Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[TINO] Nissan Almera Tino


Gość kwamar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tolo Turtle Wax to nazwa firmy a nie jeden środek i do tego wosk, ja polerowałem lampki dokładnie takim środkiem - SAFE CUT Scratch Remover - pasta do likwidacji rys, i jestem z nie zadowolony.

 

zmylilo mnie słowo WAX -oznaczajace wosk a dalszej nazwy srodka nie podales -teraz juz jasne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W instrukcji ktora czytalem zalecaja orginalny plyn L250. Nie wiem czy musze go gdzies specjalnie zamawiac czy dostne go na stacji benzynowej a może moge uzyc jakiegos innego plynu byle byl niezamarzajacy. Może ktos wie co oznacza cymbol L250? Pozdrowionka

Wg testow najlepszy byl Prestone do chlodnic i taki zalalem tego lata (narazie mi nie zamarzl ;) wiec polecam.

 

Witam serdecznie ! Jest ktoś kto mi powie gdzie w Tino 2001r.2.2DI znajduje się korek spustowy oleju w skrzyni biegów ? Objechałem trzy zakłady wymiany oleju i w każdym powiedziano mi że tu oleju się nie wymienia.Jeśli faktycznie ten korek jest to jak on wygląda(może raczej jaki klucz do niego)Na forum napisane jest że powinno się wymienić.Osobiście zgłupiałem wymieniać czy niewymieniać.

Bardzo proszę o odpowiedz.

Tez chcialem wymienic bo co nowy to jasne ze lepszy itp ale mnie ostudzono poniewaz olej przekladniowy jest tak zaprojektowany ze nie pracuje jak silnikowy i jest przygotowany na dozywocie.

Nie bede tu rozwijal i przekazywal teorii ktore slyszalem od prcownika laboratorium AGH w KRakowie ale jego wymiana nie jest toretycznie potrzebna.

W sowim zrobilem tylko sprawdzanie oleju w warsztacie -uslyszalem ze jest ciemnego koloru 9160tys km) ale pelno wiec sruba zostala zakrecona.

Niesttey nie powiem gdzie jest sruba ale w 5 biegowej skrzyni jest a mozna sie o tym dowiedziec z instrukcji serwisowej w dziale Manual Transacale (lub Automatic Transcale)

Co do skrzyni automatycznej nie wypowiadam sie -moze tam jest przewidziana wymiana oleju.

 

Dodam ze mam dwoch znajomych ktorzy po wymianie oleju w skrzyni mieli problemy z ich wyciekiem (rozumiem ze u jednago mogli cos nie tak zrobic ale drugi to juz mnie zniechcecil).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki to właśnie chciełem usłyszeć.Skoro jęzdzi to lepiej nie dotykać takie jest moje zdanie .Sprawdzę tylko poziom oleju dla wlasnego spokoju.A tak na marginesie jeżdzilem do tej pory kilkoma autami i w żadnym z nich(każdy innej marki)niebyła przewidziana wymiana oleju w skrzyni.

Pozdrawiam !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc jesli mozna o instrukcje bede zobowiazany jarek1975@interia.pl

witaj "kowboju" ;)

nie wiem jakimi ścieżkami tu trafiłeś, że po drodze w temacie głównym "Almera", obok podtematu "[TINO] Nissan Almera Tino" nie zauważyłeś sasiadującego: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/45345-tino-instrukcja-do-tino-pobieralnia/ ?!? Również, mamierzyłbyś szybko i bezproblemowo instrukcję, gdybyś tylko zechciał przejrzeć pierwsze strony tego tematu - no ale ta kowbojska krew, i temperament, to i "ledwie wszedł, zaraz strzela" ;)

Jak się trochę rozejrzysz po forum, znajdziesz też i inne przydatne linki/tematy, w nich odpowiedzi na rodzące się pytania. Może więc warto wybadać teren, nim zacznie się strzelać?!?

Powodzenia w poszukiwaniach, i owocnej lektury :)

 

Dopisano 19:31 22-09-2009

Warto zajrzeć i tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/15475-manuale-do-naszych-nysek-prawie-wszystkich/

Edytowane przez roobalek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc jesli mozna o instrukcje bede zobowiazany jarek1975@interia.pl

Bez obrazy, witamy w klubie, ale warto poczytac watek dot. Tino oraz dot. instrukcji.

