Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

Części Nissana - iParts.pl

Almera N15 po odpięciu radia i odwinięciu izolacji zobaczyłem ze przewód niebieski i szary jest rozcięty

almera n15 radio kabel niebieski szary przeciety

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Dzikrobert

Dzikrobert

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Flaga:
  • Model:Almera N15
  • Silnik:1.4 benzyna 75km
  • Nr rejestracyjny:KN
  • Time Online: 2h 56m 42s

Napisano 01 luty 2018, 21:21

kupiłem almerkę z radiem DB788RMP bez panelu przedniego, po wyciągnięciu i odwinięciu izolacji która spajała dwie wiązki idące do radia zobaczyłem ze przewód niebieski i szary są przecięte, nie mam mozliwości przetestowania na innym radiu, czy przed kupnem i montażem nowego radia powinienem je zlutować czy celowo są pocięte? (widać ze są przecięte a nie przerwane, nie ma opcji zachaczenia o coś bo były zawinięte izolacją)


  • 0

#2 ONLINE   DINO

DINO

    A taki tam sobie luźny gość

  • Administrator

  • 17176 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Koszalin
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:ODY, TYRUŚ, 200SX S13, ALA, HARFA
  • Silnik:3.5L 3.0 1.8T 2.0VE 1,6Vtec
  • Nr rejestracyjny:ZK

Napisano 01 luty 2018, 21:43

sprawdź kostkę z rozpiską i się okaże 


  • 0

#3 OFFLINE   Dzikrobert

Dzikrobert

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Flaga:
  • Model:Almera N15
  • Silnik:1.4 benzyna 75km
  • Nr rejestracyjny:KN
  • Time Online: 2h 56m 42s

Napisano 04 luty 2018, 10:57

dzięki za wskazówkę :)  a gdzie taką rozpiskę znajdę ?


  • 0

#4 ONLINE   DINO

DINO

    A taki tam sobie luźny gość

  • Administrator

  • 17176 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Koszalin
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:ODY, TYRUŚ, 200SX S13, ALA, HARFA
  • Silnik:3.5L 3.0 1.8T 2.0VE 1,6Vtec
  • Nr rejestracyjny:ZK

Napisano 04 luty 2018, 11:34

może TU  :D 


  • 0

#5 OFFLINE   polo32

polo32

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Eksperci

  • 549 postów
  • Płeć:
  • Skąd:ZST
  • Flaga:
  • Model:WP11.144 + LPG
  • Silnik:SR20DE
  • Time Online: 63d 42m 9s

Napisano 04 luty 2018, 11:51

Podejrzewam, że kupując nowe radio będziesz musiał przejść na standard ISO, czyli kupić przejściówkę np. taką:

 http://allegro.pl/ad...6246661039.html (wersja do 2000 r.)

Po podłączeniu zobaczysz, czy istnieje ciągłość pinów na poszczególnych przewodach :)


  • 0

#6 OFFLINE   Dzikrobert

Dzikrobert

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Flaga:
  • Model:Almera N15
  • Silnik:1.4 benzyna 75km
  • Nr rejestracyjny:KN
  • Time Online: 2h 56m 42s

Napisano 04 luty 2018, 12:50

Podejrzewam, że kupując nowe radio będziesz musiał przejść na standard ISO, czyli kupić przejściówkę np. taką:

 http://allegro.pl/ad...6246661039.html (wersja do 2000 r.)

Po podłączeniu zobaczysz, czy istnieje ciągłość pinów na poszczególnych przewodach :)

radio które było, nie było fabryczne i przejście na ISO jest i własnie na odcinku kostka - ISO te przewody są przecięte. Po rozpatrzeniu w sklepach wiele sprzętów ma w zestawie nowe przejściówki. Ciekawa sprawa ze znajomy powiedział ze ktoś mógł się "znać" bo przewody te mogą odpowiadać za to ze gdy nawet wyciągniemy kluczyk to radio będzie grało bo w starszych autach służyło to do podtrzymania godziny czy czegoś tam w fabrycznych radiach i jak zmieniło się radio i nie zdjęło panelu to ono nawet potrafiło akumulator przez kilka niejeżdżenia rozładować :D


  • 0

#7 ONLINE   DINO

DINO

    A taki tam sobie luźny gość

  • Administrator

  • 17176 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Koszalin
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:ODY, TYRUŚ, 200SX S13, ALA, HARFA
  • Silnik:3.5L 3.0 1.8T 2.0VE 1,6Vtec
  • Nr rejestracyjny:ZK

Napisano 04 luty 2018, 12:53

ori kostka - ISO czy kostka radia-ISO 


  • 0

#8 OFFLINE   Dzikrobert

Dzikrobert

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Flaga:
  • Model:Almera N15
  • Silnik:1.4 benzyna 75km
  • Nr rejestracyjny:KN
  • Time Online: 2h 56m 42s

Napisano 04 luty 2018, 13:00

ori kostka - ISO czy kostka radia-ISO 

w tym miejscu

Załączony plik  qqqqq.jpg   173,64 KB   0 Ilość pobrań


  • 0

#9 ONLINE   DINO

DINO

    A taki tam sobie luźny gość

  • Administrator

  • 17176 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Koszalin
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:ODY, TYRUŚ, 200SX S13, ALA, HARFA
  • Silnik:3.5L 3.0 1.8T 2.0VE 1,6Vtec
  • Nr rejestracyjny:ZK

Napisano 04 luty 2018, 13:01

czyli szukaj rozpiski z radia a nei z samochodu 


  • 0

#10 OFFLINE   Dzikrobert

Dzikrobert

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Flaga:
  • Model:Almera N15
  • Silnik:1.4 benzyna 75km
  • Nr rejestracyjny:KN
  • Time Online: 2h 56m 42s

Napisano 04 luty 2018, 13:03

dzięki za pomoc i pozdrawiam :)


Użytkownik Dzikrobert edytował ten post 04 luty 2018, 13:04

  • 0

#11 ONLINE   DINO

DINO

    A taki tam sobie luźny gość

  • Administrator

  • 17176 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Koszalin
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:ODY, TYRUŚ, 200SX S13, ALA, HARFA
  • Silnik:3.5L 3.0 1.8T 2.0VE 1,6Vtec
  • Nr rejestracyjny:ZK

Napisano 04 luty 2018, 13:04

osobiście bym się nei przejmował, tylko podłączył nowe radio 


  • 0

#12 OFFLINE   Dzikrobert

Dzikrobert

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Flaga:
  • Model:Almera N15
  • Silnik:1.4 benzyna 75km
  • Nr rejestracyjny:KN
  • Time Online: 2h 56m 42s

Napisano 12 luty 2018, 19:44

okazało się że jeden kabelek odpowiada za sterowanie anteną ( anteny teleskopowe otwierające się po włączeniu radia), a drugi odpowiada za mutowanie radia gdy dostanie sygnał na tym kabelku i przez ten kabelek możemy zrobić ze np radio się wyciszy jak zadzwoni nam podłaczony system głosno mówiący. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: almera, n15, radio, kabel, niebieski, szary, przeciety