Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Silnik QR20DE


TomekX-TRAIL
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich! Szukam gołego słupka sprawnego qr20de, ktoś coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagadaj do @SNAKE 4x4

Może ma coś w temacie, choć on pewnie bardziej do terenowych, ale co zaszkodzi zapytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie, osłabiają mnie ceny z alle gro, ponad 2.5 koła za kompletny z tym ze nie mak żadnej gwarancji ze on nie jest w takim stanie jak mój...olej znika, jedyne to ciagle para leci z wydechu, wycieków nie ma wiec pewnie go jakoś przepala bo gdzie by on sie podziewal...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przepala, nie ma innego wyjścia skoro nie ma wycieków. A katy są w Twoim wozidle bo nie pamiętam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, są, swego czasu wywalił błąd i wkrecilem emulator sondy i błędu bie wyrzuca, najszybciej olej ubywa hak go wysoko krece

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli kwestia czasu aż się zapchają i straci moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jestem pocieszany coraz bardziej...chciałem sprzedać i iść w slady terrano...ale ile ja wezme jak silnik do remontu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nic nie poradzisz, takie życie.

Pozostało znaleźć słupek, wstawić i jeździć do końca i jeden dzień dłużej ;)

Rocznik z tego co pamiętam już starawy więc cudów nie weźmiesz w takim stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno...nigdzie nie ma słupka...będę na wiosnę remont robił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba to lepsze rozwiązanie - będziesz miał pewność a nie loterię...

Zawsze możesz remont rozbić na 2 etapy - góra / dół. Sprawdzałeś czy trzyma ciśnienie? Jeśli tak, to najpierw zrób głowicę tzn uszczelniacze zaworowe. Są magicy co potrafią wymienić bez ściągania głowicy (nie wiem jak w tym silniku). to by zaoszczędziło trochę kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba to lepsze rozwiązanie - będziesz miał pewność a nie loterię...

 

Jaka loteria?przy zakupie gołego słupka ,nie ma loterii bo dokladnie widać wszystko jak na talerzu -tym bardziej kiedy jeszcze  weżmiemy na ogledziny ze soba średnicówkę..

A co do remontu to jest wlasnie loteria,bo koszt wykonania prawidłowego szlifu przez fachowca na porzadnej maszynie a nie kilkudziesięcioletniej z demobilu (takie najczesciej sa w uzyciu u pseudo fachowców) odpowiednio kosztuje.

Edytowane przez piotrek3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co w używanym silniku widać jak na talerzu? Oprócz śladu wycieków chyba nic więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co w używanym silniku widać jak na talerzu? Oprócz śladu wycieków chyba nic więcej.

Wątek jest o zakupie golego słupka czyli samego bloku silnika a nie całego silnika Kolego..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słupek to silnik bez osprzętu Kolego szanowny :)

https://www.olx.pl/motoryzacja/q-slupek-silnika/


Sam blok to inna sprawa.


Jak słupek ciężko dostać to sam blok tym bardziej. Dziś nikt nie rozbiera używanych silników i sprzedaje na części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie zgodze sie z Toba.

Handlarzom bardziej oplaca sie rozbierac silniki i sprzedawac na cześci niz całe z osprzetem.

Jest bardzo duzo ogłoszeń z oferta sprzedazy samego słupka czyli inaczej samego bloku silnika czy korpusu.

A kiedy ktos kupuje sam slupek to nie ma własnie zadnej loterii bo stan gładzi cylindrów jest widoczny i majac jeszcze ze soba przyrzady pomiarowe(np.wlasnie srednicowkę)mozna dokładnie wiedziec co sie kupuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech będzie Twoje na wierzchu :)


Dodam tylko że jak kupi blok nie spełniający "wymiarów" to też musi zrobić szlif i koło się zamyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech będzie Twoje na wierzchu :)

Dodam tylko że jak kupi blok nie spełniający "wymiarów" to też musi zrobić szlif i koło się zamyka.

Zakładam ,ze jak ktos kupuje goły słupek/blok/korpus silnika to nie jest osoba niewidomą i ma przynajmniej minimum .wiedzy na co zwrócić uwagę i przynajmniej wzrokowo(jak nie posiada narzedzi pomiarowych ze sobą)potrafi odróznić czy gładź cylindrów nie jest uszkodzona ,porysowana czy po prostu zużyta..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne tak będzie jak piszesz, czyli kupi blok na OLX czy Allegro i w domu sprawdzi wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, bez nerwów, jesteśmy aby sobie pomagać Dowiem się, ile sam remont głowicy, na zimno mial ok 11 ciśnienia na tlokach wiec to chyba nie tragedia tym bardziej że po równo na każdym, zrobię sama głowicę, a jak nie pomoże to dół na wiosnę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne tak będzie jak piszesz, czyli kupi blok na OLX czy Allegro i w domu sprawdzi wszystko.

Tu jest problem .Sam czesto kupuje czesci uzywane wysyłkowo.

Ale kiedy co do stanu technicznego mogą byc wątpliwości ZAWSZE wymagam gwarancji rozruchowej.

Jak ktos mi jej nie da-nie kupuje.

Co najwyzej moge stracic tylko na kosztach wysyłki.

p.s.

Nie ma żadnych nerwów-dyskusja jest po to aby sobie pomagać.

Edytowane przez piotrek3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha... jeśli trzyma ciśnienie to pół biedy. Znaczy, że cylindry i pierścienie nie są tragiczne. 

Dalej podtrzymuję swoje zdanie - wymień uszczelniacze zaworowe - to przez nie bierze olej. To nie jest kaplica. 

Uszczelniacz to koszt od 3 do 10zł za szt, masz ich 16.

Jeśli nie trzeba ściągać głowicy to spokojnie w 500 się zmieścisz z robotą a może się okazać, że przestanie brać olej.

 

ps

Tak jak pisze Thunder - tak i ja się spotkałem, że słupek to goły silnik bez osprzętu (typu pompa, typu wtryski itp) a blok to blok czyli kawałek metalu z dziurami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnych nerwów-dyskusja jest po to aby sobie pomagać.

Pewnie że nie ma nerwów, a nazewnictwo można sobie wyjaśnić.

To tyle ;)

 

Tomek, zrób jak Bartezm pisze i zobaczysz. 

Jak zdejmiesz głowicę to wszystko się odkryje i pomierzysz średnicę cylindrów.

Inaczej to gdybanie i wróżenie z fusów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto będzie się tak bawił :D ?

Jak okaże się że cylindry są do dooopy to nic z tej roboty ;)

Filmik ciekawy, jak praca chirurga ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...