Jest sporo dokumentow; nie tylko instrukcji ale takze instrukcji serwisowych do pobrania ktore potem rozwiaza watpliwosci co i jak zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a wiecie może czy cewki zapłonowe z modelu 2000-2002 da się zastąpić z tych młodszych? po 2003? Generalnie wizualnie się różnią (stara jest srebrna i grubsza młodsza czarna i wyprofilowana) tą częścią która chowa się w komorze świecy ale długość (porównywałem tylko na zdjęciu)i styki są takie same. Symbol oczywiście też sie różni ale chyba tylko w drugiej części. Warto by było to wiedzieć bo jest ich dużo więcej i są sporo tańsze na allegro. Ostatnio musiałem kupić nówkę za jedyne 420 - to i tak tanio ;( a na alledrogo są czarne po ok. 70-90 max.

Silnik benzynka 1,8QG to samo co alma,primera

Edytowane przez Bodek05
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli przyjąć założenie, że kolorki nie mają znaczenia, i profil też by nie wadził, to mój niepokój wzbudza, to że starsza jest grubsza. Nie wiem czym bedzie skutkować włożenie do komory, tej mołodszej/chudszej. Bo jak chuda, włożona w miejsce grubej/starej to po włożeniu powinny pojawić się luzy, a jeśli tak, to przewidywałbym wyskakiwanie z komory(?).

Tak na moją makówkę, to porównałbym cewki w istotnych punktach, tzn wymiary montażowe (połączeniowe, mocowania). Zaznaczyłeś, że styki są identyczne, jeśli pozostałe elementy biorace udział w połączeniu, też są identyczne, to możliwe, że zmiany w młodszych sa czysto wizualne.

Nie szkodzi też pokazać jedne i drugie mechesowi od silników, i zapytać "czy nowe w starym zagada". ;)

Niby silnik ten sam, ale jeśli faktycznie są jakies różnice, to znaczyłoby że wraz z autem przeszedł "lift".

Ale, to tylko takie moje rozważania teoretyczne, bo od niedawna mam swego traktorka, i dopiero staram się go poznać, więc i tym cewkom będę musiał sie przyjrzeć, by zweryfikować czy dobrze kojarzę.

Edytowane przez roobalek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyskoczyć nie mają jak bo są przykręcane, stare były ponoć wadliwe - niestety nie ma akcji serwisowej i je przekonstruowano w renault była akcja tylko tam chyba z Sagemów na " moje" Hitachi. A najnowsze nie wiem kto robi.Napisze chyba zapytanko do serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyskoczyć nie mają jak bo są przykręcane, stare były ponoć wadliwe - niestety nie ma akcji serwisowej i je przekonstruowano w renault była akcja tylko tam chyba z Sagemów na " moje" Hitachi. A najnowsze nie wiem kto robi.Napisze chyba zapytanko do serwisu.

Jeżeli już, to nie pisz, a zadzwoń, taką informację powinni dać Ci na telefon. Ewentualnie, jeśli miałbyś ASO "pod ścianą" tak jak ja, tzn 5-min dojazdu, to mógłbyś podskoczyć do serwisu, podać VIN i zaraz by Ci powiedzieli - choć tu może być różnie, sam to u siebie przerabiałem, pojechałem ostatnio do ASO robić klimę, trafiłem na dwóch gości chętnych do współpracy i odpowiedzi na pytania, w efekcie, po naprawie klimy, pomimo zaznaczenia w protokole "wymienione, wadliwe części pozostają w serwisie", opornik i radiator dostałem bo, jak panowie twierdzili opornik można naprawić, i albo sprzedać, albo zostawić na wszelki wypadek by uniknąć w przyszłości kosztownej (w moim przypadku 1tys.PLN) naprawy (już kiedyś ta sama "spółka", poradziła mi kupno niefirmowego aku, bo taniej i gwarancja dłuższa) - no dla mnie miodzio. Niedawno, po naprawie klimy, przejeżdżając, wstąpiłem do ASO, z zapytaniem o kod do swego radyjka, rozładował mi się aku, i chciałbym go wyjąć i naładować, a wiem, że taka akcja grozi rozkodowaniem radia, wspomniałem, że w instrukcji na jednej z ostatnich stron mam ramki na kody radia, ECU, immobilajzerka, ale poprzedni właściciel ich nie wypełnił - no niestety tym razem trafiłem na jakiegoś innego pana serwisanta, który stwierdził, że nie poda mi kodów, że nie są dla klienta, i jak radio mi się rozkoduje, to zaprasza ze "stówką" w ręku, to oni mi je zakodują - tyż miodzio, nie wyjąłem aku, i nie naładowałem, pozostaje mi alternator, bo "stówki" panu "opornemu" w ASO nie mam zamiaru zostawiać. O! hehehe

