post-88432-0-80660400-1517071674_thumb.jpg

 

post-88432-0-58504200-1517071695_thumb.jpg

 

post-88432-0-48020000-1517071713_thumb.jpg

 

 

Rajdowanie zaczynamy z końcem lutego.

W planach pojechanie trzech cykli ale wszystko bedzie zależne od funduszy  :bezradny:

 

KRO-Kierowca Roku Opolszczyzny(8 rund)

RPZZ-Rajdowy Puchar Ziemi Zachodniej(3 rundy dwudniowe) -Radków,Bielawa ,Zawonia

RPŚ-Rajdowy Puchar Śląska wszystkie w okolicach Jastrzębia Zdroju i Cieszyna (6 rund )

 

 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezawaryjności temu Misiu a Tobie Basiu zwycięstw i czekam na relacje z rajdów.Kciuki oczywiście zaciśnięte są na tę okoliczność.

post-92571-0-58824900-1517074010_thumb.jpg

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dobre wspomniania z ubiegłego roku, wiec mam nadzięję ze ten mały miś też podoła  :dribble:

I nie będę dziękować  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że podoła, mając taką kierowniczkę :)

Powodzenia w rajdach i bezawaryjności :)

Teraz będziesz biegać ze szmatką i doczyszczać nowe cacko po każdym oesie ;)

Coby Misiu był biały jak w piosence :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Pierwsze koty za płoty!

5 Nocny Super Oes-1 Runda KRO

 

post-88432-0-08083200-1518978782_thumb.jpg

Nasz pierwszy start nowym samochodem to raczej pierwszy trening, bo od złożenia nie było czasu pojeździć . :laie_67: 
Jakie wrażenia?

Ano dużo do poprawy w aucie.
Pierwsze to ustawienie fotela. :bezradny: 
Nie wiem jak ja mierzyłam swój tyłek bo kompletnie fotel źle ustawiony co dało pełny obraz podczas rajdu.
Za nisko, za daleko.
Na drugim przejeździe urwałyśmy 13 sekund ale miałam pod tyłkiem 2 kurtki i coś widziałam.
Druga sprawa to ręczny!
Jest bardzo czuły i to że wcześniej nie trenowałam tez dało rezultat.Mocne pociągnięcie obróciło samochód.
Trening! Trening! Trening!
Trzecia sprawa i najważniejsza. Nie ma płyty pod silnikiem (jeszcze)i nie jest zabezpieczona miska więc wczorajszy odcinek na to auto kompletnie się nie nadawał.
Przy byle stuknięciu w głowie mi siedziało że koniec jazdy .Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło .A każdy kilometr przejechany jest ważny. :D 
To nie był typowy oes!
Trasa prowadziła między budynkami Gospodarstwa rolnego. Szerokość 2 m a po bokach 20 cm krawężniki .
Błoto , beton!

 

post-88432-0-76621300-1518979998_thumb.jpg
Nie dohamujesz! Lecisz w stodołę .
Najlepszy był fragment wjeżdżania w silos. Z górki -pod górkę .Trzeba było odciążyć colta by na szczycie nie przytarł więc hamowanie z góry odpadało i przy pełnym gazie na górze wyrzucało w prawo.
Człowiek całe życie się uczy.

Przegrałyśmy z nasza rywalka 1 sekndą z groszami:)
Nowe doświadczenie zdobyte i teraz nie pozostaje nic tylko jeździć i jeździć
A będziemy miały co bo taki jest plan rajdów na ten rok o ile zdrowie pozwoli

 

To nasz maskotka :)

 

post-88432-0-88703400-1518978752_thumb.jpg

 

post-88432-0-58809700-1518978715_thumb.jpg

 

post-88432-0-91384400-1518978730_thumb.jpg

 

post-88432-0-08083200-1518978782_thumb.jpg

 

post-88432-0-44840700-1518979144_thumb.jpg

 

 

