Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

Części Nissana - iParts.pl

- - - - -

Skrzynia biegów ca18det vs ca20det


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   rosolinio

rosolinio

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Ciechanów
  • Flaga:
  • Model:Lexus is200
  • Silnik:1UZ-FE
  • Time Online: 1h 26m 47s

Napisano 09 lipiec 2017, 12:45

Witam, chciałbym się dowiedzieć jakie są różnice w skrzynkach w s14 ca18det i ca20det. Mam u siebie skrzynie z 1.8 i przymierzam się do tej mocniejszej i nie wiem czy podejdzie.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#2 OFFLINE   xpl1337

xpl1337

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownik
  • 494 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Łódź
  • Flaga:
  • Model:350z
  • Silnik:vq35
  • Time Online: 37d 7h 5m 46s

Napisano 09 lipiec 2017, 13:44

W s14 nie bylo ca18det a takiego silnika jak ca20det tez nie bylo. w sr20det masz podwojne synchro pierwszych 3 biegow. Jesli masz sr-a i skrzynie ca to oryginalna podejdzie p&p, skrzynie roznia sie dzwonem. Ta z 1.8 wystarcza spokojnie do 300hp


  • 0

#3 OFFLINE   rosolinio

rosolinio

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Ciechanów
  • Flaga:
  • Model:Lexus is200
  • Silnik:1UZ-FE
  • Time Online: 1h 26m 47s

Napisano 09 lipiec 2017, 14:59

Wiem, że jakoś tam wytrzymuje. Ja mam dość wysoki moment takze to też trochę ją niszczy. Teraz zastanawiam się przyszlosciowo, bo pewnie będę za jakiś czas robił pod więcej mocy. Póki co oddam swoją z 1.8 do regeneracji i będę jeździł. Dzięki za odpowiedź i soki za pomyłkę. A wiesz może jak z wytrzymałością tej z sr20?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 OFFLINE   xpl1337

xpl1337

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownik
  • 494 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Łódź
  • Flaga:
  • Model:350z
  • Silnik:vq35
  • Time Online: 37d 7h 5m 46s

Napisano 09 lipiec 2017, 23:03

Nie duzo lepiej. jedyne co to synchro tak szybko nie zajedziesz. jesli chcesz mocna skrzynie to zaloz ta z 350z. Zarejestruj sie na turbokillers, tam ci najlepiej pomoga w kwesti 200sx-ow. Rozumiem ze masz s13 z seryjna skrzynia? czy masz s14 i ktos zalozyl skrzynie z s13. Jesli masz s13 z ca18 to i tak robienie z tego silnika wiecej niz 280 koni mija sie z celem. wiecej seryjny silnik nie wytrzyma na dluzsza mete,a kucie tego jest bez sensu bo to jest mocno nieudana konstrukcja. Mam kolege co dmuchal w seryjne ca 1.5 bara i mial tam 300hp, ale tloki zmienial srednio co 500km :D


Użytkownik xpl1337 edytował ten post 09 lipiec 2017, 23:08

  • 0