Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Qashqai 1.6dCi Tekna 2017 - co wybrać?


NQ17

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, proszę o pomoc co wybrać.

 

Dostałem propozycje leasingu na nowego Qashqaia:

Kwoty w zaokrągleniu:
 

Cena po rabacie flotowym: 90400brutto

Leasing Getin Fleet

 

i są trzy możliwośći rat miesięcznych, co daje kwotę przez 5lat:
Waraianty:

116 600 brutto - pierwszy przeglad
126 000 brutto - Pakiet mini - wszystkie przeglady wymagane, wymiany oleju, filtrow, inne wymagane częsci serwisowe
138 000 brutto - Pakiet maxi - j.w + Wszelkie elementy eksploatacyjne (klocki, tarcze, drązki, końcówki, amortyzatory, pióra wycierczek, żarówki, pozostałe częsci które będą konieczne do wymiany zgdnie z oceną ASO). Koło zamachowe, elementy zawieszone, elementy układu elektrycznego, wydechowego, skrzynia biegów itp. 

 

 

Co wybrać 116tyś i robić wszystko samemu czy dopłacić ok. 350zł miesięcznie / 22tyś w skali 5lat i wybrać pakiet MAXI?
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22tys na 5lat to 4400pln rocznie. W nowe auto raczej aż tyle nie będziesz wkładał, zwłaszcza, że masz gwarancję, chyba, że będziesz latał po 50tys rocznie.

 

Lepszy juz chyba jest pakiet za 126k, bo to 2kpln rocznie, a masz z głowy przeglądy, serwisy olejowe itd, ale to wszystko zależy od rocznych przebiegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od przewidywanych przebiegów, swoją drogą Nissan nie ma nic ciekawego w kwestii leasingu? Pamiętam, że warunki potrafiły być mocno konkurencyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22tys na 5lat to 4400pln rocznie. W nowe auto raczej aż tyle nie będziesz wkładał, zwłaszcza, że masz gwarancję, chyba, że będziesz latał po 50tys rocznie.

 

Lepszy juz chyba jest pakiet za 126k, bo to 2kpln rocznie, a masz z głowy przeglądy, serwisy olejowe itd, ale to wszystko zależy od rocznych przebiegów.

Ja do swojego przez trzy lata włożyłem tylko i wyłącznie nowe wycieraczki + trzy przeglądy(za ~1000zł, 1800zł i ostatni za 1000zł), nawet żadna żarówka się nie spaliła. Całkowity przebieg w 3 lata miałem 50 tysięcy.

 

Więc tak jak koledzy mówią - jeżeli zamierzasz bardzo dużo jeździć(~40-50 tysięcy na rok), na tyle że faktycznie w ciągu 3 lat może być potrzebne nowe sprzęgło i jakaś naprawa zawieszenia, to może to ma sens. Ale jak auto ma w 3 lata zrobić mniej niż 100 tysięcy to moim zdaniem nie warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dzięki za informacje. Robię ok. 30tyś rocznie i taki przebeig założony jest przy leasingu. Więc Wybór padł faktycznie na pakiet środkowy.

Po kalkulacji okazało się, iż wybraliśmy opcję pierwszego przeglądu, a korzystniejsze jest dokupienie pakietu przegladow w Nissanie. W czwartek odbieramy, dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...