Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Amortyzatory tył


Monteskiusz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jak ruszam bez trakcji na mokrym to skacza Koła. Strasznie irytujace. Byłem na stacji diagnostycznej i mowia ze amorki maja 82% . Opony sa nowe, na poprzednich bylo tak samo. Rozwazam wymianę amortyzatorow na Kayabe i tu moje pytanie czy dobrze kombinuje czy moze to byc np wina zbierznosci lub czegos jeszcze innego. I drugie pytanie czy kayaba za 245 zl /szt to dobry wybór ?

 

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gumy na sankach masz do wymiany. Sam przez to przechodzę bo aktualnie je wymieniam. Najlepszym rozwiązaniem będzie założenie poliuretanów (miękkich). :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien ? Mechanik mi powiedział że gumy są ok. Sądziłem że to amortyzatory bo w corolli mi tak skakał przód ;P

Edytowane przez Monteskiusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam całe nowe zawieszenie (prócz kilku gum), nowe poliuretany na dyfrze i nadal napierdziela niemiłosiernie. Poza tym dopiero po zdjęciu sanek możesz stwierdzić ich stan. Moje się już "bujały" przy ruszaniu palcami. Z resztą Coobcio już nie raz pisał że przyczyną takiego skakania najczęściej są słabe gumy na sankach ;) Dodatkowym plusem tego  jest to że przynajmniej mogłem dobrze zakonserwować całą podłogę z tyłu :D

post-96289-0-94499600-1514991794_thumb.jpgpost-96289-0-18283700-1514991782_thumb.jpgpost-96289-0-72680600-1514991872_thumb.jpg

Edytowane przez filipm87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wymiana gum na sankach wyeliminowała prawie w 100% drgania przy ruszaniu. Czasem się jeszcze zdarzy ale jest o wiele lepiej. Auto stało się dużo bardziej stabilne w prowadzeniu i przy poślizgu.

Na ten moment wstrzymuje się z poszukiwaniem przyczyny drgań ale pewnie temat wróci na wiosnę, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy chyba na prędzej czy później z tym problemem będzie walczył, a tak swoją drogą ostatnio saabem pojechałem na stację diag sprawdzić amory, 71% a następnego dnia sprawdziliśmy i były oba przednie, puste w środku, wchodziły i już tak zostawały, także tego, te pomiary to można sobie wsadzić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poli to 3 stowy od strongflexa jak sie nie myle

 

Dzięki za info, faktycznie mają to wszystko fajnie skatalogowane. Wychodzi 400 zł za 4 tuleje wózka + 300 zł za 3 tuleje mocowania dyfra. A który kolor stosowaliście? Te czerwone są faktycznie zbliżone do serii? Albo czy na żółtych jest duży skok w stronę "betonu"? Zawias mam jeszcze w serii, w marcu planuję wrzucić sprężyny Tein S-tech (17mm/14mm w dół), ale są podobno tylko minimalnie sztywniejsze od serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nie chcę zakładać nowego tematu a szukam zawieszenia do swojego 240sx. Znalazłem takiego gwinta ale wydaje mi się, że to szajs jest https://www.olx.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-gwint-nissan-s13-s14-180sx-200sx-240sx-silvia-CID5-IDrICHL.html

Ktoś jeździł na tym ? Jakieś opinie ?

Za dobry gwint trzeba dać 4-5k pln a to dużo jak dla mnie. Myślałem też o sprężyny -30 lub -45 plus amorki ale nic takiego nie mogę znaleźć :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...