Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Stuki w przednim zawieszeniu


egn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Kolegów,

 

mam problem z moją Primerą P11 2.0 TD 1997 r. Może ktoś miał podobny problem i mógłby mnie nakierować w "co mierzyć" otóż mam dziwne stuki jakby coś przeskakiwało (wydaje się że to lewa strona) w przednim zawieszeniu. Jak auto stoi i ruszam kierownicą energicznie lewo/prawo, oraz przy skręcaniu w obie strony, nie zawsze ale zwłaszcza podczas powolnej jazdy, czasami występuje to podczas jazdy na wprost ale tylko wolniej. Wymienione zostały amortyzatory przód, oraz drążek poprzeczny i kierowniczy z lewej strony. Ewidentnie jest to z układu kierowniczego bo czuć to wszystko na kierownicy. Muszę po raz kolejny jechać do mechanika i bardzo bym prosił o doświadczenia w tym temacie które posiadacie.

 

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

Mam dokładne ten sam problem, wymieniłem ostatnio łączniki stabilizatora, bo one ponoc miały odpowiadać za stuki i nic, mechanik mówi, że zawieszenie nie ma żadnych luzów, a jednak dalej cos jest nie tak.

Dzisiaj byłem w stacji diagnostycznej, wytrzepali auto i nic......

Jeśli ktoś coś to Koledzy pomóżcie

 

pozdrawiam Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Górne wahacze?? W moim przypadku po wytrzepaniu diagnosta tego nie wykrył a wiem że są do wymiany bo słyszę je na każdej dziurze :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wymienialiście łożyska zwrotnic  bo mechanicy nawet nie przypuszczają że tam są łożyska  .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łożysk nie wymieniałem, ale diagnoza postawiona: LEWY GÓRNY WAHACZ do wymiany.

Dzis znalazł sie kompetentny mechanik który pojeździł, posłuchał, a nie na ślepo wymieniał po najmniejszej lini oporu.

A tak przy okazji pytanie: konieczność jest wymiany odu?, bo prawy jest OK.

pozdro Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj zamówiłem obydwa :). Do tego dojdą końcówki drążków, łączniki stabilizatora i tuleje do lewego dolnego wahacza także całkiem sporo się uzbierało :|. A co do wymiany to jeśli prawy jest ok to może zostać. U mnie lewy dolny był wymieniany i już się wybiło wszystko a prawy nadal oryginał siedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Temat ogarnięty?? Ja jeszcze się nie zabrałem bo doba za krótka :(. Niestety śruby są tak założone że muszę odkręcać całą łapę. Te śruby od łapy są wklejane czy nie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa załatwiona :)

Wymiana zajęła koło 30 minut, łapa cała do wykręcenia, nie było z tym żadnych problemów, śruby ładnie puściły. Nareszcie cisza i nic nie stuka i puka.

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też się dzisiaj zabrałem i rozkręciłem wszystko łącznie z łapą. Wywaliłem kolumnę (amortyzator oryginalny przy 180k przebiegu i nic nie cieknie) i walczę z rudą w kielichu. W poniedziałek zamaluję i poskładam a później biorę się za drugą stronę. Tam będą jeszcze do wymiany tuleje w dolnym wahaczu. Na szczęście łączniki stabilizatora i końcówki drążków są ok. A swoją drogą jaki wahacz kupiłeś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...