Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

Części Nissana - iParts.pl

Porady przed zakupem używanego Pulsara 1,2


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
70 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   mariusz71

mariusz71

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Opole
  • Model:Bravo II
  • Silnik:1,6 Mj
  • Time Online: 1h 21m 27s

Napisano 29 październik 2017, 21:56

Witam wszystkich użytkowników.

Mam zamiar przesiąść się na Pulsara, zachwyciła mnie jego przestronność. Proszę o uwagi czy warto i na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie używanego egzemplarza, na co ewentualnie i przy jakim przebiegu się przygotować.  Na oku mam tego: ,

https://www.otomoto....y-ID6z0tDh.html


  • 0

#2 OFFLINE   tomkek1912

tomkek1912

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 240 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Kraków
  • Kraj:POLAND
  • Model:była Almera N16 1,5 2000, jest Pulsar C13
  • Silnik:1,2 DIG-T
  • Nr rejestracyjny:KR
  • Time Online: 7d 17h 2m 6s

Napisano 29 październik 2017, 22:20

Ja mogę powiedzieć tyle, że auto zostało wyprodukowane we wrześniu 2014 roku. A z tego co czytałem na forum to uważać na rozrząd i branie oleju.


  • 0

#3 OFFLINE   Rex-er

Rex-er

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 127 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Gdynia
  • Model:Pulsar
  • Silnik:1.2 Dig-T
  • Nr rejestracyjny:GD
  • Time Online: 34d 6h 39m 7s

Napisano 29 październik 2017, 22:21

Osobiście uważam, że z dużą dozą prawdopodobieństwa jest to porządny poprawny egzemplarz. Jednak cena wydaje mi się zbyt wysoka - to dość goła wersja, którą dało się dostać za ok 55000 na wyprzedaży rocznika jako samochód nowy. Osobiście nie dałbym tyle (procentowo) za 3 letnie auto


Użytkownik Rex-er edytował ten post 29 październik 2017, 22:22

  • 0

#4 OFFLINE   tomkek1912

tomkek1912

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 240 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Kraków
  • Kraj:POLAND
  • Model:była Almera N16 1,5 2000, jest Pulsar C13
  • Silnik:1,2 DIG-T
  • Nr rejestracyjny:KR
  • Time Online: 7d 17h 2m 6s

Napisano 29 październik 2017, 22:38

Rex ma rację. wg mnie cena co najmniej o jakieś 5k zł za wysoka.


  • 0

#5 OFFLINE   Kazik_R52

Kazik_R52

    Debeściak

  • Użytkownik
  • 707 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Illinois
  • Model:Pathfinder Platinium R52 3.5 V6 CVT
  • Silnik:VQ35DE
  • Nr rejestracyjny:IL
  • Time Online: 29d 15h 30m 17s

Napisano 29 październik 2017, 22:42

co do silnika, zużycia oleju, problemów wieku młodzieńczego (2014rok) się nie wypowiem, bo są tu ludzie co lepiej więdzą

 

co do konkretnego ogłoszenia to auto z małym raczej pewnym przebiegiem.........mnie natomiast razi mnie wnętrze tego auta, szarości, ta tapicerka,ta bieda japan plastic, brak jakiegoś nowoczesnego wyświetlacza mulimediów/navi, te wycieraczki pod nogi są koszmarne jakieś ala deska.....straszne jak jakiś epokowy golf IV, kupując coś takiego trzeba nie lubić motoryzacji... a raczej tylko z A do B

 

 

 

851427567_8_1080x720_nissan-pulsar-i-wla

 

 

szukałbym lepszego wyposażenie, ładniejszego wykończenia (jeśli jest)....  a w używkach ceny często są zbliżone , a nie jak w nowych różnica w wyposażeniu 30tyś zł 

 

nie dziwie się, że te auto pomału umiera .... i nikt tego nie chce ...

 

 

dla przykładu lepsza opcja interior z Sentry, czyli jakiś tam tańszy bliźniak, tylko nie jedno jajeczny 

 

 

 

2015-Nissan-Sentra-2.jpg?s=100117

2013-Nissan-Sentra-SV-026.jpg


Użytkownik Kazik_R52 edytował ten post 29 październik 2017, 22:44

  • 0

#6 OFFLINE   MKa

MKa

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 230 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Wlkp
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:Był 2xQQ, teraz Pulsar
  • Silnik:1.2
  • Nr rejestracyjny:PO
  • Time Online: 13d 6h 7m 3s

Napisano 30 październik 2017, 00:25

Auto powinno być jeszcze na gwarancji, więc ewentualnie można spróbować przedłużyć do 5 lat i mieć spokój.

