Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

* * * * * 4 głosy

[TINO] Nissan Almera Tino


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1858 odpowiedzi w tym temacie

#1421 roobalek

roobalek

    nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 928 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Płock
  • Model:Tino V10 QG18DE (04'2003r)
  • Nr rejestracyjny:WPłocku

Napisano 16 wrzesień 2009, 21:35

Kurcze Panowie zaczyna się robić tłoczno. ...

Kraków, jak Kraków, tosz duże miasto, a i na południu, to i bliżej Chelwecji, gdzie ponoć traktorków mnogość ;)
Ale, co ja mam powiedzieć, jak u mnie po mej wiosce, prócz mojego traktorka, do niedawna pomykały jeszcze 4 inne (grafitowa i trzy zielone), a tu nie dalej jak w poniedziałek, jadę sobie wyjazdówką z osiedla, a tu przed nos wyjeżdża mi, :o spod pobliskiego sklepu traktorek w kolorze żywcem zdjętym z mojego (mam morski niebieski czy jakoś tak), do tego na płockich blaszkach - no z wrażenia mało nie pojechałem prosto na skrzyżowaniu T-owym ;) :D

Użytkownik roobalek edytował ten post 16 wrzesień 2009, 21:35

  • 0

Reklama

#1422 bikej79

bikej79

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Stargard Szczec.
  • Model:Nissan Almera Tino

Napisano 17 wrzesień 2009, 08:13

Co do samochodow jezdzacych po moim miescie to kiedy jezdzilem stara poczciwa a za razem wdzieczna Mazdzinka 323 z 91r, szczeze mowiac nie widzialem zadnej Almerki a od momentu gdy jezdze Tino to uwierzcie jak by ktos worek rozwiazal:) Mam pytanko w sprawie chlodsnicy choc moze to bardzo oczywiste wole sie jednak zapytac. W instrukcji ktora czytalem zalecaja orginalny plyn L250. Nie wiem czy musze go gdzies specjalnie zamawiac czy dostne go na stacji benzynowej a może moge uzyc jakiegos innego plynu byle byl niezamarzajacy. Może ktos wie co oznacza cymbol L250? Pozdrowionka
  • 0

#1423 RK33

RK33

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 17 wrzesień 2009, 09:52

Witam serdecznie ! Jest ktoś kto mi powie gdzie w Tino 2001r.2.2DI znajduje się korek spustowy oleju w skrzyni biegów ? Objechałem trzy zakłady wymiany oleju i w każdym powiedziano mi że tu oleju się nie wymienia.Jeśli faktycznie ten korek jest to jak on wygląda(może raczej jaki klucz do niego)Na forum napisane jest że powinno się wymienić.Osobiście zgłupiałem wymieniać czy niewymieniać.
Bardzo proszę o odpowiedz.
  • 0

#1424 Bodek05

Bodek05

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 358 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kraków
  • Model:Tino 1,8 Benzyna 2000/2001
  • Nr rejestracyjny:KR

Napisano 17 wrzesień 2009, 14:32

Witam serdecznie ! Jest ktoś kto mi powie gdzie w Tino 2001r.2.2DI znajduje się korek spustowy oleju w skrzyni biegów ? Objechałem trzy zakłady wymiany oleju i w każdym powiedziano mi że tu oleju się nie wymienia.Jeśli faktycznie ten korek jest to jak on wygląda(może raczej jaki klucz do niego)Na forum napisane jest że powinno się wymienić.Osobiście zgłupiałem wymieniać czy niewymieniać.
Bardzo proszę o odpowiedz.

Ja powiem Ci tak też chciałem zamienić tak dla świętego spokoju, chociaż koszt mały nie jest bo jakieś 70/Litr bo ma to być wyłącznie chyba ten olej typu 4GL (jest na forum)a wchodzi coś koło 3? Zadzwoniłem do serwisu (koszt ok 70 zł + olej)chciałem mieć pewność że zrobią to fachowcy no i na drugi dzień dosłownie na 2 godz. przed wyjściem z pracy i jazdą do serwisu tel. ale tutaj oleju się nie wymienia niech pan nie przyjeżdża :devil: no i nie wymieniłem :lol: tak że nie widziałem usytuowania tego koreczka. Jak tak faktycznie jest to może się okazać że nie ma korka?!?! tylko ten taki zaślepywany dekielek? chociaż nie chce mi się wierzyć. Ale ciekawe że chyba tylko w Tince tak jest w Primerce i Almie normalnie się wymienia- sprawdzałem w książce serwisowej.
  • 0

