Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

X-Trail pierwsze wrażenia


Gość Sawkus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

oczywiście że warto!! nawet nie ma się nad czym zastanawiać :) swoją drogą ciekawy jestem jaki debil pierwszy wymyślił wymianę oleju po 30tyś km Olej jaki by nie był to po 20tyś to już mieszanina smaru i benzyny która z olejem nie ma nic wspólnego... te wszystkie normy są śmieszne samochód osobowy to nie TIR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tu mam pytanko. Czy jednak warto po tych 1000/2000 km wymienić olej? Tak na początku, po dotarciu. Koszt około 500PLN (ponad 7l oleju).

Wg mnie warto. Bo jak wydałeś 120k złotych to te 500 to chyba pikuś i dmuchamy na zimne.

 

Zdecydowanie warto. Nissan nie narzuca takiej zmiany, ale warto to zrobić, bo w nowym silniku zawsze może zostać jakiś osad, "opiłki" itp. z fabryki. Poza tym fabryczny olej ma właściwości płuczące, a to też nie działa dobrze na silnik. Wymienisz olej z filtrem i spokojnie można jeździć dalej. :)

A co do wymian co 30.000 km, to ja też mam u siebie taki interwał zmiany, ale profilkatycznie zamierzam zmieniać co 15.000 km. Biorąc pod uwagę specyfikę jazdy po Wawie, nasze paliwo oraz syf na naszych drogach, to każdy mechanik mi radzi, żeby tak właśnie robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

panie DrOOcik dzięki za fajny opis wrażeń twojego nowego autka.

 

Zastanawiam się nad zmianą auta wiosna-lato następnego roku. Focus się zrobi za mały, ponieważ rodzinka się trochę rozrośnie. I przy wyjazdach urlopowych z żoną, trudno mi się zapakować w fokusa z racji na różne bambetle mojej żonki a z małym „prckem” to już w ogóle sobie tego nie wyobrażam. :-)

Kupno nastąpi dopiero po dniu „D”, godzinie „H” i minucie „M”. :-)

 

Wybór padł właśnie na X-Trail.

 

Obejrzałem autko w salonie, ale nie mogę się przejechać, ponieważ mam połamaną rękę i na razie nie mogę prowadzić. Dlatego na pierwszy ogień wziąłem pod uwagę wrażenia innych użytkowników.

Ten typ auta by mi odpowiadał, bo jest odpowiednio wygodny, komfortowy, samochód jest wyższy co poprawia bezpieczeństwo i obserwację kierowcy na drodze, samochód nie jest do ciężkiego terenu, ale można nim dojechać nad jeziorko, na działkę, do lasu bez obaw, że dnem zahaczę o koleiny wyrobione przez sprzęt rolny. Takie wyjazdy to czasami w weekendy a ogólnie jeżdżę po drogach utwardzonych.

Duży bagażnik stosunkowo spory, myślę że może sprostać moim oczekiwaniom.

Możliwość konfiguracji auta silnika diesla z automatyczną skrzynią biegów, co nie jest w ofercie na przykład Rav4. Moim zdaniem AT upraszcza życie i o to mi chodzi.

Są różni kierowcy i różne oczekiwania. Ktoś lubi mieszać „mieszadłem” i ktoś nie :-)

Fajną opcją są składane lusterka zewnętrzne, może to być przydatne na miejskich parkingach, wjeździe do garażu. Tej opcji brakuje w modelu SE, czy jest możliwość doposażenia? i jak to wygląda w kosztach? Tak samo przednie reflektory xenonowe czy można doposażyć?

Jak się u was sprawują fotele skórzane? Nie znam opinii, nigdy nie miałem, znajomi też nie. Tylko słyszałem że ktoś tam słyszał :-) , że latem się „zad” odparza i w zimie są „zimne” w dotyku. Jak to tak naprawdę wygląda??

Bo właśnie tym się różni wersja SE od LE.

LE jest bogatsza o te siedzenia skórzane, zewnętrzne składane lusterka, reflektory xenonowe, dach panoramiczny (co jest tylko estetyczne) i może to tyle.

Dziękuję i pozdrawiam i po dniu „D”, godzinie „H” i minucie „M” do was dołączę ze znaczkiem Nissan na masce :-)

Vratko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż lusterek składanych (elektrycznie) i lamp biksenonowych nie można dołożyć do wersji SE. A szkoda, bo elektryczne składanie lusterek było standardem w T30 w wersji Sport, czyli odpowiednika SE.

