Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Studnia bez dna Qashqai j10e


kosciu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Borykam się z problemem strzelania w lewym kole, we wcześniejszym temacie była wzmianka o braku zbieżności po wymianie przegubu (podejrzewam ze mechanik coś roz***ebal podczas „próby” wymiany, przegub z Piasta się zespawaly a temat dokończymy jak będę wiedział co się działo). Zbieżność tam pryszcz jeżdżę bez niej już 20tys km, od kilku miesięcy borykam się ze strzelaniem w lewym kole (nie jest to przegub zewnętrzny, wymieniony). Strzelanie chromolenie zgrzytanie jak kto woli odczuwam na kierownicy, kierownica głównie w lewo czasem w prawo i czuje te strzały na niej. Strzelanie ustępuje gdy puszczę nogę z gazu, byłem świecie przekonany ze to przegub zewnętrzny a jednak nie. Problem tkwi w lewej półosi, przynajmniej takie mam wrażenie ponieważ dam gaz strzela puszczę cisza, aczkolwiek nie rozumiem dlaczego czuje to na kierownicy???

 

Słucham pomysłów i złotych myśli fachowców co w tym francuskim karawanie rodem z japońskimi dekielkami nissana może stanowić problem (tak to jest francuski samochód bazowany na francuskim badziewiu)

 

Plus tylko taki ze z punktu A do B dojeżdżam mimo iż wszystko się zaczyna sypać a przebieg rośnie niczym Polskie zadłużenie publiczne, pozdrawiam i odradzam kupowania nissanow odkąd marka zaczęła się bratać z renówką, to forum to są tego skutki.

 

Proszę o jakieś złote rady ws problemu wymienionego wyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukasz niezawodnego auta to polecam mercedesa ML

 

jaki autoryzowany serwis nie ogarnął Ci tego koła ,a nawet zepsuł ?

 

można interweniować że autoryzowany serwis Ci nie umie usunąć usterki, nie zna procedur, to nie dopuszczalne

 

chcesz to ja wykorzystam posługiwanie sie językami i złoże oficjalną skargę na ASO, może nawet na Nissan Polska do centrali Europa, Swiat?

 

jesteś pierwszym właścicielem auta, czy to od Mirka