Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Przewody i świece


Gość NismO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Naczytałem się trochę tych postów w internecie i jedni mówią żeby kupic jakieś droższe świece po 70-90zł za sztukę do LPG a niektórzy że te zwykłe po 12-16zł w zupełności wystarczą. Mam Primerke P11 z silnikiem 2.0 115km zasilanym LPG sekwencyjnym. Testował już ktoś te nowe świece Denso ?
Jakie świece kupic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj założyłem do siebie NGK BKR6EY i zapitala ładnie. Też mam LPG. Ogólnie nie ma co przepłacać. Kupno kompletu świec za 56zł w zupełności wystarcza. Z opinii, które czytałem to Primery jakoś nie za bardzo lubią świece BOSCHa i inne wynalazki. Najlepiej jeżdżą na NGK i DENSO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Ostatnio były problemy z n15.A mianowicie jak zimny to przerywał i szarpał.Dzisiaj chciałem sprawdzić świece i są ładnie jasne .A wyciągając jeden kabel oderwała się ta część wchodząca w świecę i musiałem założyć stary kabel.I od razu nie przerywał i na pewno się polepszyło.Chyba musiała się zrobić jakaś usterka na tym kablu jak kiedyś sprawdzałem świece.Teraz po weekendzie zamówię komplet kable świece i kopułkę i palec.Bo auto ma już prawie 270kkm a spalanie jest w granicach 8-9l gazu.

Teraz mam pytanie odnośnie części.

Świece mam NGK BKR5E ,mają być take same czy większa cyfra albo inna firma ?

Kable są Sentech,też mają być tej firmy czy może Janmor ?

A kopułka widziałem na allegro

http://allegro.pl/kopulka-aparatu-zaplonowego-nissan-almera-n15-i4311347603.html

 

a palec

http://allegro.pl/palec-rozdzielacza-nissan-almera-i-n15-hatchback-i4281839154.html

Czy polecacie inna firmę?

Wiadomo wszystko zamówię u siebie na miejscu.

A części gazu są reduktor Tomasetto,wtryski Valtech czerwone.

Na gazie przejechane już 170kkm :) myślę że to bardzo dobry wynik i rośnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabelki NGK, świece można dać BKR6EY - stopień zimniejsze. Ja jeżdżę na takim setupie w P11GT i śmiga bez problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o świece to mogę polecić polskiej firmy Iskra - nie widziałem żadnej różnicy w stosunku do Denso na których jeździłem poprzednio. Ojciec też takie założył do Laguny i po roku jazdy nadal jest ok. Na ich stronie jest konfigurator, jak sobie wpiszesz symbol NGK to wyskoczy odpowiednik. No i cena - około 8 zł/szt :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jeszcze wspomnę że kable i świece mają  60kkm.


Dowiedziałem się cen tych moich części.

Świece NGK te z 5 co teraz mam to po 10zł/szt

I polecał też japońskie Denso zimniejsze po13zł/szt a te NGK z 6 zimniejsze to by trzeba poszmerać od innego modelu i nie wiem ceny .

Kable to Janmor 92zł,Sentech 88zł a NGK 175. I wezmę te Sentechy ,Dobrze się spisywały przez te dwa lata a NGK sa dwa razy droższe a wiadomo z kasa ciężko i łącząc wszystko razem i tak się na zbiera.

Kopułka EPS 83zł a palec 26zł.

I wezmę koplet te świece NGK,kable Sentech,kopułkę i palec to się na zbiera .Ale wskazane wymienić i znowu na jakiś czas będzie spokój.

A kable iświece co ile km powinno się wymienić czy kopułkę z palcem ?

Po ile mogą być świece Ngk te z 6 i od jakiego modelu pasują ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Przewody NGK, świece miałem Denso i Iskry (w obu przypadkach zimniejsze wersje, Iskry do LPG) i nie widziałem między nimi różnicy. Jeśli interesują Cię konkretne oznaczenia to sprawdzę wieczorem w domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jaki model tych świec NGK do P11 2.0 benzyna wybrać?

 

Czym się różnią świece BKR6EY od BKR5EY ?

Edytowane przez brylant13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam. Mam Primere p12 kombi z silnikiem 1.8 w gazie. Od jakiegoś czasu szarpie silnikiem, był problem z wtryskiem gazu i został wymieniony. Jednak gdy przyszły chłodniejsze, deszczowe dni problem wrócił i to dość mocno. Jednak na zimnym silniku po odpaleniu na benzynie jest wszystko ok, a po przełączeniu na gaz mocno szarpie i czuć jakby nie chodził na wszystkie gary. Zakupiłem świece NGK LFR5A-11 (6376) i jestem przed ich wymianą. Wiem, że w przypadku instalacji gazowej układ zapłonowy musi być w jak najlepszym porządku. Cewki raczej OK, 1 wymieniałem przed wymianą wtrysku. Ale mam pytanie o przewody zapłonowe w tym modelu Primery - jak je się wymienia? Do cewek wpinana jest kostka, a przewody do kostek i dalej co, gdzie i jak? Pomoże ktoś? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...