Edytowane przez roobalek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejeżdżając, wstąpiłem do ASO, z zapytaniem o kod do swego radyjka, rozładował mi się aku, i chciałbym go wyjąć i naładować, a wiem, że taka akcja grozi rozkodowaniem radia, wspomniałem, że w instrukcji na jednej z ostatnich stron mam ramki na kody radia, ECU, immobilajzerka, ale poprzedni właściciel ich nie wypełnił - no niestety tym razem trafiłem na jakiegoś innego pana serwisanta, który stwierdził, że nie poda mi kodów, że nie są dla klienta, i jak radio mi się rozkoduje, to zaprasza ze "stówką" w ręku, to oni mi je zakodują - tyż miodzio, nie wyjąłem aku, i nie naładowałem, pozostaje mi alternator, bo "stówki" panu "opornemu" w ASO nie mam zamiaru zostawiać. O! hehehe

 

Żadne takie! ja radio wyciągałem, wkładałem tak samo z akumulatorem bo miałem problemy z ładowaniem, praktycznie przerobiłem wszystkie możliwości i nic się nie stało jedynie musisz stacje zaprogramować na nowo. Dane dla radia są chyba w NATS-ie i nic się powinno dziać. U mnie nie było aku ok. 14-16 godzin, radio też wyjmowałem na klika godzin i gra :whistle:

może tylko nie próbuj go włączać jak jest bez prądu? ale to chyba też robiłem :rofl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejeżdżając, wstąpiłem do ASO, z zapytaniem o kod do swego radyjka, rozładował mi się aku, i chciałbym go wyjąć i naładować, a wiem, że taka akcja grozi rozkodowaniem radia, wspomniałem, że w instrukcji na jednej z ostatnich stron mam ramki na kody radia, ECU, immobilajzerka, ale poprzedni właściciel ich nie wypełnił - no niestety tym razem trafiłem na jakiegoś innego pana serwisanta, który stwierdził, że nie poda mi kodów, że nie są dla klienta, i jak radio mi się rozkoduje, to zaprasza ze "stówką" w ręku, to oni mi je zakodują - tyż miodzio, nie wyjąłem aku, i nie naładowałem, pozostaje mi alternator, bo "stówki" panu "opornemu" w ASO nie mam zamiaru zostawiać. O! hehehe

 

Żadne takie! ja radio wyciągałem, wkładałem tak samo z akumulatorem bo miałem problemy z ładowaniem, praktycznie przerobiłem wszystkie możliwości i nic się nie stało jedynie musisz stacje zaprogramować na nowo. Dane dla radia są chyba w NATS-ie i nic się powinno dziać. U mnie nie było aku ok. 14-16 godzin, radio też wyjmowałem na klika godzin i gra :whistle:

może tylko nie próbuj go włączać jak jest bez prądu? ale to chyba też robiłem :rofl:

Nic nie powinno sie dziać pod warunkiem że masz orginalne radyjko przypisane do NATS odczytuje kod i po sprawie

Możesz sobie do woli wyciagac radyjko odłączac aku. itp.

pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich Tinowców :rolleyes:

Jakiś czas byłem nieobecny na Forum, bo nadmiar obowiązków mi zabrał cały wolny czas. Widzę, że Forum ma nową oprawę i jeszcze nie mogę się we wszystkim połapać. Nie odwiedzałem też strony, którą kiedyś zrobiłem jako nasz dodatek do tego forum. Teraz mi się zluźniło, więc jak ktoś ma jakieś pomysły, opisy lub zdjęcia, to chętnie je umieszczę. Byłem w zeszłym tygodniu w Polsce (1250km) i mam już na liczniku 170k km, więc zrobiłem od zakupu w zeszłym roku ponad 30k. Tino sprawuje się wyśmienicie, na autostradzie do 130-160km, pali 7l/100 ropy. Niestety wada szybszej jazdy to nadmierny hałas od silnika. Z przeróbek, to ostatnio zmieniłem sygnał na mocniejszy dwutonowy i założyłem skórzany pokrowiec na kierownicę, zamówiony na miarę na Allegro. Jak ktoś chce słuchać MP3 (SD/pendrive USB) na radiu, polecam transmiter. Na Allegro można go kupić za kilkanaście złotych z pilotem - świetna rzecz! Jak kogoś to interesuje to następny razem opiszę w szczegółach.

Ukłony dla całej braci Tino :-)

Edytowane przez Rob083
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich Tinowców :rolleyes:

Jakiś czas byłem nieobecny na Forum, bo nadmiar obowiązków mi zabrał cały wolny czas. Widzę, że Forum ma nową oprawę i jeszcze nie mogę się we wszystkim połapać. Nie odwiedzałem też strony, którą kiedyś zrobiłem jako nasz dodatek do tego forum. Teraz mi się zluźniło, więc jak ktoś ma jakieś pomysły, opisy lub zdjęcia, to chętnie je umieszczę. Byłem w zeszłym tygodniu w Polsce (1250km) i mam już na liczniku 170k km, więc zrobiłem od zakupu w zeszłym roku ponad 30k. Tino sprawuje się wyśmienicie, na autostradzie do 130-160km, pali 7l/100 ropy. Niestety wada szybszej jazdy to nadmierny hałas od silnika. Z przeróbek, to ostatnio zmieniłem sygnał na mocniejszy dwutonowy i założyłem skórzany pokrowiec na kierownicę, zamówiony na miarę na Allegro. Jak ktoś chce słuchać MP3 (SD/pendrive USB) na radiu, polecam transmiter. Na Allegro można go kupić za kilkanaście złotych z pilotem - świetna rzecz! Jak kogoś to interesuje to następny razem opiszę w szczegółach.

Ukłony dla całej braci Tino :-)

Uszanowanko, na poczatek musze powiedziec ze super pomysl ze syrona duzo pomogla i napewno nadal bedzie pomagala, po drugie jestem bardzo ciekaw w jaki sposob idzie przesyl z zewnetrznych przekaznikow, jakis czas temu pisalem na temat radia i z gory dzieki robalowi za namiar strony, ale nie stety czas mialem ograniczony i musialem zostawic Tino w domu pod okiem zony < ojcze wielki strzez auta > probowalem na szybkiego cos zdzialac ale teraz diabel sie cieszy. Postanowilem wpiac stare radyjko S.X. rewelacyjny dwiek i mozliwosc regulacji podbicia nikiego tonu, nie dalo rady kochy nie pasuja wiec poztanowilem zostawic tak jak bylo do nastepnego przyjazdu < swieta Bozego Narodzenia > po podlaczeniu okazalo sie ze wcielo mi caly tyl i nie ma dwieku ani wizji na wyswietlaczu. Mysle ze bede mial do wymiany cala glowna koche i dlatego bylbym wdzieczny za porady dotyczace innych rozwiazan odsuchu, wszystko jest zbierane do odpowiedniego schowka. Jescze pytanie czy wiadomo moze jaka jest moc wyjsciowa radia i glosnikow w Tino??? Pozdrowionka

Edytowane przez bikej79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rysiek grzybek

Witam serdecznie. Od niedawna stałem się posiadaczem Tino 1,8 2003 rok . Przy zakupie dostałem dwa kluczyki. Jeden z nich nie działa ( nie mogę otworzy z pilota drzwi oraz odpalić samochodu) bateria wymieniona. proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej instrukcji jest napisane:

"Jeżeli mimo użycia właściwego kluczyka silnik samochodu nie daje się uruchomić z powodu zakłóceń radiomagnetycznych wówczas należy:

1. Pozostawić kluczyk w stacyjce w pozycji ON przez około 5 sek.

2. Przekręcić kluczyk do pozycji OFF i zaczekać około 5 sek.

3. Powtórzyć raz jeszcze kroki 1 i 2

4. Odseparować kluczyk stacyjki od innych kluczy i pilotów noszonych na jednym kółku i uruchomić silnik"

 

A'propos pkt4 gdzieś na forum czytałem już o przypadku, że ktoś dopiął klucz od auta do pęku innych kluczy i niemalże natychmiast pojawiły się problemy z odpaleniem silnika, gdy tylko za radą forumowiczów i instrukcji "osierocił" klucz i poddał go procedurce "odświeżenia", problem zniknął jak ręką odjął.