Pulsar jaki jest w środku każdy widzi, nie jest specjalnie super wypasiony - ale jest ok, oczywiście wolałbym wnętrze z Sentry, ale to nie ta cena ;)


  • 0

#7 OFFLINE   tomkek1912

tomkek1912

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 240 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Kraków
  • Kraj:POLAND
  • Model:była Almera N16 1,5 2000, jest Pulsar C13
  • Silnik:1,2 DIG-T
  • Nr rejestracyjny:KR
  • Time Online: 7d 17h 2m 6s

Napisano 30 październik 2017, 07:42

Ja też mam takie wnętrze, znaczy kolorystykę, na zdjęciu ten pulsar wygląda niby tak samo, a trochę inaczej. On wcale nie jest taki brzydki czy nijaki. Deska mogła by być faktycznie dwu kolorowa, ale jasne fotele wg mnie to wcale nic fajnego. Nie lubię też tych wdtawek a'la drewno. No kwestia gustu lub jego braku :) Tak patrzę codziennie na samochody jadąc teamwajem z i do pracy. Większość jest jednokolorowa i nawet najbardziej wypasione jak na nasze warunki samochody wyglądają tak sobie.

Mariusz, na oto moto jest biała, leasingowana tekna. Oklejona na czerwono. Nie wiem czy jest haczyk, ale ponoć koszt całkowity to niespełna 51 tys. zł. Niecałe 20k przebiegu, rocznik 2015.

Użytkownik tomkek1912 edytował ten post 30 październik 2017, 07:52

  • 0

#8 OFFLINE   Kazik_R52

Kazik_R52

    Debeściak

  • Użytkownik
  • 707 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Illinois
  • Model:Pathfinder Platinium R52 3.5 V6 CVT
  • Silnik:VQ35DE
  • Nr rejestracyjny:IL
  • Time Online: 29d 15h 30m 17s

Napisano 30 październik 2017, 12:12

Jesli leasing z odkupem to trzeba liczyc koszt zakupu + pozostale raty + koszt odkupu
  • 0

#9 OFFLINE   tomkek1912

tomkek1912

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 240 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Kraków
  • Kraj:POLAND
  • Model:była Almera N16 1,5 2000, jest Pulsar C13
  • Silnik:1,2 DIG-T
  • Nr rejestracyjny:KR
  • Time Online: 7d 17h 2m 6s

Napisano 30 październik 2017, 16:36

Gościu w aukcji podsumowal odstępne, ilość rat netto, wykup, wymnożył x 1,23 i wyszło niecałe 51 tys. zł. Jak nie ma haczyka to jakbym przymierzał się do ubogiej acenty za 48k zł to już bym dołożył te 3000 zł do tekny. No chyba, że autorowi wątku zależy na kolorze.

https://www.otomoto....o-ID6yXks7.html

Użytkownik tomkek1912 edytował ten post 30 październik 2017, 16:41

  • 0

#10 OFFLINE   mariusz71

mariusz71

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Opole
  • Model:Bravo II
  • Silnik:1,6 Mj
  • Time Online: 1h 21m 27s

Napisano 31 październik 2017, 21:11

Trzeba uważać na rozrząd ? Czyli jak w przypadku TSI ?


  • 0

#11 OFFLINE   polonus

polonus

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownik
  • 369 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa
  • Model:Pulsar
  • Silnik:1.2t
  • Time Online: 6d 4h 24m 41s

Napisano 01 listopad 2017, 09:44

Osobiście uważam, że z dużą dozą prawdopodobieństwa jest to porządny poprawny egzemplarz. Jednak cena wydaje mi się zbyt wysoka - to dość goła wersja, którą dało się dostać za ok 55000 na wyprzedaży rocznika jako samochód nowy. Osobiście nie dałbym tyle (procentowo) za 3 letnie auto

Kupiłeś Acente za 55k? Z tego co mi wiadomo to ceny schodziły o 60k.
  • 0

#12 OFFLINE   Rex-er

Rex-er

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 127 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Gdynia
  • Model:Pulsar
  • Silnik:1.2 Dig-T
  • Nr rejestracyjny:GD
  • Time Online: 34d 6h 39m 7s

Napisano 01 listopad 2017, 15:08

W 2015, gdy kupowałem samochód, miałem specjalny cennik wyprzedaży rocznika. Wg niego:

 

Acenta z 2014 była cennikowo za 60500.

 

Ja swoją wersję cennikowo miałbym za 71000, a kupiłem za 66900.