#1425 RK33

RK33

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 18 wrzesień 2009, 07:29

Po dokładnym oglądnięciu skrzyni biegów(szukać w najniższym punkcie położenia skrzyni biegów,tak mi powiedziano po rozmowie telefonicznej z serwisem) jest śruba którą można odkręcić ale dużym płaskim śrubokrętem i raczej niewygląda to na korek spustowy.We wszystkich zakładach wymiany oleju nikt niepodejmie się ruszenia tej śrubki z wiadomych względów.Czyli lipa bo do najbiższego serwisu mam 150km.A tak na marginesie koszt wymiany olej Castrol GL4/5 75w90 28zł.za 0.5l.z wymianą.
POZDRAWIAM !!!
  • 0

#1426 Tolo74

Tolo74

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 1035 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Mielec
  • Model:Tino 2.2
  • Nr rejestracyjny:RM

Napisano 18 wrzesień 2009, 08:02

Tolo Turtle Wax to nazwa firmy a nie jeden środek i do tego wosk, ja polerowałem lampki dokładnie takim środkiem - SAFE CUT Scratch Remover - pasta do likwidacji rys, i jestem z nie zadowolony.


zmylilo mnie słowo WAX -oznaczajace wosk a dalszej nazwy srodka nie podales -teraz juz jasne
  • 0

#1427 Tolo74

Tolo74

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 1035 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Mielec
  • Model:Tino 2.2
  • Nr rejestracyjny:RM

Napisano 18 wrzesień 2009, 08:57

W instrukcji ktora czytalem zalecaja orginalny plyn L250. Nie wiem czy musze go gdzies specjalnie zamawiac czy dostne go na stacji benzynowej a może moge uzyc jakiegos innego plynu byle byl niezamarzajacy. Może ktos wie co oznacza cymbol L250? Pozdrowionka

Wg testow najlepszy byl Prestone do chlodnic i taki zalalem tego lata (narazie mi nie zamarzl ;) wiec polecam.

Witam serdecznie ! Jest ktoś kto mi powie gdzie w Tino 2001r.2.2DI znajduje się korek spustowy oleju w skrzyni biegów ? Objechałem trzy zakłady wymiany oleju i w każdym powiedziano mi że tu oleju się nie wymienia.Jeśli faktycznie ten korek jest to jak on wygląda(może raczej jaki klucz do niego)Na forum napisane jest że powinno się wymienić.Osobiście zgłupiałem wymieniać czy niewymieniać.
Bardzo proszę o odpowiedz.

Tez chcialem wymienic bo co nowy to jasne ze lepszy itp ale mnie ostudzono poniewaz olej przekladniowy jest tak zaprojektowany ze nie pracuje jak silnikowy i jest przygotowany na dozywocie.
Nie bede tu rozwijal i przekazywal teorii ktore slyszalem od prcownika laboratorium AGH w KRakowie ale jego wymiana nie jest toretycznie potrzebna.
W sowim zrobilem tylko sprawdzanie oleju w warsztacie -uslyszalem ze jest ciemnego koloru 9160tys km) ale pelno wiec sruba zostala zakrecona.
Niesttey nie powiem gdzie jest sruba ale w 5 biegowej skrzyni jest a mozna sie o tym dowiedziec z instrukcji serwisowej w dziale Manual Transacale (lub Automatic Transcale)
Co do skrzyni automatycznej nie wypowiadam sie -moze tam jest przewidziana wymiana oleju.

Dodam ze mam dwoch znajomych ktorzy po wymianie oleju w skrzyni mieli problemy z ich wyciekiem (rozumiem ze u jednago mogli cos nie tak zrobic ale drugi to juz mnie zniechcecil).
  • 0

#1428 RK33

RK33

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 18 wrzesień 2009, 17:14

Wielkie dzięki to właśnie chciełem usłyszeć.Skoro jęzdzi to lepiej nie dotykać takie jest moje zdanie .Sprawdzę tylko poziom oleju dla wlasnego spokoju.A tak na marginesie jeżdzilem do tej pory kilkoma autami i w żadnym z nich(każdy innej marki)niebyła przewidziana wymiana oleju w skrzyni.
Pozdrawiam !!!
  • 0

#1429 jarek1975

jarek1975

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 1 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:wielkopolska
  • Model:nissan almera tino 2,2

Napisano 22 wrzesień 2009, 17:58

czesc jesli mozna o instrukcje bede zobowiazany jarek1975@interia.pl
  • 0

#1430 roobalek

roobalek

    nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 928 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Płock
  • Model:Tino V10 QG18DE (04'2003r)
  • Nr rejestracyjny:WPłocku

