Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

nowa p12 i remont.


Gość nismo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

 Witam forumowiczów. 

W temacie opisze krok po kroczku cały generalny remont silnika QG18DE w nissanie p12 - ceny za poszczególne elementy jak również stopień ich zużycia. W środę motor będzie rozbierany i wtedy napisze coś więcej. Na ta chwilę nissan ma najechane 317 tys  i ciśnienie na każdym cylindrze to około6 bar.Chodzi jak rozrzutnik do gnoju. :Dpost-90738-0-75414600-1504106152_thumb.jpost-90738-0-79352100-1504106261_thumb.jpost-90738-0-06304200-1504106297_thumb.j          post-90738-0-06180000-1504106389_thumb.j        post-90738-0-52251500-1504106511_thumb.j        post-90738-0-02340700-1504106631_thumb.j                       post-90738-0-15805900-1504106743_thumb.j    post-90738-0-53823600-1504106818_thumb.j  post-90738-0-44723100-1504106918_thumb.j    post-90738-0-58607300-1504106968_thumb.j   

 Wlatują nowe tłoki Kolbenschmidt z pierścieniami ,

nowy oryginalny rozrząd z 3 kołami

głowica do regeneracji i planowania,

szklanki nowe. Płaszczyzny cylindrów maja wymiar i sa bez rys. To tyle narazie.

 

Zmiana decyzji odnosnie cylindrów i tłoków 

cylindry bedą szlifowane i tłok i pierscienie idzie nadwymiarowy, ponieważ pomimo braku rys na cylindrze pomiary wykazały że są miejsca w których cylinder uległ jak wyślizganiu jak to nazwał mechanik. Zaznaczam że gdyby nie pomiary to dałbym sobie rekę obciąć, że cylindry są ok.

Widocznie pierścienie potrafią spolerować lub wyszlifować albo wyslizgac cylinder tak że wygląda jak lustro a w rzeczywistości jest zniszczony.Pomiary wykazały znaczne odchyłki 

 

I tu prosze forumowiczów o pomoc , poniewaz nie mogę znalezć  nadwymiarowych tłoków na pierwszy szlif.Ktoś co wie gdzie moge kupić?

Edytowane przez nismo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat mam ten sam silnik i przebieg 326kkm także się przyda :-D

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jak obiecałem tak tez robię, Głowica zwalona rozrząd też  -był rozciągnięty ,miska olejowa zwalona,  tłoki wywalone ,pierścienie zapieczone . Kanały olejowe niedrożne. Teraz próbuje dodać zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nismo wrzucaj foto i opisy w pierwszym poscie (edytuj),bedzie porzadek bez mieszania z postami naszymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naciskasz na dole po prawej stronie "WIĘCEJ OPCJI" i masz między innymi możliwość dodawania załączników

 

 

Zważywszy, że sprzedałem ostatnio Almerę 1.8 16v z prawdziwym przebiegiem 146 tys za 2,5 tys - tak myślę, że taki gruby remont nie jest moim zdaniem opłacalny. No ale obserwujemy temat i zobaczymy.

Edytowane przez figer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naciskasz na dole po prawej stronie "WIĘCEJ OPCJI" i masz między innymi możliwość dodawania załączników

 

 

Zważywszy, że sprzedałem ostatnio Almerę 1.8 16v z prawdziwym przebiegiem 146 tys za 2,5 tys - tak myślę, że taki gruby remont nie jest moim zdaniem opłacalny. No ale obserwujemy temat i zobaczymy.  Ja nie rozpatruje tego w kwestii opłcalności.

koszt to drugorzędna sprawa. Ważniejsze jest dla mnie to czym chcę jezdzic .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie te fotki nismo?

W pierwszym poście nic nie ma poza jakimiś cyframi.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ani na kompie ani na tel nie ma fotek.

O :P

post-68386-0-59301100-1504193493_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ani na kompie ani na tel nie ma fotek.

O :P

nie potrafię chyba dodac tych zdjęć, jak widac dla niektórychjest to p[oprostu zbyt skomplikowane :withstupid:

napisz proszę jak to zrobic, ale wytłumacz jak krowie na polu to może jakoś dodam te fotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Post nr 9 w tym temacie.

Jest napisane

post-68386-0-97511900-1504197982_thumb.png

post-68386-0-97328500-1504197997_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

 

 Witam forumowiczów. 

W temacie opisze krok po kroczku cały generalny remont silnika QG18DE w nissanie p12 - ceny za poszczególne elementy jak również stopień ich zużycia. W środę motor będzie rozbierany i wtedy napisze coś więcej. Na ta chwilę nissan ma najechane 317 tys  i ciśnienie na każdym cylindrze to około6 bar.Chodzi jak rozrzutnik do gnoju. :Dpost-90738-0-75414600-1504106152_thumb.jpost-90738-0-79352100-1504106261_thumb.jpost-90738-0-06304200-1504106297_thumb.j          post-90738-0-06180000-1504106389_thumb.j        post-90738-0-52251500-1504106511_thumb.j        post-90738-0-02340700-1504106631_thumb.j                       post-90738-0-15805900-1504106743_thumb.j    post-90738-0-53823600-1504106818_thumb.j  post-90738-0-44723100-1504106918_thumb.j    post-90738-0-58607300-1504106968_thumb.j   

 Wlatują nowe tłoki Kolbenschmidt z pierścieniami ,

nowy oryginalny rozrząd z 3 kołami

głowica do regeneracji i planowania,

szklanki nowe. Płaszczyzny cylindrów maja wymiar i sa bez rys. To tyle narazie.

