Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12/WP12] Problem Nissan primera 2,2 dci


krzycho59
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

po wymianie zaworu scv ( bład zazwyczaj p0089)trzeba zrobić adaptacje pompy dla nowego zaworu gdyz inaczej bedzie pracowała na parametrach dla starego i nic się nie zmieni wadliwe zawory maja koncówkę 006 i wymieniać tylko na inne sa już poprawione, niektórzy nazywają to resetem pompy , a więc najpierw proponuje sprawdzić numer zaworu na pompie z podnośnika i na kanale bardzo łatwy dostęp i mozliwośc sprawdzenia numeru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

a co jeżeli obroty falują a błędu żadnego nie ma??

 

u mnie też błąd nie wyskakiwał na początku dopiero po jakimś czasie a nastepny etap to unieruchomienie samochodu, w rocznikach 2003/2004 montowali zawory SCV z seri 006 i maja wade po jakimś czasie padaja , trzaba wymienić na z nowszej serii zrobic reset pompy i wszystko wraca do normy tak przynajmniej było u mnie po falowaniu ani słychu ja miałem to szczęscie że kupiłem zawór za poł ceny używany ale z nowej serii 066 nowe najtaniej ok 500zł można kupić ..

 

Pozdr

Edytowane przez pit6pol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis wyskoczyl blad check engine po prawie dwoch tygodniach od resetu komputera przez serwis . Po mrygnieciach lampki silnika odczytalem blad 089.

najprawdopodobniej zawor SCV ( suction control valve ) jak zrobie to dam znac o efektach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Ukash2007

u mnie jest tylko falowanie obrotów i na zimnym silniku głośna praca tak jakby za dużo paliwa dostawał jeszcze się zastanawiam nad testem przelewowym wtryskiwaczy.podczas jazdy nic się nie dzieje z mocą silnika żadnego kopcenia nie ma.wykręcałem zawór CSV i jest na nim symbol 006 czyli podobno wadliwy.nie chciałbym ryzykować 450 zł na nowy zawór.ale jeżeli się nic nie zmieni to chyba będę musiał go wymienić.no chyba ze egr zaślepić całkiem.czyściłem go miał dużo syfu.ale nic się nie zmieniło. pzdro

 

witam problem usunięty zawór CSV zmieniony.jedynie podczas odpalanie troszkę trzeba kręcić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jakoś pewnie Panowie nie czytaliście mojego zbioru /opisy niedomagań, sposobów naprawy podane przez forumowiczów/ o falowaniu obrotów i braku mocy.

Co niektórzy wymieniają od razu zawory SCV za 450zł, a nie zrobią próby za ok 1,50 - 2,0 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...