Napisano 22 wrzesień 2009, 18:26

czesc jesli mozna o instrukcje bede zobowiazany jarek1975@interia.pl

witaj "kowboju" ;)
nie wiem jakimi ścieżkami tu trafiłeś, że po drodze w temacie głównym "Almera", obok podtematu "[TINO] Nissan Almera Tino" nie zauważyłeś sasiadującego: http://forum.nissank...no-pobieralnia/ ?!? Również, mamierzyłbyś szybko i bezproblemowo instrukcję, gdybyś tylko zechciał przejrzeć pierwsze strony tego tematu - no ale ta kowbojska krew, i temperament, to i "ledwie wszedł, zaraz strzela" ;)
Jak się trochę rozejrzysz po forum, znajdziesz też i inne przydatne linki/tematy, w nich odpowiedzi na rodzące się pytania. Może więc warto wybadać teren, nim zacznie się strzelać?!?
Powodzenia w poszukiwaniach, i owocnej lektury :)

Dopisano 19:31 22-09-2009
Warto zajrzeć i tutaj: http://forum.nissank...wie-wszystkich/

Użytkownik roobalek edytował ten post 22 wrzesień 2009, 18:32

  • 0

#1431 Tolo74

Tolo74

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 1035 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Mielec
  • Model:Tino 2.2
  • Nr rejestracyjny:RM

Napisano 23 wrzesień 2009, 08:46

czesc jesli mozna o instrukcje bede zobowiazany jarek1975@interia.pl

Bez obrazy, witamy w klubie, ale warto poczytac watek dot. Tino oraz dot. instrukcji.
Jest sporo dokumentow; nie tylko instrukcji ale takze instrukcji serwisowych do pobrania ktore potem rozwiaza watpliwosci co i jak zrobic.
  • 0

#1432 Bodek05

Bodek05

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 358 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kraków
  • Model:Tino 1,8 Benzyna 2000/2001
  • Nr rejestracyjny:KR

Napisano 25 wrzesień 2009, 08:59

Panowie a wiecie może czy cewki zapłonowe z modelu 2000-2002 da się zastąpić z tych młodszych? po 2003? Generalnie wizualnie się różnią (stara jest srebrna i grubsza młodsza czarna i wyprofilowana) tą częścią która chowa się w komorze świecy ale długość (porównywałem tylko na zdjęciu)i styki są takie same. Symbol oczywiście też sie różni ale chyba tylko w drugiej części. Warto by było to wiedzieć bo jest ich dużo więcej i są sporo tańsze na allegro. Ostatnio musiałem kupić nówkę za jedyne 420 - to i tak tanio ;( a na alledrogo są czarne po ok. 70-90 max.
Silnik benzynka 1,8QG to samo co alma,primera

Użytkownik Bodek05 edytował ten post 25 wrzesień 2009, 09:02

  • 0

#1433 roobalek

roobalek

    nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 928 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Płock
  • Model:Tino V10 QG18DE (04'2003r)
  • Nr rejestracyjny:WPłocku

Napisano 25 wrzesień 2009, 12:24

Jesli przyjąć założenie, że kolorki nie mają znaczenia, i profil też by nie wadził, to mój niepokój wzbudza, to że starsza jest grubsza. Nie wiem czym bedzie skutkować włożenie do komory, tej mołodszej/chudszej. Bo jak chuda, włożona w miejsce grubej/starej to po włożeniu powinny pojawić się luzy, a jeśli tak, to przewidywałbym wyskakiwanie z komory(?).
Tak na moją makówkę, to porównałbym cewki w istotnych punktach, tzn wymiary montażowe (połączeniowe, mocowania). Zaznaczyłeś, że styki są identyczne, jeśli pozostałe elementy biorace udział w połączeniu, też są identyczne, to możliwe, że zmiany w młodszych sa czysto wizualne.
Nie szkodzi też pokazać jedne i drugie mechesowi od silników, i zapytać "czy nowe w starym zagada". ;)
Niby silnik ten sam, ale jeśli faktycznie są jakies różnice, to znaczyłoby że wraz z autem przeszedł "lift".
Ale, to tylko takie moje rozważania teoretyczne, bo od niedawna mam swego traktorka, i dopiero staram się go poznać, więc i tym cewkom będę musiał sie przyjrzeć, by zweryfikować czy dobrze kojarzę.

