Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Vq25vhr


Cytrus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie czy macie jakąś wiedzę na temat tych silników? To bardzo pilne jak wygląda ewentualny serwis itd macie jakąś wiedzę na temat części i eksploatacji tych silników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam się nad nim zastanawiałem ale strasznie mało tego. Poza tym 37 jakoś tak lepiej się prezentuje :D.

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A3010 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soalanie pewno takie same jak w 3,5 i 3,7 L a serwis hmmm osprzet ten sam oleju wchodzi pewno tyle samo... CO wiedziećwiecej ?
Jak się zapsuje to w jego meijsce 3,5 wpakować i juz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma problemu ze swapem 2.5 na 3.7?

 

I skrzynia automat jest ta sama ?

 

Osprzęt czujniki rozrząd są takie same 3.7 u 2.5 ...?

 

Edition. Nabyłem g25x koniec 2012 listopad vq25vhr będę obczaj co i jak ^^

Edytowane przez Cytrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest raczej blizniacza jednostka vq35de czujniki jak i wiazka silnikowa ta sama powinna byc :)

Przecież vq25vhr to na pewno konstrukcja z vq37 a vq35de jest starszy i faktycznie pokrewnych ale z vq25hr. Vq25vhr ma caly osprzęt ten sam co 37 katy czujniki dwie przepustnice filtry powietrza oleju... w dodatku ma odcinke 7,5 nie wiem co z vq35de można by tu przelozyc on wyszedł później. To istotna zmiana vq25hr to starsza konstrukcja od vq25vhr

Edytowane przez Cytrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie doczytalem myslem ze vq25de masz smiesznie ze takie wynalazki były...

Swap taki na 3.7 bo go mocno odmulil - to jest pewne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Spoko tak myślałem mało jest materiałów na ten temat niestety. Jeśli chodzi o sedana g25x to bardzo przyjemny jest z automatem z g37 myślę że mógłby nie jedna osobę zaskoczyć nie mówię tu o jeździe na prostej tylko tym jak gładko pracuje i jak dobrze współpracuje z tym silniczek w dodatku auto jest fajnie wywarzone. Dzisiaj była wymiana na millers 5w50 płukanka millersa wlecial filtr k&n i nowa oemowa osłona silnika coby brud nie leciał pod maskę,bardzo ładnie się to wpasowalo.

 

Obecnie średnie spalanie 10l tryb mieszany + klima więc jestem miło zaskoczony

Czas jednak będzie najlepszym sędziom jak to w życiu bywa i pokaże wady i zalety.

 

Misa olejowa jest dokładnie taka sama 4.7l wymiana

 

Postaram się zdawać relacje z tego nietypowego silnika w dalszej eksploatacji

 

 

update na 29.12.17

 

zrobione 2 tys km.

- brak ubytków oleju

- założenie oslony silnika po zabiegu czysciutko pod maską

- silnik bardzo elastyczny dynamiczny wiadomo że nie ma co porównywać z g37 jeśli chodzi o osiągi jednak elastyczność bardzo przyjemna

 

- słaba bateria pilota do samochodu spowodowała problem z odpaleniem (odpalił za 2gim kręceniem) jednak wyskoczył błąd maintance soon

procedura resetowania kompa i wymiana bateryjki wszystko bez problemu.(na parkingu 5 min roboty ) nie bawcie się w odpinanie klem aku można to zrobić prosta procedura z youtube

 

- wymiana filtrów powietrza bezproblemowo

kupowałem specjalne na podstawie nr VIN i były droższe ale jak się okazało to zwykle filtry do g37

 

- wersja bez nawigacji brak bose i muzyki przez bluetooth jednak gra fajnie

22.01.2017

 

Mały update dotarł do mnie zestaw obudowa kierownicy, i łopatki zmiany biegów:)

 

w przyszłym tygodniu relacja z montażu zestawu w g25x zobaczymy czy będzie jakaś frajda przy tych 218KM ( mam nadzieję że wiazka będzie doprowadzona ; ) podobno od 2010 była w każdym sedanie zobaczymy !

 

 

edit na 27.01.2018

 

Ku*ka graty zebrane śrubki przygotowane wchodzę do auta i co obudowa kierownicy jest calkiem inna bo ja nie mam elektrycznej regulacji

 

Jprld

: D

 

Dobra z tego złego plus jest taki że i tak to rozkręcilem i wiazka pod manetki jest

: )

 

Więc zgodnie z moją teoria każde g automat po 2010 ma wiazke w kierownicy

 

 

Macie jakieś pomysły jak podziałać z Tą obudowa tak żeby wpasowac łopatki?

Edytowane przez Cytrus
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Edit: 3cia wymiana oleju i 24 tys km za nami szybko to minęło... bo nawet roku nie ma jeszcze.

dalej millers 5w50 silnik czysty cicho równo i sucho.

podczas ostatniej wymiany 8k temu ze względu na głośna pracę pompy wspomagania kierownicy wymienilismy olej w układzie wspomagana, nie zniwelowalo to do końca problemu ale prawda taka że nie wyplukalismy go w 100% teraz zrobimy pełne płukanie ale do tego trzeba trochę innej metody czyli przeplukiwanie i wylewanie oleju aż nie zrobi się idealnie czysty.

 

co dalej. Średnie spalanie przy różnych kierowcach ok 10l 

2k km temu przeszliśmy wymianę żarników xenonów wypalił się jeden z nich. 

(60k mil a żarniki byly nigdy nie wymieniane wcześniej)

wybór padł na osram night breaker unlimited efekt bardzo zadowalający dodatkowo wymienione żarówki pozycyjne na ledowe. 

przy wymianie zarnika korzystając z metody podniesienia koła i odpiecia plastiku nadkola wymiana xenonu jest bezproblemowa jest dużo miejsca. 

Żeby zmienić żarówki pozycyjne polecam ściągnąć puszki odlotów powietrza w szczególności od strony pasażera bo tylko wtedy jest możliwość jej wymiany, poziom trudności max 2/10 : ) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...