Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

poszukiwany Mechanik w PL


eryk_wiking

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Poszukuje mechanika, który mógł by ogarnąć Terrano 2 2.7TD 1995 rok naszej ery

Auto nie mam mocy, na wolnych gaśnie, obroty na wolnych falują, tak jak by paliwo brakowało, jak powciskam pompkę na filtrze parę razy, jest lepiej na chwilę.

Było regenerowane turbo (dołożyłem zegarek, pokazuje 0,5 bara najwięcej)

Regenerowane wtryski (główny wtrysk nie robiony, bo każdy się wykręca i nikt nie chce się podjąć :) ), na oryginalne podkładki pod wtryski komplet 3 sztuk na wtrysk bujałem się od forda do nissana przez 2 miesiące :P

Wymieniane wężyki od paliwa.

Chciałbym, żeby ktoś to ogarnął :)

Mogę przywieść samochód na lawecie w dowolne miejsce w PL, uzgodnić co i jak, zostawić auto, poczekać do paru tygodni, zapłacić PLNy i mieć ogarnięty samochód. Jedyne co oczekuje to wstawienie samochodu do mechanika co zna te 22 letnie konstrukcje, który ma chęci i doświadczenie.

Jestem człowiekiem, rozumiem że zdarza się poślizg o tydzień dwa, rozumiem że koszta wychodzą, bo coś się rozsypie. Gość co składał ten samochód zmienił pracę i totalnie nie ma czasu, a mam dość proszenia się mechaników, żeby coś ogarnęli.

Jak ktoś jest chętny, nie wstydzić się, pisać, bo włożyłem w auto już prawie 20k, a mam k***wa pomnik na podwórku :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytaj tu;

https://mi.eu/pl/pl/warsztat/deblin/vbgjz22-stacja-obslugi-samochodow-wlodzimierz-lesisz

 

Od lat korzystam z ich usług zarówno ja jak i moi znajomi i jeszcze się nie zawiodłem. Numer stacjonarny jest do biura, komórkowy bezpośrednio do właściciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiałbym na skorodowane przewody paliwowe, wzdłuż ramy, tam gdzie arteria z poziomu przechodzi w pion

Może zasysać lewe powietrze i pompa głupieje ... były takie przypadki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W TD z mechaniczna pompa nie ma wtrysku sterującego. 

Coś za male to cisnienie ale do tych 0,7 bara to dobija dopiero na trasie na podjazdach....tylko że musi mieć silnik zasilanie żeby mieć czym dmuchać na tą turbinę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to 2.7 TD to wszystko mechaniczne i proste jak je...nie. Sitko w pompie? Wymieniałeś filtr paliwa?

Zdejmij podstawę filtra i rozkręć. Przemyj, sprawdz membrane.

 

Kopci na biało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

2.7 td 100 koni

Kopci na biało, szczególnie jak go zacznie dławić na niskich obrotach, filtr paliwa zmieniany.

Zrobię porządek na garażu, to zrzucę bak i go wyczyszczę, sprawdzę przewody paliwowe.

Czyli 2.7td 100 koni nie ma wtrysku centralnego?

Na dodatek padł akumulator żółta optima, opłaca się je kupować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz sitko w pompie. Odkręcasz śrubę chyba 17 do której dochodzi paliwo do pompy. Widać ją z góry jak patrzysz na pompę między pompą wspomagania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...