Użytkownik roobalek edytował ten post 25 wrzesień 2009, 12:37

  • 0

#1434 Bodek05

Bodek05

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 358 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kraków
  • Model:Tino 1,8 Benzyna 2000/2001
  • Nr rejestracyjny:KR

Napisano 25 wrzesień 2009, 13:32

Wyskoczyć nie mają jak bo są przykręcane, stare były ponoć wadliwe - niestety nie ma akcji serwisowej i je przekonstruowano w renault była akcja tylko tam chyba z Sagemów na " moje" Hitachi. A najnowsze nie wiem kto robi.Napisze chyba zapytanko do serwisu.
  • 0

#1435 roobalek

roobalek

    nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 928 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Płock
  • Model:Tino V10 QG18DE (04'2003r)
  • Nr rejestracyjny:WPłocku

Napisano 25 wrzesień 2009, 14:03

Wyskoczyć nie mają jak bo są przykręcane, stare były ponoć wadliwe - niestety nie ma akcji serwisowej i je przekonstruowano w renault była akcja tylko tam chyba z Sagemów na " moje" Hitachi. A najnowsze nie wiem kto robi.Napisze chyba zapytanko do serwisu.

Jeżeli już, to nie pisz, a zadzwoń, taką informację powinni dać Ci na telefon. Ewentualnie, jeśli miałbyś ASO "pod ścianą" tak jak ja, tzn 5-min dojazdu, to mógłbyś podskoczyć do serwisu, podać VIN i zaraz by Ci powiedzieli - choć tu może być różnie, sam to u siebie przerabiałem, pojechałem ostatnio do ASO robić klimę, trafiłem na dwóch gości chętnych do współpracy i odpowiedzi na pytania, w efekcie, po naprawie klimy, pomimo zaznaczenia w protokole "wymienione, wadliwe części pozostają w serwisie", opornik i radiator dostałem bo, jak panowie twierdzili opornik można naprawić, i albo sprzedać, albo zostawić na wszelki wypadek by uniknąć w przyszłości kosztownej (w moim przypadku 1tys.PLN) naprawy (już kiedyś ta sama "spółka", poradziła mi kupno niefirmowego aku, bo taniej i gwarancja dłuższa) - no dla mnie miodzio. Niedawno, po naprawie klimy, przejeżdżając, wstąpiłem do ASO, z zapytaniem o kod do swego radyjka, rozładował mi się aku, i chciałbym go wyjąć i naładować, a wiem, że taka akcja grozi rozkodowaniem radia, wspomniałem, że w instrukcji na jednej z ostatnich stron mam ramki na kody radia, ECU, immobilajzerka, ale poprzedni właściciel ich nie wypełnił - no niestety tym razem trafiłem na jakiegoś innego pana serwisanta, który stwierdził, że nie poda mi kodów, że nie są dla klienta, i jak radio mi się rozkoduje, to zaprasza ze "stówką" w ręku, to oni mi je zakodują - tyż miodzio, nie wyjąłem aku, i nie naładowałem, pozostaje mi alternator, bo "stówki" panu "opornemu" w ASO nie mam zamiaru zostawiać. O! hehehe

Użytkownik roobalek edytował ten post 25 wrzesień 2009, 14:06

  • 0

#1436 Bodek05

Bodek05

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 358 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kraków
  • Model:Tino 1,8 Benzyna 2000/2001
  • Nr rejestracyjny:KR

Napisano 25 wrzesień 2009, 19:07

przejeżdżając, wstąpiłem do ASO, z zapytaniem o kod do swego radyjka, rozładował mi się aku, i chciałbym go wyjąć i naładować, a wiem, że taka akcja grozi rozkodowaniem radia, wspomniałem, że w instrukcji na jednej z ostatnich stron mam ramki na kody radia, ECU, immobilajzerka, ale poprzedni właściciel ich nie wypełnił - no niestety tym razem trafiłem na jakiegoś innego pana serwisanta, który stwierdził, że nie poda mi kodów, że nie są dla klienta, i jak radio mi się rozkoduje, to zaprasza ze "stówką" w ręku, to oni mi je zakodują - tyż miodzio, nie wyjąłem aku, i nie naładowałem, pozostaje mi alternator, bo "stówki" panu "opornemu" w ASO nie mam zamiaru zostawiać. O! hehehe
[/quote]

Żadne takie! ja radio wyciągałem, wkładałem tak samo z akumulatorem bo miałem problemy z ładowaniem, praktycznie przerobiłem wszystkie możliwości i nic się nie stało jedynie musisz stacje zaprogramować na nowo. Dane dla radia są chyba w NATS-ie i nic się powinno dziać. U mnie nie było aku ok. 14-16 godzin, radio też wyjmowałem na klika godzin i gra :whistle:
może tylko nie próbuj go włączać jak jest bez prądu? ale to chyba też robiłem :rofl:
  • 1

