Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

ranger
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może czekać Cię sporo rozbierania, bo siedzi to pod deską rozdzielczą. Nie pamiętam tylko w którym miejscu dokładnie. Myślę, że jak zdemontujesz radio ze srodkowymi panelami nawiewu to będziesz w stanie dostrzec ten moduł.

 

Sprawdziłem u siebie, ten moduł znajdziesz tak jak pisałem pod deską a dokładniej za "jaśkiem" od pasażera.

 

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez marcin3006
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro podłączają tam autoalarmy, to jakieś dojście być musi. Nie sądzę, żeby trzeba było rozebrać pół samochodu żeby tam dojść - choć kto wie... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdemontuj w pierwszej kolejności panel z radiem i schowkiem nad nim, tamtędy jest najblizej. Jak nie będzie dojścia to schowek przed pasażerem i sprubuj od spodu.

 

A tak na marginesie to w czym jest Ci ten moduł potrzebny? W serwisówce jest napisane, że musi on zostać zaprogramowany gdy jest niepodlaczony do obwodów samochodu. Na Twoim miejscu zastanowiłbym się 2 razy zanim zaczne coś majstrować. Jest on także odpowiedzialny za inne podzespoły w samochodzie jak np. wycieraczki czy czujnik deszczu/zmierzchu.

 

Podłączenia czego chcesz sprawdzić? Jak nie wywiadzie Ci połowa samochodu to raczej przyczyn szukaj gdzieś indziej.

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez marcin3006
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile się nie mylę to już na ten temat pisałem Ci w innym wątku.....coś z alarmem, sam się uruchamiał czy coś podobnego ?

Uważaj na ten modem bo możesz coś więcej zepsuć. W Notku jest szyna CAN więc wypinanie lub wpinanie czegokolwiek trzeba robić ostrożne bo inaczej serwis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z centralnym zamkiem. Zamek samoczynnie puszcza na postoju lub na jakimś wyboju. Jak oglądałem serwisówkę podłączania autoalarmu to widziałem, że podłącza się sporo przewodów pod linie podpięte pod bcm. Pomyślałem, że może coś się tam poluzowało, że podociskam wtyczki itp. Autoalarm był podłączany w ASO. Może coś się z czasem poluzowało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjąć trzeba górny panel ( nr 2 na zdjęciu ) i zlokalizoać BCM , Potem go odłączyć i można wyjąć. Po wymianie trzeba go skonfigurować w Consulcie.

 

https://zapodaj.net/ccecb34827d91.jpg.html 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś tak... ale E11 już dawno wyszło z produkcji...zdaje się,że blisko mnie stoi jeden.. przejdę się i jak zobaczę panel to powinienem sobie przypomnieć jak to szło. Gdzięś też była chyba instrukcja co po idzie.. poszukam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wychodzi na to, że zdjęcie samej góry to pikuś. Tak też pomyślałem, że skoro alarmy montują w salonach, to nie jest możliwe aby do tego celu rozbierali pół samochodu ;).


Ale gdzie kurcze te śruby ? Nic tam nie widać.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wiem.......ściągasz boki belki przedniej, obudowę zegarów i nawiewu kierowcy. 

Potem ta góra jest na wcisk.

 

http://stal-car.net/Zdjecia/673d2341-b127-4ed3-b854-1035955e1fcd.JPG

Edytowane przez M@reS
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i da ale masz fajny dostęp żeby czegoś nie urwać. Będzie widać te zatrzaski. A ściągnięcie obudowy zegarów to 2-3 min.

 

Kurde....wujek google się kłania :D

https://www.bazarek.pl/produkt/9016208/deska-rozdzielcza-panel-gorny-obudowa-deski-note.html

 

Te 3 miejsca zaznaczone przy szybie na serwisowce to nie śruby tylko takie "wsuwki" które wsuwasz a potem zatrzaski i siedzi.

Edytowane przez M@reS
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci szczerze, że nie przypuszczałem, że ten element zdejmuje się w ten sposób. Oczami wyobraźni widziałem rozbieranie całego podszycia z zegarami itp.... Dlatego nie szperałem za mocno w google. Błąd! Dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jestem zaskoczony, że tam nie ma ani jednej śruby i to nigdzie nie odstaje ani nie skrzypi !!!

W innych autach jest po kilka śrub a i tak się wygina i trzeszczy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Górna obudowa kierownicy śrubki i zatrzaski......obudowa zegarów zatrzaski ciągniesz do siebie.......obudowa nawiewu kierowcy też zatrzaski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...