 

Wiem, że jak szukałem auta wtedy, to dało się dostać uboższą wersję za około 55000 - ale już zupełnie szczerze, nie pamiętam czy to była Visia z automatyczną klimą czy Accenta, na pewno jednak nie był niebieski, dlatego nie był w kręgu mojego zainteresowania :D 

 

Przyznaję zatem, że mogłem przekoloryzować lekko, tak czy siak za tę wersję 48000 bym nie dał :)


  • 0

#13 OFFLINE   polonus

polonus

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownik
  • 369 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa
  • Model:Pulsar
  • Silnik:1.2t
  • Time Online: 6d 4h 24m 41s

Napisano 01 listopad 2017, 20:31

To raczej nie były Acenty. Ja za swoją dałem koło 61, ma niby najdroższy lakier. Z tego co pamiętam to biały pastel chcieli mi sprzedać za 59.900 :) więc Visia za 55k wydaje mi się, że rzeczywiście była do kupienia :)

Oczywišcie mowa o wyprzedaży rocznika i nie wykluczam, że po prostu przepłaciłem :D

Użytkownik polonus edytował ten post 01 listopad 2017, 20:32

  • 0

#14 OFFLINE   pawelg

pawelg

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 25 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Krk
  • Flaga:
  • Model:Nissan Pulsar
  • Silnik:1.2
  • Nr rejestracyjny:KR
  • Time Online: 9d 15h 25m 42s

Napisano 01 listopad 2017, 21:25

Ja w tym roku na wyprzedaży z 2016 kupiłem Accenta metalic za 59. 

@mariusz71 Widzę, że teraz na śląsku są nowe Pulsary (na otomoto) w ciekawych cenach, może warto przemyśleć te oferty ;-)


  • 0

#15 OFFLINE   BloodyBucket

BloodyBucket

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 41 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Gniezno
  • Model:Pulsar
  • Silnik:1.2
  • Nr rejestracyjny:PO
  • Time Online: 1d 2h 52m 1s

Napisano 03 listopad 2017, 13:45

Rozrząd - Daro11 już wymieniał napinacz - mnie czeka to samo (nakulane 50k). Co do oleju to nie zauważyłem - w jednym ASO jak zgłaszałem chrabotanie (zapewne ten rozrząd) to powiedzieli, że za mało oleju miałem (gów*** prawda).


  • 0

#16 OFFLINE   maslak

maslak

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Rzeszów
  • Flaga:
  • Model:Skoda
  • Silnik:1.6
  • Nr rejestracyjny:Rz
  • Time Online: 3h 43m 4s

Napisano 17 listopad 2017, 08:37

Witam wszystkich serdecznie...jako że planuję zmienić samochód ...im bardziej szukam to twierdzę że chyba pojdę w kierunku nowego.

Obecnie nowego Pulsara idzie kupić za 56 tys.

Mam kilka pytań

 

- biały zwykły czy biały perłowy (który bardziej , trwały?) czy perłowy biały wg was z trwałością odpowiada metalikowi.?

- ewentualnie będzię szary...

- czy jeszcze raz kupilibyści Pulsara?

- czy warto dokupić 2 lata gwarancji  (co w nią wchodzi)?

- problem z rozrządem jest czy go niema?

 

Każde dobre słowo na wagę złota:)


  • 0

#17 OFFLINE   pawelg

pawelg

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 25 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Krk
  • Flaga:
  • Model:Nissan Pulsar
  • Silnik:1.2
  • Nr rejestracyjny:KR
  • Time Online: 9d 15h 25m 42s

Napisano 17 listopad 2017, 10:04

Hej, z tego co mi wiadomo to bialy perlowy powienien byc twardszy, niz akrylowy i porownywalny z metalikiem (tak mi powiedziano). Jestem posiadaczem Pulsara od 6 miesiecy i jak na razie nie narzekam. Calkiem wygodny dupowoz, ze spora iloscia miejsca w srodku. Kolejna zaleta, jest wg. mnie wyciszenie, nawet przy predkosciach autostradowych (na 6-ce jest dosc latwy przelicznik obrotow, predkosc*20, co dla 140km/h daje ok~2800) jest dosc cicho, jak ta klase auta. Niektorzy dziennikarze testujacy na to narzekaja, wiec najlepiej samemu sprawdz czy Ci bedzie pasowac. Silnik jest raczej wystarczajacy (do spokojnej jazdy wystarcza), ja jezdze sam, ale przy pelnym obciazeniu moze mu troche pary brakowac. Co do zawieszenia, jest ona raczej miekko zestopniowane (w stosunku do konkurencji, ale mi to pasuje), ale niestety czasami na poprzecznych nierownosciach z tylu lubi czasem niemilo zadudnic. Skrzynia chodzi raczej ok, choc zanim olej sie zagrzeje (przynajmniej u mnie) jedynka czasem gorzej wchodzi. Niestety w aucie zastosowano pewne ciecia, ktore sa dla mnie malo zrozumiale: brak podswietlenia sterowania szybami w drzwiach, nieruchowy podlokietnik (wersja Accenta), oswietlenie schowka tylko przy wlaczonych swiatlach, sredniej jakosci radio, zestaw naprawczy zamiast kola zapasowego, ale jesli to Ci nie bedzie przeszkadac, to mysle ze Nissan jest wart rozwazenia.
Poza tym zbyt czesto nie bedziesz go widywal na drogach, co dla mnie jest plusem. Mysle, ze aktualna cena za Pulsara jest calkiem atrakcyjna, jesli nie potrzebujesz auta z najnowszymi systemami bezpieczenstwa i "inforozrywki". Ja wybralem wersje Accenta, ktora ma klime automatyczna, szyby elektryczne, tempomat i bluetooth do podlaczenia telefonu (tylko do rozmow) i to w zupelnosci mi wystarcza. Jesli poszukasz u konkurencji modele z podobnym silnikiem i wyposazeniem to raczej wychodza drozej. Ale najpierw wybierz sie na jazde probna i sprawdz czy Nissan Ci pasuje, bo to ma byc auto, w ktorym Ty masz sie dobrze czuc :-)

