Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Brak ssania?


DINO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Auto pali na dotyk, po czasie pojawia się biały dym jak się rozgrzeje wszystko ok, w cieplejsze dni problem nie występuje zastanawiam się czy po akcji z paliwem coś jednak w pompę się nie potarabanilo a może powinny jeszcze grzać świece? Ktoś coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.7 ma system dogrzewania świec

(główne grzanie działa około parenaście sekund po przekręceniu kluczyka,

a później kontrolka na desce gaśnie, ale dogrzewanie świec działa jeszcze przez około 5 - 7 minut)

 

Ktoś z kolegów jest w stanie potwierdzić, że w 3.0 jest tak samo?

 

Jeżeli tak, to czeka Cię zainstalowanie kontrolki dogrzewania i sprawdzenie poprawności działania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, ze gaśnie zaraz po kontrolce to już wiem, kwestia tego czy nadal powinno działać :D czyli czekamy na:

 

 

Ktoś z kolegów jest w stanie potwierdzić, że w 3.0 jest tak samo?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma,jest tylko 1 przekaźnik. DINO weź pod uwagę jeszcze to że przy niskich temperaturach dużą część spalin w początkowej fazie stanowi para z rozgrzewającego się wydechu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak gadaliśmy i podesłałeś jak Twój dymi :D to przy moim prawie nic nie widać :D nagram coś jak będzie zimniej bo teraz to praktycznie nic nei widać, czyli jak by miał za zimno przy pierwszym etapie pracy

Pytam bo z tego co pamiętam w P10 tak miałem, że były 3 grzania, pierwsze przy grzaniu świec, drugie przy rozruchu i trzecie podtrzymanie na początku, auto paliło jak benzynka i praktycznie silnika nie było słychać, tu ten klekot mi się podoba bo przy uroku auta to taka wisienka na torcie :D 


--------------------------------------------------------------------------

znalazłem coś takiego  @fukolek2 mógłbyś sprawdzić jak długo grzeją Twoje świece?? czy po zgaszeniu lampki i odpaleniu nadal działają??


---------------------------------------------------------------------------

chyba jest podtrzymanie grzania w zależności od temperatury silnika;

 

 

When engine coolant temperature is more than approximately 75°C (167°F), the glow relay turns off, inactivating the quick-glow control until coolant temperature drops below approximately 55°C (131°F). When coolant temperature is lower than approximately 75°C (167°F): I Ignition switch ON After ignition switch has turned to ON, the glow relay turns ON for a certain period of time in relation to engine coolant temperature, allowing current to flow through glow plug. I Cranking The glow relay turns ON, allowing current to flow through glow plug. I Starting After engine has started, current continues to flow through glow plug (after-glow mode) for a certain period in relation to engine coolant temperature. When engine speed exceeds approximately 4,800 rpm, current flow through glow plug is interrupted. The glow indicator lamp turns ON for a certain period of time in relation to engine coolant temperature at the time glow relay is turned ON. 

 

tylko teraz gdzie jest czujnik temperatury??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rano sprawdzę jak będzie zimny.

...............................

Więc tak Terrano2 30Di

- temperatura zewnętrzną -5st

- czas świecenia kontrolki 4sekundy

- rozruch, klejnot chodzi kleklekle

- czas grzania świec około 4minuty po zapaleniu.

Edytowane przez fikolek2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rano sprawdzę jak będzie zimny.

...............................

Więc tak Terrano2 30Di

- temperatura zewnętrzną -5st

- czas świecenia kontrolki 4sekundy

- rozruch, klejnot chodzi kleklekle

- czas grzania świec około 4minuty po zapaleniu.

A więc jednak :) czyli ciekawe co odpowiada za taki stan

 

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------------------------------------------

 

no i chyba jest potwierdzenie tego, ze grzeje w 3 etapach zależnych od temp silnika grzanie świec Tysruś 3.0DI.jpg

 

i teraz pytanie, czy na blacie to ten sam czujnik co do ECU?? bo w primie były dwa a tu na razie znalazłem jeden przy termostacie, i jak jest jeden i wskazania na blacie OK a świec nie włącza to o co caman??

 

-----------------------------------------to było do 2.7 jak by ktos potrzebował :D dopiero zobaczyłem --------------------------------------------------

 

-----------------------------------------do 3.0 wygląda tak---------------------------------------------------------------

grzanie świec Tyruś 3,0DI.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK jutro sprawdzę, zastanawiam się czy właśnie czujnik sprawny ale na blacie jest OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

manual właśnie milczy w tym temacie :) chyba czas zacząć się doktoryzować w traktorach po dłuuugiej przerwie :)


-------------------------------------------------------------------

wymieniłem czujnik, świece grzeją po odpaleniu, lekko się poprawiło :D teraz czas na turbine :D

 

=========================================================================


suszarka poszła do regeneracji, już była robiona bo widać ślady znaczenia, jest luz osiowy i lekko większy poprzeczny, czy te uszczelki podpasują?? bo w sumie są metalowe i mogły by zostać ale nie mam tej od zasilania/spływu oleju 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...