Nie wiem czy coś z opcji "zrób to sam" może Ci pomóc z tym otwieraniem/zamykaniem z pilota. Obawiam się, że z tym pilotem to raczej nie unikniesz wizyty w ASO, a już napewno jak zawiedzie powyższa procedurka odnośnie odpalania silnika, tam w ASO (choć troche będzie to kosztować) serwis raz dwa upora się z Twoim problemem.

Edytowane przez roobalek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnei zasada (z tego co wyczytalem i praktykowalem na swoim radio) jest taka że jezeli ktos ma przypisaner radio do Immibilizera -to odpinanie akumulatora nie zablokuje radia.

Problem podobno pojawi sie dopiero wowczas jezeli np bedziemy chcieli radio zamienic z innego auta.

Wowczas bedzie potrzebny kod ktory podobno (jak czytalem w serwisowce) ma znajdowac sie na ostatniej stronei ksioazki serwisowej (w swoim aucie nie mam tam wpisanego kodu co jednoznacznie wyjasnia ze kodu nie ma lub jest mi niepotrzebny)

Problem pojawilby sie wowczas gdybym chcial swoje radio odsprzedac komus (wowczas musialbym zapewne isc do ASO lub dobrego elektronika o odczytanei kodu lub rozprogramowanie).

jezeli ktos chce zalozyc sobie zwykle radio z kostka ISO sa do Tino przenzaczone kieszenie montazowe oraz przejsciowka (kostka) ze zlacza Nissana do standardu ISO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Od niedawna stałem się posiadaczem Tino 1,8 2003 rok . Przy zakupie dostałem dwa kluczyki. Jeden z nich nie działa ( nie mogę otworzy z pilota drzwi oraz odpalić samochodu) bateria wymieniona. proszę o pomoc

Masz w sumie dwa problemy.

1. Nie dziala Ci prawidlowo IMMO i dlatego na 95% nie mozesz uruchomic silnika (czy nei swieci Ci siekontrolka IMMO?) Sam nie wiem jak to dziala bo w moim nie mam jej.

2. Nie dziala Ci pilot do drzwi (bateria, styki, przyciski) Tu trzeba rozebrac i przegladnac.

 

Na mpoje oko wyglada to tak jakby ktos dorobil kluczyk na sztuke i sprzedal go jako drugi w komplecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich Tinowców :rolleyes:

, na autostradzie do 130-160km, pali 7l/100 ropy. Niestety wada szybszej jazdy to nadmierny hałas od silnika.

Ukłony dla całej braci Tino :-)

Jechałem z Norymbergii do siebie 1000km i wg mnie spalanie (w wiekszosci z klima) wyszło 6,0 przy czym 3/4 drogi to autostrady z predkoscia 120-130km/h.

Tobie moze spalilo wiecej z racji duzego obciazenia, zlego wyliczenia lub wiekszej predkosci.

Co do predkosci to 150-160 jest wg mnie całkiem znosnie, ale nie jestem zwolennikiem szybkiej jazdy wiec nie trwalo to dlugo. max co udalo mi sie wyciagnac to ok 172km/h (wg wskazania GPS), wg wskazania licznika 180km/h.

Zastanawia mnie jakosc paliwa w Niemczech i Polsce.

Do Tarnowa dojechałem na paliwie niemieckim (zwykle ON) a tutaj (po 940km) wolalem juz dotankowac.

Podobno Shell sprzedaje sprowadzane z deutschlandu paliwo ON V-Power -POdobno!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechałem z Norymbergii do siebie 1000km i wg mnie spalanie (w wiekszosci z klima) wyszło 6,0 przy czym 3/4 drogi to autostrady z predkoscia 120-130km/h.

Tobie moze spalilo wiecej z racji duzego obciazenia, zlego wyliczenia lub wiekszej predkosci.