 

post-88432-0-91188200-1518978810_thumb.jpg

Rajdowy Puchar Ziemi Zachodniej

Organizator; Gminna Radkow
Automobilklub Zawonia
Bielawska Grupa Motorsport
woj.dolnośląskie
Imprezy 2-dniowe

7-8 kwiecień
1 Runda RPZZ -Radkowski Trakt (Radków)

 

4-5 sierpień

2 Runda RPZZ-Rally Trzebnica(Zawonia)

 

10-11 listopad 
3 Runda RPZZ- Rajd Wikinga (Dzierżoniów)

Rajdowy Puchar Śląska

Organizator; ATM Rally Team i RACE GC
woj.ślaskie


5 rajdów jedniodniowych
1 rajd 2-dniowy

1-Runda 18.03.2018-Hażlach
2-Runda 22.04.2018-Rajd Dwóch Gmin Strumień (Chybie)
3-Runda 03.06.2018-Skoczów
4-Runda 19.08.2018-Rajd o Puchar Prezydenta Jastrzębia (Jastrzebie Zdrój)
5-Runda 30.09.2018-Ellnstal Rajd Dwóch Sołtysów (Hazlach )
6-Runda 18.11.2018-Ellnstal Rajd Goleszowski(Goleszów)

Kierowca Roku Opolszczyzny

Organizator;Automobilklub Opolski

6 Maj -3 Rajd Namysłowski
17 Grudzień -Puchar Forda

Inne daty pokrywają nam się z Rajdami na Śląsku i Dolnośląskim więc pucharków w tym roku nie będzie ale za to trening na długich odcinkach.
To nas najbardziej cieszy, spróbujemy sił na trasach gdzie długość odcinków będzie wynosić od 30 do 50 km
Do tej pory było to w granicach 12 km.

Jeśli czas pozwoli to i KJS w Dolnośląskiej lidzie Rajdowej też odwiedzimy

 

A i z ważnych info:)

Mamy sponsora!!!

Osoba znana w środowisku rajdowym, kiedyś zdobywajacy pudła w Wyscigowych Samochodowych Mistrzostwach Polskich jak i Górskich Samochodowych Mistrzostwach Polski .

Ale to innym razem napisze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Grzech było nie pojechać !

W sobotę colt zapakowany na lawete.Dostał w spadku po Lotusie 

 

post-88432-0-12318200-1520323752_thumb.jpg

 

I tu niespodzianka ,bo coś sie mały colcik w transporcie przeunął i stracił halogeny 

 

post-88432-0-82626900-1520324244_thumb.jpg

W Dzierżoniowie równo rok temu zaczynałyśmy nasze „rajdowanie” i koniecznie trzeba było wystartować z 7 KJS BGMSPORT.pl
Nie było w planach jechanie Dolnośląskiej Ligi Rajdowej, ale potrzeba nam treningów, więc każda okazja jest dobra. :)

 

post-88432-0-05819900-1520324396_thumb.jpg

Układ i próby te same co w ubiegłym roku z taką różnicą,ze teraz nie było stresu. :laie_67:

 

post-88432-0-56610400-1520324504_thumb.jpg

Coraz bardziej z coltem się oswajam co tez na wyniki się przekłada.
Na technicznej próbie było naprawdę dobrze porównując wyniki załóg z czołówki,jeśli chodzi o drugą próbę na Sieniawce było gorzej .
Jakoś nie umie wyczuć długości colta!
Zawsze duże samochody powyżej 4,5 m a tu takie małe coś .
Na Nocnym Super Oesie zbierałam zakręty jakbym nadal Cari jechała. W Dzierżoniowie znowu za małe ,trącałam szykany za co 15 sekund dostałam.
Myślę ze do trzech razy sztuka i na kolejnym będzie wjazd w 10 :)
Fajnie było wrócić tu gdzie się zaczynało a jeszcze fajniej jak ludzie pamiętają nasz pierwszy start .
Jak na KJS 74 załogi startujące to naprawdę dużo. W mojej klasie 2 najwięcej bo 19 załóg
Do mety dojechane na 8 miejscu na 13 załóg sklasyfikowanych w klasie z czego naprawdę się bardzo cieszę. :dribble: 
Odliczając 15 sekund za szykany i 30 sekund kary za minutę spóźnienia na PKC jest naprawdę dobrym czasem.