 

Co do skóry, to tu zdania są podzielone. Generalnie faktem jest, że wsiadanie w zimie do samochodu ze skórzaną tapicerką nie jest specjalnie przyjemne. Zawsze można poratować się podgrzewaniem siedzeń, które w LE jest standardem, ale to podobno źle na jajka robi. :D W lecie natomiast wsiadasz na gorące siedzenia (a jeszcze jak zapomniałeś zasłonić szyberdach i słoneczko Ci dawało do samochodu przez pół dnia, to nie sposób usiąść na takich siedzeniach). Przerabiałem to naszym testowym Qashqaiu. :one: Niestety siedzenia nie mają wentylacji, więc z tym nic nie zrobisz.

 

Z drugiej strony skórzana tapicerka, to niby taka wyższa klasa samochodu i lepiej się prezentuje. Poza tym masz możliwość zamówienia skóry czarnej lub beżowej. W przypadku tej drugiej również część konsoli i boczków drzwi jest jasna. Wygląda to kapitalnie zwłaszcza przy kolorze Kodai Mauve lub Czarnym. No i mniej się nagrzewa, niż czarna skóra. W wersji SE nie masz wyboru w kwestii kolorystyki wnętrza. Dodatkowo skórzana tapicerka w X-Trailu ma takie jakby marszczenia na oparciu, co dodaje jej ekskluzywności.

Jasna skóra może być mniej praktyczma (bardziej się brudzić), ale w końcu to skóra - łatwiej wyczyścić. Choć tu byłbym ostrożny. Skórę trzeba regularnie czyścić i natłuszczać. Jeśli brud w skórę wejdzie za głęboko, to powodzenia w czyszczeniu takiego auta. Chodzi o to, że skóra ma pory i nie należy dopuścić, żeby bród w nie wszedł, bo doczyścić to to katorżnicza robota. ;)

 

Reasumując - gdybym miał pieniądze na wersję LE, to brałbym ją. Zwłaszcza z beżową skórą. Dochodzą tu przecież jeszcze kapitalnie świecące lampy biksenonowe, które nie dość, że doskonale oświetlają drogę, to jeszcze z racji wysokości samochodu są wyżej zawieszone, co oznacza jeszcze lepsze oświetlenie drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

To mój pierwszy post. Od tygodnia jestem posiadaczem X-Traila. Wersja LE, 2.0 diesel 150 KM. Kolor złoty (silica) + czarna tapicerka. Moim zdaniem piękne połączenie. Czytałem wcześniejsze posty kolegi który również od niedawna jeździ tym autem i w zasadzie to wszystko co napisał się zgadza. Jak dla mnie to auto idealne (przynajmniej na razie). Mam porównanie z innymi Nissanami (moja żona ma Micre z 2006 a teściowa nową Navare). X-Trail ma dla mnie idealne gabaryty, nie za duży nie za mały. Potwierdzam że miejsca z tyłu mogło by być troszkę więcej, zwłaszcza na nogi. Mam 190 cm i po ustawieniu fotela za mną jest skąpo miejsca. Zamiast pochylanych oparć z tyłu mogli by zastosować patent z Nota lub Micry czyli przesuwane siedzisko tylnej kanapy. Na gorąco mogę powiedzieć że auto jest rewelacyjne. Spróbuję później napisać coś więcej rzeczowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak piszą że wymiana co 30000km to tak trzeba wymieniać nie bądźmy mądrzejsi od tych co zajmuja się tym zawodowo, napewno nie napisali takiej częstotliwości wymian od tak sobie.

My polacy zawsze wiemy lepiej i musimy coś po swojemu robić :| ,może profilaktycznie nie jeźdżmy swoimi autami tak dużo bo się zmydlą ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dzięki za wytłumaczenie. Rzeczywiście szkoda, że SE nie można doposażyć w składane lusterka i xenonowe światła.

To będzie się trzeba wysilić na wersję LE, aczkolwiek tutaj mnie zniechęcają te skórzane siedzenia. Nie wątpię, że prezentuje się to kapitalnie, właśnie ta beżowa skóra z połączeniem dwukolorowego jasnego i ciemniejszego plastiku „nadbudówki”.

W sumie zimą to do samochodu się wsiada całkowicie ubranym i można wykorzystać podgrzewanie foteli.

