Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144] Czujnik temperatury i problem z klimatyzacją


Freezu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam Primerę P11.144 z Klimatronikiem.

Pierwszy problem polega na tym, że na wyświetlaczu pokazuje mi temperaturę w granicach 16-20 stopni. Generalnie na zewnątrz jest 25 stopni, a w samochodzie z 4-5 stopni więcej ze względu na słońce. Tu pojawia się pierwsze pytanie: jest to temperatura zewnętrzna czy wewnętrzna? I gdzie szukać czujnika?

Drugi problem jest prawdopodobnie powiązany z pierwszym. Klima właściwie nie dmucha zimnym powietrzem tylko ciepłym. Jeśli się nie mylę, to gdy temperatura w samochodzie jest niższa niż ta ustawiona na klimie to automatycznie włączy się ogrzewanie bez względu na wszystko?

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod kierownicą z prawej strony masz taka kratkę, tam jest termistor przeczyść go albo sprawdź czy jest podłączony 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edit:

faktycznie przyczyna była pod kratką - rurka i kostka były odpięte, kurz wszystko pozatykał, problem jak ręką odjął

dziękuję za pomoc, pozdrawiam :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam,
przepraszam że odkopię temat ale tez mam problem z ogrzewaniem w Primerze P11.144, daje ciągle ciepłym powietrzem. Zmieniałem panel cały klimatronika, czujnik przy chłodnicach z przodu. Mówicie o tym termistorze przy kierownicy za kratką ale jak miałem to rozebrane nic tam nie widziałem :/ Jest rurka która idzie do całej nagrzewnicy ale nic więcej. Może macie jakieś zdjęcie jak to ma wyglądać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam od dwóch dni jestem posiadaczem Primery P11 144 i mam problem z ogrzewanie (jak na początek) na postoju po rozgrzaniu lub krótkiej jeździe temp na "klimatroniku" 22 stopnie robi się ciepełko w samochodzie ale jak ruszę to robi się zimno choć wentylator chodzi wskazówka temp. płynu stoi na 90 a leci zimne powietrze płyn w chłodnicy pod korek więc jak jest przyczyna jak się zatrzymam po chwili jest ciepło ruszam za chwilę zimno a na dworze szału nie ma +2 stopnie. Doradzi ktoś gdzie szukać przyczyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba przewody od nagrzewnicy mają jednakową ciepłotę po zwiększeniu obrotów ? Jest LPG ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...