Co do predkosci to 150-160 jest wg mnie całkiem znosnie, ale nie jestem zwolennikiem szybkiej jazdy wiec nie trwalo to dlugo. max co udalo mi sie wyciagnac to ok 172km/h (wg wskazania GPS), wg wskazania licznika 180km/h.

Zastanawia mnie jakosc paliwa w Niemczech i Polsce.

Do Tarnowa dojechałem na paliwie niemieckim (zwykle ON) a tutaj (po 940km) wolalem juz dotankowac.

Podobno Shell sprzedaje sprowadzane z deutschlandu paliwo ON V-Power -POdobno!

witam

Tolo ale chyba z lekka przesadziłes 6.o Hi Hi dodaj troszeczke

pozdrowionka

Edytowane przez Elmark
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz w sumie dwa problemy.

1. Nie dziala Ci prawidlowo IMMO i dlatego na 95% nie mozesz uruchomic silnika (czy nei swieci Ci siekontrolka IMMO?) Sam nie wiem jak to dziala bo w moim nie mam jej.

2. Nie dziala Ci pilot do drzwi (bateria, styki, przyciski) Tu trzeba rozebrac i przegladnac.

 

Na mpoje oko wyglada to tak jakby ktos dorobil kluczyk na sztuke i sprzedal go jako drugi w komplecie.

Ja założyłem, że kluczyk jest oryginał, tylko elektronika siadła, ale jeśli pilot nie ruszy, a tym bardziej z kluczyka nie pójdzie otwarcie drzwi, odpalenie auta, to tak czy siak, jeśli chcieć mieć komplet sprawnych kluczyków, bez wizyty w ASO się raczej nie obejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich Tinowców :rolleyes:

Jakiś czas byłem nieobecny na Forum, bo nadmiar obowiązków mi zabrał cały wolny czas. Widzę, że Forum ma nową oprawę i jeszcze nie mogę się we wszystkim połapać. Nie odwiedzałem też strony, którą kiedyś zrobiłem jako nasz dodatek do tego forum. Teraz mi się zluźniło, więc jak ktoś ma jakieś pomysły, opisy lub zdjęcia, to chętnie je umieszczę. Byłem w zeszłym tygodniu w Polsce (1250km) i mam już na liczniku 170k km, więc zrobiłem od zakupu w zeszłym roku ponad 30k. Tino sprawuje się wyśmienicie, na autostradzie do 130-160km, pali 7l/100 ropy. Niestety wada szybszej jazdy to nadmierny hałas od silnika. Z przeróbek, to ostatnio zmieniłem sygnał na mocniejszy dwutonowy i założyłem skórzany pokrowiec na kierownicę, zamówiony na miarę na Allegro. Jak ktoś chce słuchać MP3 (SD/pendrive USB) na radiu, polecam transmiter. Na Allegro można go kupić za kilkanaście złotych z pilotem - świetna rzecz! Jak kogoś to interesuje to następny razem opiszę w szczegółach.

Ukłony dla całej braci Tino :-)

witaj Rob po bardzo długiej nieobecnosci

dawaj mi To cudeńko a może tez innym sie przyda

pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wykorzystanie transmitera FM, to myślę kupić sobie navi ze slotem na karty pamięci, i z transmiterem. Fakt, że kilka złotych taka zabawka nie kosztuje, no ale jak bawić się w navi, to skoro jest możliwość, czemu nie skorzystać.

Nie mniej, też ciekawi mnie ten transmiter, o którym wspomniał Rob083, bo ostatecznie niedługo będę wymieniał komórkę, to może wezmę taką z navi, i wtedy niedrogi transmiter z mp3 byłby całkiem ciekawym rozwiązaniem :)

Edytowane przez roobalek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich!

Od stycznia jestem posiadaczem Tino 2,2 DI. Jeżeli chodzi o dźwięk w samochodzie zmieniłem orginalnego kaseciaka na Clariona DB-288USB. Dżwięk na standardowych głośnikach stał się o "niebo" lepszy od standardu. Dodatkowo zakupiłem moduł UNI 20 do podłączenia sterowania z kierownicy http://www.piloty.pl/UNI20.html koszt około 150 zł ale wszystko działa ok.

Pozdrawiam wszystkich Tino Maniaków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...