Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

wymiana żarówki podświetlenia gałek temperatury


pyton

Rekomendowane odpowiedzi

Powitać. Spaliłasie żaróweczka podświetlająca gałke od regulacji temperatury nagrzewnicy. Jako to zmienić? Trzeba pół wnetrza demontować czy da się jakoś "od przodu"? HELP....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

demontujesz gałkę zmiany biegów, dolny panel, z wneką, nastepnie odkrecasz srubkę górnego schowka, wyjmujesz go i targasz środkowy panel z klimatronikiem...

odkręcasz panel klimatronika i na zaczepach rozbierasz go....aha uprzednio zdejmujesz pokrętła i odkręcasz jesli sa jakieś śrubki.

demontujesz reszte plastików i masz dostęp do zaróweczek które są na takich malutkich cokolikach przylutowane do płyty.

 

Ja wywaliłem wszystkie zarówki i wlutowałem diody led, wykorzystalem 3 samoprzylepne paski led po 3 diody w rzędzie z opornikami. Kolor biały zimny i niestety odcien się rózni od fabryki,do tego nadaje się ciepła led, kolor zblizony do zarówkowego.

 

Jak znajde czas i kupie ciepłe ledy to wymienię a narazie olewam temat bo swieci mocniej niz fabrycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co poł kokpitu rozbierać ? U mnie wystarczy z czuciem pociągnąć za szarą obwódkę i odskakuje.

Następnie z czuciem ruszam przełącznikami i wyskakują i lampi sa na wieszchu

post-104618-0-26565100-1512139073_thumb.jpg

post-104618-0-96322900-1512139167_thumb.jpg

post-104618-0-25917300-1512139204_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żarówki są 3 ! Dwie między pokretlami a trzecia w moim przypadku ( mam nawiew na tyl) znajduje się między ost pokrętłem a dwoma małymi, żarówka to T3 zespolona i przylutowana do całego układu ( płyty) a to co znajduje się pod pokretlami to przezroczyste plastiki przewodzace swiatlo!chcac nie chcąc musisz rozebrać główny moduł żeby dostać się do samych żarówekpost-76137-0-64481800-1512310359_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież napisałem iz trzeba rozebrać panel srodkowy, wykręcic moduł klimatronika i go rozebrać bo żarówki są wlutowane na płycie. Skoro kolega Tony chciał na skróty to już jego sprawa, po czasie doszedłby do tego ze tak się nie da.... :devil:

 

te zaróweczki da się wymienić samemu, a jesli ktoś nie ma lutownicy czy zdolności manualnych to lepiej oddać to w ręce elektronika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, wiedziałem, że trzy godziny rozbebeszania a minuta naprawy  :rolleyes2:  Oj, niechcemisie...

Dzięki za pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie są 3 godziny... bez przesady, w takim czasie rozkreca się całą deskę w pathu....

to jest auto zrobione dla amerykanskich mechaników.... łatwo rozbieralne. 

Ja miałem więcej czasowo zabawy z lutowaniem a nizeli z rozbieraniem i wyjęciem panelu klimatronika.

Ten panel wyjmuję w max. 3 minuty  :devil: banał....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...