Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Tryb serwisowy wyświetlacza między licznikami.


krzysrob
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W tryb serwisowy wchodzimy w następujący sposób:

 

1. Naciskamy RESET i przyciskamy ON bez startu silnika.

2. Puszczamy przycisk ON.

3. Po jednej sekundzie od puszczeniu ON również puszczamy przycisk RESET.

4. Mamy teraz 7 sekund na trzykrotne wciśnięcie przycisku Reset.

Kolejne opcje wybieramy przyciskiem RESET.

po 20 sek. bezruchu, automatycznie opuszczamy tryb serwisowy.

 

Sprawdzałem osobiście i działa.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tryb serwisowy wchodzimy w następujący sposób:

 

1. Naciskamy RESET i przyciskamy ON bez startu silnika.

2. Puszczamy przycisk ON.

3. Po jednej sekundzie od puszczeniu ON również puszczamy przycisk RESET.

4. Mamy teraz 7 sekund na trzykrotne wciśnięcie przycisku Reset.

Kolejne opcje wybieramy przyciskiem RESET.

po 20 sek. bezruchu, automatycznie opuszczamy tryb serwisowy.

 

Sprawdzałem osobiście i działa.

I co widać w tym trybie serwisowym? ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trybie serwisowym sprawdzamy pracę zegarów i wskaźników, lampki kontrolne i podświetlające liczniki, prawidłowość pracy wyświetlacz itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie działa chyba że coś nie tak robię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STARTING COMBINATION METER SELF-DIAGNOSIS MODE

NOTE:

• Check combination meter power supply and ground circuits if self-diagnosis mode does not start. Refer to

MWI-66, "COMBINATION METER : Diagnosis Procedure". Replace combination meter if power supply and

ground circuits are found to be normal and self-diagnosis mode does not start. Refer to MWI-86, "Removal

and Installation".

• Combination meter self-diagnosis mode will function with the ignition switch in ON. Combination meter selfdiagnosis

mode will exit upon turning the ignition switch to OFF.

How to Initiate Self-Diagnosis Mode

1. Turn ignition switch OFF.

2. While pressing the trip reset switch (1), turn ignition switch ON.

3. Keep the trip reset switch for 1 seconds or more.

4. Press the trip reset switch at least 3 times. (Within 7 seconds

after the ignition switch is turned ON.)

5. “Work instruction code” is indicated in the top portion of information

display and self-diagnosis is started.

6. The mode switches in the order shown below each time the trip

reset switch is pressed.

NOTE:

If the trip reset switch is not operated for 20 seconds or more, the

self-diagnosis mode is automatically cancelled.

Cytat z instrukcji serwisowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty masz guzikowy,my kluczykowy i nie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale u kolegi Camela działa,coś robimy źle, po południu jeszcze raz się pobawię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z zapłonem po kluczyku też działa  :)

Camello,opisz jak TO robisz...znaczy się jak wchodzisz w tryb serwisowy z kluczykiem :D

Fajnie to brzmi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kluczyk w stacyjkę włącz i wyłącz zapłon, przyciśnij i trzymaj przycisk trip/reset włącz zapłon, po sekundzie zwolnij przycisk, teraz naciśnij go szybko trzy razy, jesteś w trybie serwisowym, kolejne testy przełączasz przez krótkie naciśnięcie przycisku trip/reset, wychodzimy z trybu serwisowego zegarów przez wyłączenie zapłonu lub sam się wyłączy po jakimś czasie - punkty lecą  :shifty:

  • Upvote 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę trzeba sztuki,żeby wejść w ten serwis,ale się udało! Masz plusiaka! :D

Zauważyłem w tym serwisie ,że wyświetla również kody błędów jeżeli są!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testują się zegary,wyświetlają się wszystkie kontrolki...nawet od diesla :D podawane są jakieś kody,jeszcze tego nie rozkminiłem,i podawane są error code,czyli błędy z komputera.    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Czy dla wersji J11B też działa tryb serwisowy między licznikami, bo jakoś nie mogę w to wejść?

A czy w wersji Acenta 2018 bez nawigacji (w zwykłym radiu z DAB) jest jakiś odpowiednik trybu rozszerzonego z odczytem np. napięcia na akumulatorze itp.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja chyba jestem mało zdolny, bo nie mogę wejść ani do trybu diagnostycznego pomiędzy licznikami ani w radio, a robię dokładnie wg filmików i instrukcji powyżej.

Edit: Do trybu z radia udało mi się wejść, ale do tego pomiędzy licznikami nijak nie daję rady.

Edit2: Do trybu pomiędzy licznikami także udami mi się wejść po wielu próbach, ale trzeba mieć odpowiedni timing.
Niestety nie ma tam zbyt wielu ciekawych danych.
W J10 było tam sporo danych np. poziom oleju z dokładnością 1%, temperatura w chłodnicy w stopniach, napięcie akumulatora, ilość paliwa z dokładnością 8-bit, spalanie, itd.

Edytowane przez aquariusmax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze niezbyt dokladnie sie wyrazilam, ale po uplywie okreslonej ilosci przebiegu od wymiany do wymiany oleju a jest to 15 lub 30 k km wyskoczy Ci na ekranie miedzy licznikami info wymiana oleju i wielki "G....." wiecej zobaczysz jesli podczas wczesniejszej wymiany licznik ten nie zostanie zresetowany,,,panial?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dlatego nie widziałem tego, bo wymieniam wcześniej.:D Ale to dotyczy chyba całych przeglądów nie tylko oleju, przynajmniej tak miałem w innych amochodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość Andrzej G

Czy można w trybie serwisowym zmienić skalę podświetlenia wskaźników ?

W Pulsarze mam tak, że praktycznie korzystam z max podświetlenia na dzień, a po włączeniu świateł (w nocy) max-1, więc chętnie bym tam trochę grzebnął, bo w aktualnym stanie rzeczy, gdybym jasność podświetlenia wskaźników ustawił w połowie skali, to zarówno w dzień, jak i w nocy widziałbym g--no.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w QQ można ustawiać podświetlenie osobno dla dnia i osobno dla nocy. Za pomocą przycisków + i - ustawiam dla trybu w którym aktualnie oświetlenie się znajduje.

A więc po zgaszeniu świateł  (w dzień) ustawiam dla trybu dziennego a po włączeniu świateł (w nocy) dla trybu nocnego.

Co do sygnalizacji przeglądów o których pisano powyżej to można co najwyżej w zakładce maintance ustawić przebieg po którym należy wymienić olej, wymienić opony czy zrobić przerwę na kawę - taka przypominajka - po odliczeniu ustawionych kilometrów pojawi się informacja na ekranie.

W nawiązaniu do tematu głównego jest filmik

https://www.youtube.com/watch?v=a0X7yIkX85U

 

Edytowane przez Mao
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...