Natomiast latem nieraz się wsiada w spodenkach i tutaj parzenie i pocenie ‘tych’ partii ciała.

Może tutaj pomoże klimatyzacja.

I po zakupie się z tym będzie trzeba oswoić. W sumie, radzi sobie z tym tylu kierowców ekskluzywnych samochodów. :-)

Co do świateł xenonowych. To naprawdę musi być super. Oceniam to po wyprzedzających mnie samochodach w trasie.

 

Przy wyborze dla mnie jest ważna funkcjonalność i wygoda obsługi autka i pojemność bagażnika.

Okazało się, że bagażnik ma pojemność 479 ltr a po wyjęciu szufladek zwiększa się do 603 ltr. Do takiego bagażnik nie powinno być problemem zapakowanie wózka i akcesoriów z tym związanych plus rzeczy dorosłych użytkowników. :-)

W Focusie (we wszystkich Fordach) bardzo doceniam podgrzewaną przednią szybę. Jest to rewelacyjne rozwiązanie i szkoda, że nie jest stosowane we wszystkich samochodach.

 

Adamie X-T, czekamy na twoje spostrzeżenia. Pomogą wielu ludkom w podjęciu decyzji kupna lub nie właśnie tego auta.

 

A’ propos wymiany oleju, częstsza wymiana oleju w silniku nie zaszkodzi, wręcz odwrotnie (tutaj trzeba uwzględnić ekonomie częstej wymiany), spowolni zużywanie się części ciernych i stan silnika będzie lepszy. Natomiast producent motoru podaje czas godzin pracy silnika na oleju, gdzie nie powinno dojść do żadnych uszkodzeń.

Myślę, że tutaj się też trzeba kierować zdrowym rozsądkiem.

Pozdrawiam

Vratko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o skóre to jest naprawdę najwyższej jakości. Poza tym w częsciach których najczęściej dotyka ciało jest wentylowana A na brzegach jest gładka. Ale jest naprawdę mięciutka i bardzo ale to bardzo wygodna. Co do zimna skóry o tej porze roku to podgrzewanie działa bardzo dobrze i po minucie od uruchomienia już nie jest zimna. No w lato na słońcu napewno się nagrzeje, ale podobno dzięki temu że jest wentylowana nie nagrzewa się aż tak bardzo. Mam znajomego właściciela salonu nissana w polsce i wiem od niego (jeździ Murano), że jest to najlepsza skóra jaką Nssan do tej pory wypuścił w autach seryjnych. Może wpływa na to że, jest to oprócz Murano jedyny model Nissana w europie który jest składany w Japonii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam serdecznie

jestem tu nowy,prosze o wyrozumialosc

a propo x traila:jak wyglada sprawa z upustem i ewentualnie czy mozna "wysepic"jakies gratisy -opony lub cos kolo tego???

jak wyglada obsluga w salonach nissana ,w sensie spraw serwisowych,reklamacji itp.???

pytam bo spotkalem sie z dosc negatywnymi ocenami /jestem dosc zywotnie zainteresowany-planuje zakup x traila/

jaki salon w ok.katowic polecacie ???

z gory dziekuje

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Dziś mam kolejne spostrzeżenia. Odkryłem jak fajnym dodatkiem jest podgrzewanie lusterek. Jaka była dziś pogoda chyba wszyscy widzieli. Rano na parkingu miałem całe zaśnieżone lusterka. Włączyłem podgrzewanie i po kilku minutach ... lustereczka czyste. Fajne. I do tego składane elektrycznie co przydaje się się na zatłoczonych parkingach przed marketami. Odkrywam uroki jazdy X-Trailem i z dnia na dzień jeszcze bardziej się przekonuje do tego auta. POLECAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak piszą że wymiana co 30000km to tak trzeba wymieniać nie bądźmy mądrzejsi od tych co zajmuja się tym zawodowo, napewno nie napisali takiej częstotliwości wymian od tak sobie.

My polacy zawsze wiemy lepiej i musimy coś po swojemu robić :| ,może profilaktycznie nie jeźdżmy swoimi autami tak dużo bo się zmydlą ;) .