 

post-88432-0-93710100-1520324637_thumb.jpg

 

Wiecie jak to jest , setne sekundy liczą  się dla załóg walczących o miejsca na podium. Dobór opon to najważniejsza sprawa.
Nasz colt pojechał na zimówkach więc na betonie miała taką przyczepność ze ho ho !!!
Inwestycja w opony jest w tym tygodniu choć to też loteria jakie dobrać , jaka pogoda itd.
Mamy 18 marca naprawdę duży prawdziwy Rajd i nasz pierwszy tak duży :bezradny: 
22 km os , 4 razy jechany odcinek 5.5km w Beskidzie Śląskiem
To 1 Runda Rajdowego Pucharu Śląska w Skoczowie.
Do tej pory nasz najdłuższy os to 2.5 km :laie_67: 
Może dla osób z zewnątrz to nic! Co to te 5.5 km? Mało!
Ale dla nas to wyzwanie, to bardzo dużo .Sam opis trasy nie będzie na jednej kartce, i to nie będzie 10 zakrętów do zapamiętania!
Tu już trzeba na 200% zaufać pilotowi ,inaczej marnie to widzę . :laie_67: 
Wracając do Dzierżoniowa … Oswoiłam się z hamulcem. Przy zaciągnięciu łapy już mnie nie obraca 180 ale tyle ile trzeba . Fajny ten hydrauliczny! Nie ma odcisków na ręce po rajdzie, !!!
Coraz bardziej podoba mi się colt mimo tego że mały, ciasny, niewygodny,bez radia, bez ogrzewania.
Myślę ze będzie z nas dobrana para ,co tam myślę! Ja to wiem :buzki:

 

post-88432-0-72052200-1520324813_thumb.jpg.

Teraz tylko dużo szczęścia i opanowania i będzie super.

 

post-88432-0-13762900-1520324852_thumb.jpg

Ważne by dojechać, ukończyć a nie witać się z drzewem, rowem czy inną przyrodą :)
Skoczów to duży rajd , wstęp do tego co nas czeka 7-8 kwietna w Radkowie -Rajdowy puchar Ziemi Zachodniej
50 km oesowych .
Ale to później. :D 
Teraz siły trzeba zbierać na Śląsk .

Colt taki podziw wzbudzał ,że sesje zdjęciowe się robiłi  :laie_67:

 

post-88432-0-18906600-1520325072_thumb.jpg

 

 

To filmik z KJS .

Może nie zaśniecie przy oglądaniu 

 


 
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Colcik prezentuje się że HO Ho!Wytrwałości w zdobywaniu doświadczeń a szczególnie nagród i pucharów.Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Basiu wkręcasz się coraz lepiej, puchar i 1 na pudle tuż tuż  :thumbsup:  czego życzę serdecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Rajdowy Puchar Ślaska 1 Runda 2 Rally Sprint Skoczowski

 

post-88432-0-14264200-1521709818_thumb.jpg

Os 1,2,3,4- 5,5 km
Łączna długość kilometrów oes - 22 km
Łączna długość rajdu - 80 km
Nawierzchnia 100% asfalt



Z danych ogólnych to by było tyle :dribble: 

Zawsze jest jakieś wyobrażenie ale dopóki się nie spróbuje nic tego nie opisze !

Sobota na wariackich papierach, zresztą cały tydzień był taki.
Na szybko wstawiana nowa klatka, bo niestety poprzednia wspawana nie była do końca zgodna z załącznikiem „J”.I tu ogarnięty znajomy siedząc po nocach wstawiał nowiuśką klatkę na którą nałożył homologację tak,że nic już mi nie straszne !