Poczytaj jeszcze ponizsze watki na forum (w sumie to polecam przegladnac wszystkie watki, bo nie ma ich az tak duzo przynajmniej w naszym dziale), to dowiesz sie czegos wiecej co moze pomoze Ci w podjeciu decyzji, znajdziesz tam tez porownania do innych marek:
http://forum.nissank...-pytania/page-1
http://forum.nissank...enerwuje/page-1
http://forum.nissank...nicznych/page-1
http://forum.nissank...wrażenia/page-1
http://forum.nissank...is-uwagi/page-1


  • 0

#18 OFFLINE   maslak

maslak

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Rzeszów
  • Flaga:
  • Model:Skoda
  • Silnik:1.6
  • Nr rejestracyjny:Rz
  • Time Online: 3h 43m 4s

Napisano 17 listopad 2017, 10:45

Dziękuję ci za obszerną relację... szczerze szukam samochodu który o dziwo nie będzię się rzucał w oczy i zginie w gąszczu blokowiska...sedany w tej klasie samochodów dla mnie są poprostu brzydkie i tyle..w hb nie ma miejsca  z tyłu.....a w Pulsarze..jest przestrzeń to mnie urzekło. Należe do przepisowych kierowców z przebiegami maks 10 tyś rok..info gadzęty w nowych samochodach  mnie nie kręcą nawigacja jest w telefonie samochodem mam jechać bezpiecznie a nie klikać...życie mi miłe.

 

Co do sylwetki jeżdzę Skodą Roomster...wiec Pulsar..będzie skokiem :) w przyszłość.


  • 0

#19 OFFLINE   pawelg

pawelg

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 25 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Krk
  • Flaga:
  • Model:Nissan Pulsar
  • Silnik:1.2
  • Nr rejestracyjny:KR
  • Time Online: 9d 15h 25m 42s

Napisano 17 listopad 2017, 11:18

W takim razie Pulsar moze byc calkiem fajnym rozwiazaniem dla Ciebie. Musisz byc swiadom, ze co poniektorzy maja problemy z olejem jak to przy silniku z turbina (na szczescie nie ma ich wielu, u mnie tez cos troche zjadl i na razie stoi, miejmy nadziej ze tak pozostanie) , ale w innych markach wyglada to podbnie lub gorzej. Moze jedynie Ford (z Ecoboostami) i Fiat (z MultiJetem) ma mniej przypadkow. Na pewno jezdzi sie z tym silniem przyjemniej niz wolnossacym (poprzednio jezdzilem Astra H 1.6 i Corolla 1.4) o podobnej mocy, tutaj nie trzeba go tak krecic, co przeklada sie na komfort akustyczny. Spalanie w miescie (ja jezdze po Krakowie, ale nie scisle centrum, odcinki po ok.10-15km) jest porownywalne co do wolnossacego, (moze 0,5-1l mniejsze), mi pali od 7,5 w lecie, teraz blizej 8. Jak bedziesz mial jeszcze jakies pytania to smialo pytaj :-)


  • 0

#20 OFFLINE   MKa

MKa

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 230 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Wlkp
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:Był 2xQQ, teraz Pulsar
  • Silnik:1.2
  • Nr rejestracyjny:PO
  • Time Online: 13d 6h 7m 3s

Napisano 17 listopad 2017, 12:49

- perłowy, bo ciekawszy ;)

- tak, bo to nierzucające się w oczy auto, które daje radę. Można powiedzieć, że dupowóz - ale wygodny i z ogromem miejsca z tyłu. Nie jest tak "fajny", jak QQ -  ale to inna klasa, zresztą QQ mi się trochę znudził ;)

- warunki w pdf do pobrania np. na: https://www.nissan.j...runki-gwarancji. Jak chcesz jeździć te 5 lat, to warto, nie będziesz się przejmował ewentualnymi problemami

- przy takich przebiegach nie powinno być problemu przy serwisowaniu na bieżąco


  • 0