 

To są właśnie zalecenia zawodowców - ludzi, którzy na co dzień mają do czynienia z silnikami i wiedzą, że lepiej jednak jest wymieniać co 15.000 km. :P

 

[ Dodano: Sob 01 Gru, 2007 20:51 ]

Jeśli chodzi o skóre to jest naprawdę najwyższej jakości. Poza tym w częsciach których najczęściej dotyka ciało jest wentylowana A na brzegach jest gładka. Ale jest naprawdę mięciutka i bardzo ale to bardzo wygodna. Co do zimna skóry o tej porze roku to podgrzewanie działa bardzo dobrze i po minucie od uruchomienia już nie jest zimna. No w lato na słońcu napewno się nagrzeje, ale podobno dzięki temu że jest wentylowana nie nagrzewa się aż tak bardzo. Mam znajomego właściciela salonu nissana w polsce i wiem od niego (jeździ Murano), że jest to najlepsza skóra jaką Nssan do tej pory wypuścił w autach seryjnych. Może wpływa na to że, jest to oprócz Murano jedyny model Nissana w europie który jest składany w Japonii.

 

Zgadzam się, skóra jest faktycznie wysokiej jakości. A już na pewno wyższej, niż w Navarze lub Qashqaiu. ;) Natomiast Murano i X-Trail nie są jedynymi autami w Europie składanymi w Japonii. Wśród nich jest jeszcze Patrol i 350Z. :)

 

 

 

W kwestii pytania o zakup X-Traila i gratisów lub upustów, to przy zakupie na firmę możesz liczyć na maks 6% upustu od ceny wyjściowej. O oponach zimowych możesz zapomnieć. Upust + cena opon zimowych to wartość poniżej marży dealerskiej na X-Traila, więc nikt Ci takiego auta nie sprzeda. Chyba, że poniżej kosztów, co w przypadku X-Traila jest na chwilę obecną mało prawdopodobne.

Bardzo prawdopodobne jest natomiast, że gratis dostaniesz alarm, czy też hak, antyrelingi dachowe itp. Oczywiście niekoniecznie wszystko razem. :D;)

 

Trzeba zrozumieć, że na samochód, który się dobrze sprzedaje żaden dealer nie da dużych upustów i gratisów, bo nie musi... Auto i tak się sprzeda. :) A na rynku aut nowych nie jest już tak źle, żeby sprzedawać auta "żeby się tylko sprzedały" bez patrzenia na cenę i zdrowy rozsądek. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

Mam pytanie do naszych posiadaczy X-Trailów, czy mozecie podzielic sie informacjami jak autko spisuje sie w lekkim ternie ? Patrzac na filmy reklamowe jego mozliwosci sa calkiem spore.

Pytam bo w wakacje jezdze przewaznie w takie miejsca gdzie zwyklym samochodem raczej sie nie przejedzie, przy okazji skalek, wedkowania, czy trekkingu :)

 

No i jak sie sprawuje system napedu na 4 kolka, blokada, itp.

 

Dzieki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cudów się nie należy spodziewać, ale polne drogi na których Primera miała problemy (piach, błoto, głębokie kałuże i doły) X-Trail łyka bez kłopotu. Ze śniegu po osie też potrafił się wygrzebać.

Niestety, trzeba uważać by go nie zawiesić na jakiejś muldzie (zrobił to sprzedawca podczas jazdy demonstracyjnej :) i od tej pory wiem czym to pachnie.

Mam wersje Sport+ (benzyna) i trochę mi brakuje Brake LSD, czyli przyhamowywania kół które straciły przyczepność. Z drugiej strony, jeszcze nikt mnie nie musiał wyciągać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość X-trail owner

Witam,

 

jestem wlascicielem nowego X-Traila LE (150 hp, diesel).

Nie mogę się nadziwić, dlaczego pomimo tego, że kupiłem nawyższą dostępną wersje odtwarzacz płyt nie czyta MP3 :|

 

Czyta tylko pliki audio - czy ktoś ma ten sam problem ??

 

Dodam, że w samochodzie nie mam zainstalowanej nawigacji z kamerą cofania która była dostępna w ofercie .

 

Prosze o informacje posiadaczy X-Traila !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mdzalewscy
Mam tego 150KM i wcześniej kilka razy sobie potestowałem tego 173KM i ... nie widzę specjalnej różnicy. 23 koników więcej i 40Nm więcej, lecz naprawdę ten silnik to rozsądny wybór. Ale jak ktoś ma 8000PLN więcej na zbyciu, to czemu nie.

 

pozostaje sprawa zwirusowania i te 23KM zostanie dane za 1/10 ceny producenta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dziś się przejechałem testowym X-Trailem wersją SE, wyposażoną pakietem IT i relingami z światłami, silnik diesel 150KM, przekładnia manualna.