 

post-88432-0-14389000-1521709884_thumb.jpg

I tu zrobiło się trochę pod górką !

Dodatkowy koszt 4.500 koła zamiast w opony poszło w auto. :thumbsdown: 
Szukanie na szybko niskobudżetowych opon nic nie dało ale od czego ma się przyjaciół .
Kolega który jeździ Golfem zaproponował swoje całe koła ale problem następny czy 15 podejdą do Colt gdzie seryjnie są 13?
I tak już wcześniej zmieniłam na szutrówki  rozmiar 14.
Przymiarki , jazda , sprawdzanie i jest dobrze . :) 
Wspomnę, ze to wszystko odbywało się bez mojego udziału .Niestety byłam w pracy na wyjeździe !
Jest piątek wieczór a jeszcze trzeba zrobić geometrie, zbieżność kół.
W sobotę większość warsztatów zamkniętech i tu znowu zadziała przyjaźń .
Znajomy znajomego kolegi znajomego . :laie_67: ..he he otworzył dla nas w sobotę by ustawić to co trzeba .

Dom wariatów jednym słowem .

Pakowanie serwisu , auta w dwie godziny to rekord !

W końcu jedziemy do Ustronia na nocleg .Zasnęłam chyba wcześniej niż głowę do poduszki przyłożyłam .

Rano pobudka ,szybkie ogarniecie i wyjazd na serwis do Skoczowa a właściwie Ochaby .
Tam standardowo papierologia i jedziemy na zapoznanie trasy .Możliwość przejazdu 2 razy .
Nie wspomniałam jeszcze, że tym razem jechałam z nową pilotka .Ruda niestety nie mogła . :blush: 
Monika i ja nigdy wcześniej nie jechałyśmy, co tam… zamieniłyśmy wcześniej 2 zdania i tyle się znałyśmy.
Pierwsze zgrzyty między nami wyszły już na zapoznaniu.
Dla mnie nowość opisanie dobrze tak długiego odcinka ,i tu naprawdę trzeba było się sprężać by z dyktowaniem wbić się w odpowiedni czas.
Jak się dowiedziałam to moja pilotka wcześniej tylko z mapki dyktowała!!!
Szczęście w tym takie ,że ja jechałam swoim tempem czyli tak by ukończyć ale jeśli to byłby ktoś kto jedzie po pudło??? 
Doszłam do wniosku że będzie lepiej jak pojadę to co widzę ! :D 
Choć muszę przyznać ,że po zwróceniu uwagi Monice i wytłumaczeniu na spokojnie błędów 2 przejazd pojechałyśmy o 45 sekund szybciej .
Pierwsza jazda zawsze jest zachowawcza na sprawdzenie reakcji opon itd., ;) U mnie doszło sprawdzenie siebie !!! 

 

post-88432-0-36709600-1521711775_thumb.jpg

 

Kurczę, ja nawet nie myślałam ,że takie emocje będą !!
Na pierwszym obróciło mnie trochę, zatrzymałam się przy ogrodzeniu i już w myślach miałam że muszę do  Skoczowa przyjeżdżać naprawiać płot… :blink: ale skończyło się na postawieniu auta bokiem 20 cm od ogrodzenia .

Na 3 próbie już zaczęło robić się bardzo ślisko a 4 przejazd to szkoła życia.
Ciemno, zamieć, bez dodatkowego oświetlenia. Chciałam szyby przetrzeć ale płyn się skończył więc wszystko się rozmazało. Zaschło!

