Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Relingi korozja


dzemik

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj  odkręciłem relingi , gdyż zaintrygowało mnie małe spuchnięcie korozyjne pod lakierem. Pod mocowaniem relingu  ładnie rozwija się korozja - ma tam idealne warunki. Ognisko korozji robi się praktycznie przy każdym otworze w którym osadzone są nitonakrętki. Blacha dachu nie jest niczym zabezpieczona na obrzeżach tych otworów. Pod stopą relingu jest wilgoć oraz latem wysoka temperatura. Idealne warunki. Ruda ma co jeść :devil:

 

Proponuję sprawdzić , może to tylko u mnie. W końcu Navarce leci już 12 roczek :icecream:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też... tyle że wyszło wielkości dłoni. perforacja 10 lat... jeszcze kilka miesiecy i ciekawe czy zrobi się dziura. w serwisie powiedzieli... trudno. a blacharz za robote dachu, 2000pln. pojebało całkiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

U mnie to samo - cztery łaty wielkośći dłoni ale nie chodziłem do lakiernika tylko pomalowałem farbą okrętową strukturalną na czarno- wałkiem i tak fajnie wyszło,że poleciałem jeszcze klapę z tyłu , maskę i zderzak z przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to potraktowałem po wyczyszczeniu cortaninem a potem unicorem a na to lakier. Parę lat jeszcze wytrzyma, a potem trzeba bedzię z parasolem jeżdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...