Autko fajne. Dobrze przyspiesza, ma kopa. :-)Bardzo fajnie się nim jeździ.

Warto się na coś takiego wysilić.

Panowie i panie mam pytanie o ‘IT’ nawigację, dowiedziałem się, że nie można w późniejszym czasie doposażyć to autko o IT a szkoda. Uważam, że sporo użytkowników by z przyjemnością dokupiło i doposażyło swoje cacko o IT.

Czego się dowiedziałem, to w tej chwili nawigacja nie pokrywa całego kraju, są wyświetlane tylko duże aglomeracje i główne szlaki, reszta jest biała. Szkoda.

A tutaj moje pytanie. Można jakoś w przyszłości taką nawigację (mapy) upgrade-ować?

Bo wiadomo drogi są budowane, zmieniane, u nas wolno ale jakoś to idzie. Tak jak jest, tak nie będzie zawsze.. mam taką nadzieję.. :-)

Mapy elektroniczne są ciągle poprawiane i można te poprawki wprowadzać do nawigacji.

Jak to wygląda tutaj?? Ktoś ma pojęcie??

Z drugiej strony sprawa kamerki cofania, przydatna rzecz. Ale żeby za kamerkę cofania wydać parę tysiaków?? a po roku, dwóch, trzech nawigacja stanie się nieużyteczna, ponieważ mogą się zmienić drogi..

Nie wiem.. trudna decyzja.

Pozdrawiam

Vratko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vratko - zapytaj na forum Navary. Któryś z użytkowników wziął skądś nową wersję nawigacji do Nissanów, która obejmuje praktycznie całe terytorium Polski i jest bardzo dokładna.

Ma być dostępna oficjalnie od przyszłego roku, ale jak widać, można ją mieć już dziś. :one: ;) I to na pewno sporo taniej, niż oficjalnie od Nissana. ;)

 

 

Co do pytania o MP3 - fakt, ja również tego nie rozumiem... W aucie za około 140.000 PLN powinno to być normą, a nie wiedzieć czemu, czytanie plików MP3 jest dopiero w sytuacji, gdy kupisz nawigację. To samo jest np. w Qashqaiu.

Jest to podwójnie dziwne, bo w Swifcie za 45.000 PLN masz w standardzie radio, które czyta MP3. :zdziw:

 

W X-Trailu sprawę nieco ratuje zmieniarka, ale pewien niedosyt na pewno jest. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tutaj moje pytanie. Można jakoś w przyszłości taką nawigację (mapy) upgrade-ować?

Bo wiadomo drogi są budowane, zmieniane, u nas wolno ale jakoś to idzie. Tak jak jest, tak nie będzie zawsze.. mam taką nadzieję.. :-)

Mapy elektroniczne są ciągle poprawiane i można te poprawki wprowadzać do nawigacji.

Jak to wygląda tutaj?? Ktoś ma pojęcie??

 

 

Każdą nawigacje można uaktualizować spoko :) nawet tą za 500zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,mam pytanie :

"dziś się przejechałem testowym X-Trailem wersją SE, wyposażoną pakietem IT i relingami z światłami, silnik diesel 150KM, przekładnia manualna.

Autko fajne. Dobrze przyspiesza, ma kopa. :-)Bardzo fajnie się nim jeździ."-czy aby na pewno sa auta testowe 150 konne,wszedzie gdzie pytalem maja w testowkach 173 ??

pozdrawiam pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Cronos, dzięki. Prześledzę temat Navary i może zadam pytanko tam w odpowiednim temacie.

 

Tomaszek: To fajnie. Jestem laikiem. Dealer mi nie potrafił odpowiedzieć, więc stąd moje pytanie. W sumie jestem ciekawy jak to wygląda od strony technicznej.

 

Pawel32: też wczoraj jechałem Trailem, tak samo wyposażonym jak opisujesz wyżej. W sumie nawet się nie zainteresowałem ilością koni pod maską. Nie zależy mi na szybkiej, mocnej, ostrej jeździe. Jestem bardziej spokojnym kierowcą, rozpędzam się tylko tam gdzie można i gdzie to jest bezpieczne. Stąd u mnie padł wybór na 150 Konną jednostkę.

 

W sprawie zmieniarki i MP3. W sumie na tym mi chyba w ogóle mi nie zależy. Nie jestem audiofilem. Lubię słuchać muzyczki podczas jazdy, ale w 99,90% korzystam z radia nawet za granicą.. :-)

 

Ta nawigacja mnie zaczęła intrygować.

