Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Otwory w karoserii pod tablicą rej.


marecki_
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jest to mój pierwszy temat na tym forum.
Kupiłem ostatnio auto nissan note i podczas wymiany tablic rejestracyjnych oczywiście ramka popękała a pod nią ukazał się niepokojący widok. Poprzedni właściciel odwalił taką oto fuszerkę, ramka była przykręcona na 4 blachowkręty bezpośrednio w klapę mimo tego że są dwa otwory fabryczne do tego przeznaczone, przypuszczam że wpadała w rezonans i dlatego tak zrobił.
Otwory trochę oczyściłem ale nadal jest rdzawy nalot w środku i delikatne burchelki dookoła. Auto ma 12 lat więc i tak nie wygląda to źle moim zdaniem ale coś z tym zrobić trzeba.
Oczyścić dokładnie środek otworu, lakieru dookoła nie ruszać zalepić otwór jakimś klejem, brunoxem a na to kawałek mocnej taśmy 3m extreme itp. bo i tak tego nie widać spod tablicy?
Oddać do lakiernika i malować całą klapę, chyba nie ma sensu ?

A może rozwiercić szerzej i wstawić 4 dodatkowe kołki takie jak są w oryginale?
Czy rdza będzie szła dalej i w jakim tempie jeśli bym to oczyścił i zabezpieczył po swojemu? Zdejmowałem od wewnątrz osłonę plastikową i nic specjalnego się nie dzieje, rdza nie poszła dalej jest tylko w otworach.

post-110413-0-90628400-1521314247_thumb.jpg

post-110413-0-60924900-1521314256_thumb.jpg

post-110413-0-79608500-1521314265_thumb.jpg

Edytowane przez marecki_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść, może rozwierć troszkę , zabezpiecz chemią, lakierem i zapomnij. Przez Twój okres użytkowania auta nie powinno się nic zadziać.

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miejscu gdzie są fabryczne otwory były naklejone kółka wygłuszające o średnicy około 10 cm. Najlepiej kupić jakąś matę wygłuszającą nie za grubą i nakleić. Na otwory po rogach małe kółko, na środkowe większe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać tam rdzę więc coś przydało by się zrobić......zdrap rdzę, zabezpiecz BRUNOXem do rdzy i pomaluj z 2 warstwy podkładu. Potem możesz dać to wygłuszenie i nie będzie śladu.

Edytowane przez M@reS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakim trzeba być idiotą żeby tak przykręcić tablicę rejestracyjną, samochód bezwypadkowy, nigdzie nawet nie draśnięty a tu taka niespodzianka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakim trzeba być idiotą żeby tak przykręcić tablicę rejestracyjną, samochód bezwypadkowy, nigdzie nawet nie draśnięty a tu taka niespodzianka.

Ubezpieczał się na wypadek kradzieży tablic.  :thumbsdown:  :o   :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ubezpieczał się na wypadek kradzieży tablic.  :thumbsdown:  :o   :rolleyes:

 

No właśnie nie bo tablica była normalnie wsunięta w ramkę a tylko ramka przykręcona  na 4 wkręty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie bo tablica była normalnie wsunięta w ramkę a tylko ramka przykręcona  na 4 wkręty.

Więc dziwne że zeskrobał wygłuszenie i do gołej blachy przykręcił ramkę. Z tego można sądzić, że różne dziwne pomysły przychodzą ludziom do głowy. :(  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janio...a czy te koła nie były dopiero od E12??

Ja teraz oglądałem zdjęcia mojego Notka jak go kupiłem i z przodu i z tyłu miałem 2 poziome taśmy przyklejone. 

I przypomina mi się że z 3 lata temu te taśmy zastąpiłem podobną gąbką jak pokazałem powyżej z GM. A mój nie był malowany na 120%.

Edytowane przez M@reS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też się wydaje że były w E12. Są fotki klap do kupienia w necie i tam widziałem takie koła wygłuszające ale właśnie w E12.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakim trzeba być idiotą żeby tak przykręcić tablicę rejestracyjną, samochód bezwypadkowy, nigdzie nawet nie draśnięty a tu taka niespodzianka.

Takie rzeczy to w serwisie robią,klient dostarcza tablice i wyjeżdża nowym autem.

Też tak mam w Getzie kupionym od pierwszego właściciela i też się zdziwiłem,ale nic z tym nie robiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janio...a czy te koła nie były dopiero od E12??

Ja teraz oglądałem zdjęcia mojego Notka jak go kupiłem i z przodu i z tyłu miałem 2 poziome taśmy przyklejone. 

I przypomina mi się że z 3 lata temu te taśmy zastąpiłem podobną gąbką jak pokazałem powyżej z GM. A mój nie był malowany na 120%.

Chyba masz rację. Gdzieś takie kółeczka widzę. Ale nie pamiętam w jakim moim poprzednim wozie. W notku sam jakieś taśmy przyklejałem, żeby tablica nie dzwoniła i coś mi się pomerdało że okrągłe są w E11. Oglądałem na ,,alle'' i rzeczywiście w E12 są kółka. W E11 najróżniejsze paski są ponaklejane. Nic nie stoi na przeszkodzie żeby coś podobnego przykleić i załatać te otwory zbyteczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez tylna rejestracja jest na partyzanckich wkretach. Sladu rdzy, jezeli dobrze pamietam, prawie nie bylo wiec zostawilem jak bylo. Predzej auto przerdzewieje w innych miejscach niz tam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w kwestii przykręcania tablic mam spokój :)......dali mi plastikowe tablice z b.mocnym przylepcem z drugiej strony. Oczyściłem powierzchnię i nakleiłem na tą gąbkę i trzyma jak diabeł złej duszy ;). Fajnie bo jedne tablice do śmierci Notka.

Nowe samochody mają lepiej bo walą tablice bezpośrednio na lakier........nic nie przykręcają a trzyma, że ze zderzakiem wyrwiesz, albo z klapą tylną :D

W Polsce ramki i tablice co nowy właściciel.

Edytowane przez M@reS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie tablice z mocnym klejem najlepszym rozwiązaniem.  Jeśli się nie przyklei to troszkę brzęczy. Co zaś tyczy się tych kółek wygłuszających, to niestety w moim są. Specjalnie zajrzałem dzisiaj. Myślałem, że mam przywidzenia, lub w inny wozie je widziałem, ale są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pod ramką z tyłu są takie dwa koła z cienkiej pianki. Ja ich nie dawałem. Więc albo dali w ASO przy odbiorze albo to seryjne wyposażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie Wasze notki były sprzedawane ?? Bo mi się wydaje że w ASO dawali coś pod ramki tablic. 

Mój był z niemiec i miał poziome dwa paski na przednim zderzaku i na klapie tylnej. Może w Polskich ASO dawali kułeczka ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie Wasze notki były sprzedawane ?? Bo mi się wydaje że w ASO dawali coś pod ramki tablic. 

Mój był z niemiec i miał poziome dwa paski na przednim zderzaku i na klapie tylnej. Może w Polskich ASO dawali kułeczka ? :)

Mojego poprzedni właściciel kupił w BudMat Auto-Płock. Przeglądałem jednak oferty klap na ''Alle'' i wszystkie oferowane nie mają kółek z pianki tylko najróżniejsze taśmy pod skosem, pionowo, poziomo. Trzeba przyjąć że albo tak wyszły z salonów, albo kierowcy modyfikowali po  swojemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój 2012 od nowości miał kółka. Może zależy od tego gdzie i kiedy składany?

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...