 

Zmiana decyzji odnosnie cylindrów i tłoków 

cylindry bedą szlifowane i tłok i pierscienie idzie nadwymiarowy, ponieważ pomimo braku rys na cylindrze pomiary wykazały że są miejsca w których cylinder uległ jak wyślizganiu jak to nazwał mechanik. Zaznaczam że gdyby nie pomiary to dałbym sobie rekę obciąć, że cylindry są ok.

Widocznie pierścienie potrafią spolerować lub wyszlifować albo wyslizgac cylinder tak że wygląda jak lustro a w rzeczywistości jest zniszczony.Pomiary wykazały znaczne odchyłki 

 

I tu prosze forumowiczów o pomoc , poniewaz nie mogę znalezć  nadwymiarowych tłoków na pierwszy szlif.Ktoś co wie gdzie moge kupić?

 

nowe wzmocnienie pasa przedniego wleciało. stare było zgnite.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem remont silnika w styczniu (bral sporo oleju) nowe tloki, pierścienie, nowa uszczelka glowicy, planowanie robienie glowicy, nowe zawory, nowa miska olejowa, nowe filtry, olej swiece z robota 3700zl chodzi super nie bierze grama oleju.

 

Teraz w wakacje zmiana oleju, wymiana belki chlodnicy, nowa piasta, nowe tarcze i klocki tym, nowe paski wieloklinowe, nowy zacisk z tylu, konserwacja podwozia łącznie 2700zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

czy naprawdę warto dokładać prawie 7 tys. do auta wartego nie wiele więcej?

CZy warto? Zle zadałeś pytanie. Pytanie powinno brzmieć- dlaczego remontuje a nie kupuje 2 czy trzy latka.

no i po remoncie . ależ pieknie chodzi..

Wrażenia po remoncie. Wystarczy głaskać pedał gazu i juz autko rwie do przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZy warto? Zle zadałeś pytanie. Pytanie powinno brzmieć- dlaczego remontuje a nie kupuje 2 czy trzy latka.

no i po remoncie . ależ pieknie chodzi..

Wrażenia po remoncie. Wystarczy głaskać pedał gazu i juz autko rwie do przodu.

No to graty i bezawaryjności :)

Jeszcze o te fotki prosimy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam!!! Sory za jakieś zonki ale pierwszy raz pisze na forum. Mój problem to nie udany remont w primerze wp12 silnik 18. Samochodzik brał ponad 2 litry oleju na 1000. Wiedz postanowiłem go wyremontować były robione szlify bloku silnika i nadwymiarowe tłoki itd. Całość wyszła 5000. Po odebraniu samochodu oczywiście docieranie czy do 3000 tys obrotów po przejechaniu 500 km poszła pompa wody została wymieniona za kolejne 600 stów. Samochodzik jeździł dale, pojawił się jeszcze problem z 2 sondą lambda mechanik sprawdzał ten sam co remontował powiedział mi jeszcze ze cieknie z magla. Przy próbie montażu emulatora na druga sondę lambda za uwarzyłem wycieki i udałem się do innego mechanika żeby poznać prawdę i okazało się ze głowica jest wklejona na sylikon do bloku i ze z tego cieknie i z miski olejowej która też jest wklejona na sylikon. Czy to normalne ze w takich miejscach stosuje się sylikon??? od remontu mineło pół roku a samochód przejechał ponad 4 tys km. Napiszcie co o tym myślicie. Pozdro   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!! Sory za jakieś zonki ale pierwszy raz pisze na forum. Mój problem to nie udany remont w primerze wp12 silnik 18. Samochodzik brał ponad 2 litry oleju na 1000. Wiedz postanowiłem go wyremontować były robione szlify bloku silnika i nadwymiarowe tłoki itd. Całość wyszła 5000. Po odebraniu samochodu oczywiście docieranie czy do 3000 tys obrotów po przejechaniu 500 km poszła pompa wody została wymieniona za kolejne 600 stów. Samochodzik jeździł dale, pojawił się jeszcze problem z 2 sondą lambda mechanik sprawdzał ten sam co remontował powiedział mi jeszcze ze cieknie z magla. Przy próbie montażu emulatora na druga sondę lambda za uwarzyłem wycieki i udałem się do innego mechanika żeby poznać prawdę i okazało się ze głowica jest wklejona na sylikon do bloku i ze z tego cieknie i z miski olejowej która też jest wklejona na sylikon. Czy to normalne ze w takich miejscach stosuje się sylikon??? od remontu mineło pół roku a samochód przejechał ponad 4 tys km. Napiszcie co o tym myślicie. Pozdro   

Nawet Brygada Radzieckich arcymistrzów nie przewidziała by takiego obrotu sytuacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...