Gdzie można było by na jej temat coś więcej przeczytać???

Co to za typ, jak się obsługuje, jak się robi aktualizacje map??? Nie znalazłem dużo na ten temat, tylko tyle, że jest to w opcji, nazywa się to pakietem IT, cena i to w sumie wszystko.

Może ktoś mnie potrafi naprowadzić, gdzie można uzyskać więcej informacji??

Miłego dnia..

Vratko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,mam pytanie :

"dziś się przejechałem testowym X-Trailem wersją SE, wyposażoną pakietem IT i relingami z światłami, silnik diesel 150KM, przekładnia manualna.

Autko fajne. Dobrze przyspiesza, ma kopa. :-)Bardzo fajnie się nim jeździ."-czy aby na pewno sa auta testowe 150 konne,wszedzie gdzie pytalem maja w testowkach 173 ??

pozdrawiam pawel

 

W większości przypadków, to od dealera zależy w jakich wersjach auta rejestruje na testówkach. Generalnie im większy wypas, tym lepiej, bo w końcu to auta demo - mają pokazywać co się da do tego samochodu upchnąć. :D Dlatego większość dealerów ma 173 konne jednostki. Jednak na pewno są i tacy, którzy mają 150 konne. Coraz więcej klientów pyta o jazdy 150 konnym X-Trailem, więc być może i my będziemy niedługo taki posiadać. :P

 

Przykładowo: poprzednio z Micr mieliśmy na testówce 1,4 Active Luxury, a teraz mamy 1,2 Visia+... :D;) Po prostu taki samochód lepiej trafia w oczekiwania klientów, ponieważ znacznie więcej schodzi właśnie Visia, Visia+ i Acenta, a nie Active Luxury. Trzeba się dostosowywać. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia biegów za kilka tysięcy km powinna się "ułożyć" i działać jescze lepiej. Przynajmniej w naszej testówce tak było. :)

Chyba tak (mam nadzieję) będzie, bo jeździłem tymi testówkami z salonów i tam ładnie i bez problemów wchodziły. No zobaczymy. Jak wspomniałem jeżdzę/jeździłem fordem mondeo i tam do dzisiaj biegi nieco haczą.

 

 

Mam ustawione w komputerze, że po 30000 km mam zmienić olej. Nie od razu dojrzałem. Będzie mi piszczeć? Ooo, dobre... blondynki może nie zapomną a komputer doprowadzi do porządku, że jednak należy zmienić. A propos... pierwszy przegląd po.. właśnie 30000 km -japońce chyba mają dobre mniemanie o swojej jakości... zobaczymy. Serwis... no tu pewnie będzie cała historia, mam nadzieję, że krótka. Już ja znam te serwisy.

Na sprzedaży samochodu się nie zarabia za wiele, tylko na przeglądach (pytałem się o pierwszy przegląd i może się zmieści w 1000)... głupich klientach, co się im wmawia, że "ten typ tak ma" jak nie wiedzą, co zrobić

 

Pare slow o oleju. Nie sluchaj tych co podpowiadaja za Nissanem ze wymiana co 30000 km.

Ja gdy mialem pierwsze 5000 km wymienilem i co? W servisie powiedzieli ze tak sie powinno robic z nowymi silnikami.A jezdze tym samym tylko poprzednia wersja ze stycznia 2007 i tez Dieslem.

Diesel ma to do siebie ze rozpuszca paliwem olej a to z kolei moze pociagac za soba klopoty turbiny ( slabsze smarowanie) itd,itd.

Inna sprawa uwazaj na turbine, po dluzszej dynamicznej jezdzie daj silnikowi popracowac na wolnych obrotach np. przez minute.Odwdzieczy ci sie dluga zywotnoscia

Czesc

Vazaha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

pytane do posiadaczy nowego x-Traila.

Planuje w przyszłym roku zmieć auto a SUV-a ale nie bardzo mogę sie zdecydowac co do marki. Albo CR-V albo X - Trail. Dlatego proszę o Waszą argumentacje dlaczego wybraliście właśne nissana

Obecnie mam P12 kombi, ale już drugi raz w przeciągu dwóch tygodni jest w serwisie. Troche sie zniechęciłem do tej marki ale wziąłem x Traila jako auto zastępcze i znów spodobał mi się nissan:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...