Do startu 2 minuty. Jedyny ratunek zdjęcie kominiarki i przetarcie szyby tyle co dostanę ręką . Tak tez Monika zrobiła .Tu już tylko liczyło się by do mety dojechać , nie ważne ile to zajmie . Jazda na czuja to co przez dziurki widziałyśmy. :laie_67: 

 

post-88432-0-71972300-1521711712_thumb.jpg

Czytając to może ktoś się zaśmieje pod nosem …
Co to takie 5.5 km przejechać!
Nikt tego nie zrozumie tak na słowo…

Lubie szybko jeździć prywatnie bo i mam czym. Ale na odcinku ,gdzie widzisz tylko kawałek drogi przed sobą, widzisz rów i w każdym rowie, zakręcie widzisz swoje auto wpadnięte z tras w najlepszym wypadku !

To całkiem inaczej to wygląda od środka :bezradny: .

Jedziesz i czujesz jak auto ucieka, jak znosi go nie tam gdzie trzeba .Togo nie da się tak po prostu opisać !
Patrząc na listę startowa a później na wyniki, i oglądając filmy poszczególnych załóg ja jestem cholernie dumna z siebie!

12 aut wyleciało z trasy i to też poważne dzwony były.

Dużo samochodów załapało kary przy szykanach. Załogi szły polem czy cięły zakręty gdzie były ograniczniki .
Moje auto nie ma szpery więc łapanie syfu i cięcie nic mi nie da bo stracę sekundy tylko na walkę z samochodem .
Ja może i szybko nie pojechałam ale czysto i bez kar a co najważniejsze -dojechałam do mety cała i zdrowa. :D 
Tak na koniec na 9 załóg w swojej klasie 1 jestem na 7 pozycji , (wszystkie załogi dojechały szczęśliwie do mety)
Na 80 załóg startujących jestem na 63 miejscu

 

post-88432-0-75991200-1521711534_thumb.jpg

 

 

Ciekawostka!!!

W rajdach na Śląsku jestem pierwsza kobieta która startuje !
Tak po prawdzie do samego końca nie wierzyli organizatorzy, że wystartuje ale o tym dowiedziałam się od kobiety która prowadziła relację i wywiady dla WRC News.
Mój     Colt załapał się na focie a parę zdań obiecałam dziewczynie na następnym rajdzie pod koniec kwietnia. :D Na daną chwile nie byłam w stanie wydusić słowa.

 

10:25

 

 

Teraz najtrudniejsze zadanie przed nami bo 7-8 kwietnia mamy kolejny rajd ale już 50 km .
Będzie się dziać !!!


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kozak Basiu jesteś, zaciętość i determinacja nie każdy to ma i potrafi. Czekam na pudło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Radkowski Trakt -1 Runda Rajdowego Pucharu Ziemi Zachodniej
Organizator -Bielawska Grupa Motosport i Gminna Radków

 

post-88432-0-40220200-1523443915_thumb.jpg

Amatorka!!! Chyba z nazwy !!! :| 
4 odcinki
2 prologi jechane w centrum miasta w sobotę i 3 odcinki specjalne pokonywane w niedzielę
Łączna długość os -50 km
Nazwy odcinków to -Radkowska Perła,Ścinawka, Tłumaczów

Moje spostrzeżenia?
Byłam przerażona :blink:  już na zapoznaniu trasy,które było możliwe w sobotę po odbiorze administracyjnym .Zapoznanie tylko samochodem cywilnym przejeżdżane 3 razy . Oczywiście Nissan się sprawdził na odcinku .
Moja dobra mina do złej gry...
Szok, niedowierzanie,że takie odcinki są w amatorce !!
Tymi trasami kiedyś popierniczał Rajd Polski jak jeszcze był rozgrywany na dolnośląskim.

Miałam już jakieś tam porównanie po Skoczowskim Sprincie .Miałam!!! Teoretycznie bo praktycznie jedna wielka klapa. :mad: 


Zgłoszonych aut do rajdu 109, już na BK(przegląd auta przez osoby do tego wyznaczone) odpadło 10 .
Płacz,żale i wyzwiska pod adresem BGM nie pomogły.
Chłopaki bardzo zwracali uwagę na prawidłowo wszystko porobione, pasy, fotele, wyposażenie,spawy klatki itd.Zadne druciarstwo tu nie przeszło !
Obowiązkowo kombinezon rajdowy!
Wiedzieli że rygorystyczne przestrzeganie zasad budowy rajdówki uratuje komos życie !

 

post-88432-0-98979900-1523443554_thumb.jpg

Więc, wystartowało 99 załóg z czego rajd ukończyło 68. :| 
Masakra!!
Co tam się działo!
Prędkość potworów dochodziła do 200 km w niektórych miejscach .

Średnia prędkość lidera na odcinku prawie 8 km przez teren zabudowany i trochę otwartej przestrzeni była 100 km na godzinę . :| 
Wiecie jak wyglądają drogi w górskich miejscowościach? Masa przepustów, płot, dom w drodze i co rusz zakręty 90 stopni.
W mojej klasie porównanie lidera i mojego colta wyglądało tak…

 

post-88432-0-85889000-1523444945_thumb.jpg

Po poważnych dzwonach -na szczęście nic nikomu się nie stało u mnie włączył się hamulec.
To taki koniec odwagi a początek strachu. :( 
Jeszcze po tym jak hamulce nam wysiadły co odczułam po odhamowaniu z prostej w zakręt 90 stopni a przed nami skarpa.  

Ja do dziś nie wiem jakim cudem udało mi się wejść w zakręt nie dachując. :bezradny: 
W mojej klasie do startu stanęło 19 załóg, metę ukończyło 10 ( jakby nie było jesteśmy w pierwszej dziesiątce :laie_67:  )

 

post-88432-0-10431000-1523443812_thumb.jpg

 

post-88432-0-63253200-1523443821_thumb.jpg

 

post-88432-0-14744300-1523443831_thumb.jpg

Nie będę się ty zbytnio rozpisywać.
Sumując… ja z Kamila się uczę ciągle czegoś nowego a tu była naprawdę szkoła życia i cholerna lekcja pokory !!
Brawura i głupota może skończyć się tak jak na tym filmiku a przecież chcemy wszyscy wrócić szczęśliwie i cało do domu, do rodziny.

 

 

Kocham rajdy i tym żyje ale to ma być zabawa!!!
Tu robi się coś, czego na ulicy w normalnym ruchu się nie doświadczy.
To nie tor ,że jest gdzie uciekać, ratować się!

Napisałam posta na swoim FB,że na rajdzie miałam taki uczucie, gdzie odwaga mi się skończyła.

Taki szklany mur stanął przed moim oczami a za nim strach. Ale nie uważam tego za coś złego!
Ktos napisała, że to świadczy o dojrzałości zawodnika :D 
Poczułam się lepiej bo już myślałam że mam coś z główka,zresztą chyba każdy kto jeździ w rajdach nie ma wszystkich szufladek w główce :laie_67:

 

post-88432-0-58061500-1523443801_thumb.jpg od lewej, Krzysiek, Kamila,ja Grzesiek

 

Pewna kobieta na rajdzie zadała mi pytanie jak się czuje?
Odpowiedziałam tak jak jest,że zamiast siedzieć w domu po całym tygodniu zasuwania w pracy,gotować rosół z polskiej kury i oglądać „Trudne sprawy”to ja usmarowana , ukorzona i poobijana jeżdżę rajdówką !!
To raczej nie jest normalne  :laie_67: 

Teraz colt pojechał na przegląd i zrobienie hamulców przed następnym rajdem, który będzie na terenie Żywiecczyzny 22 kwietnia
2 Runda Rajdowego Pucharu Ślaska

 

post-88432-0-57141800-1523443778_thumb.jpg
Rajdowy Puchar Śląska 1 Łodygowicki RallySprint

 

 

Na filmiku widac jak brakuje mo mocy na prostej( całe 75 KM  ma colcik) najmocniejsze auto w mojej klasie to 120KM

Słychać tez jak 2 bieg odcina , niestety skrzynia jest jaka jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...