#1437 Elmark

Elmark

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownicy
  • 160 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Szczecinek
  • Model:Nissan Almera Tino 2.2Di 2002r
  • Nr rejestracyjny:ZSZ

Napisano 25 wrzesień 2009, 19:23

[quote name='Bodek05' date='25 September 2009, 19:07' timestamp='1253902033' post='674459']
przejeżdżając, wstąpiłem do ASO, z zapytaniem o kod do swego radyjka, rozładował mi się aku, i chciałbym go wyjąć i naładować, a wiem, że taka akcja grozi rozkodowaniem radia, wspomniałem, że w instrukcji na jednej z ostatnich stron mam ramki na kody radia, ECU, immobilajzerka, ale poprzedni właściciel ich nie wypełnił - no niestety tym razem trafiłem na jakiegoś innego pana serwisanta, który stwierdził, że nie poda mi kodów, że nie są dla klienta, i jak radio mi się rozkoduje, to zaprasza ze "stówką" w ręku, to oni mi je zakodują - tyż miodzio, nie wyjąłem aku, i nie naładowałem, pozostaje mi alternator, bo "stówki" panu "opornemu" w ASO nie mam zamiaru zostawiać. O! hehehe
[/quote]

Żadne takie! ja radio wyciągałem, wkładałem tak samo z akumulatorem bo miałem problemy z ładowaniem, praktycznie przerobiłem wszystkie możliwości i nic się nie stało jedynie musisz stacje zaprogramować na nowo. Dane dla radia są chyba w NATS-ie i nic się powinno dziać. U mnie nie było aku ok. 14-16 godzin, radio też wyjmowałem na klika godzin i gra :whistle:
może tylko nie próbuj go włączać jak jest bez prądu? ale to chyba też robiłem :rofl:
[/quote]
Nic nie powinno sie dziać pod warunkiem że masz orginalne radyjko przypisane do NATS odczytuje kod i po sprawie
Możesz sobie do woli wyciagac radyjko odłączac aku. itp.
pozdrowionka
  • 1

#1438 roobalek

roobalek

    nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 928 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Płock
  • Model:Tino V10 QG18DE (04'2003r)
  • Nr rejestracyjny:WPłocku

Napisano 25 wrzesień 2009, 21:10

Bodek05 Elmark
dziękuję bardzo za rozjaśnienie mroków niewiedzy :)

Użytkownik roobalek edytował ten post 25 wrzesień 2009, 21:11

  • 0

#1439 Rob083

Rob083

    Debeściak

  • Użytkownicy
  • 238 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:NRW - Niemcy
  • Model:Almera Tino 2,2 DI

Napisano 26 wrzesień 2009, 08:47

Witam wszystkich Tinowców :rolleyes:
Jakiś czas byłem nieobecny na Forum, bo nadmiar obowiązków mi zabrał cały wolny czas. Widzę, że Forum ma nową oprawę i jeszcze nie mogę się we wszystkim połapać. Nie odwiedzałem też strony, którą kiedyś zrobiłem jako nasz dodatek do tego forum. Teraz mi się zluźniło, więc jak ktoś ma jakieś pomysły, opisy lub zdjęcia, to chętnie je umieszczę. Byłem w zeszłym tygodniu w Polsce (1250km) i mam już na liczniku 170k km, więc zrobiłem od zakupu w zeszłym roku ponad 30k. Tino sprawuje się wyśmienicie, na autostradzie do 130-160km, pali 7l/100 ropy. Niestety wada szybszej jazdy to nadmierny hałas od silnika. Z przeróbek, to ostatnio zmieniłem sygnał na mocniejszy dwutonowy i założyłem skórzany pokrowiec na kierownicę, zamówiony na miarę na Allegro. Jak ktoś chce słuchać MP3 (SD/pendrive USB) na radiu, polecam transmiter. Na Allegro można go kupić za kilkanaście złotych z pilotem - świetna rzecz! Jak kogoś to interesuje to następny razem opiszę w szczegółach.
Ukłony dla całej braci Tino :-)

Użytkownik Rob083 edytował ten post 26 wrzesień 2009, 08:56

  • 0

#1440 bikej79

bikej79

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Stargard Szczec.
  • Model:Nissan Almera Tino

Napisano 26 wrzesień 2009, 22:18

Witam wszystkich Tinowców :rolleyes:
Jakiś czas byłem nieobecny na Forum, bo nadmiar obowiązków mi zabrał cały wolny czas. Widzę, że Forum ma nową oprawę i jeszcze nie mogę się we wszystkim połapać. Nie odwiedzałem też strony, którą kiedyś zrobiłem jako nasz dodatek do tego forum. Teraz mi się zluźniło, więc jak ktoś ma jakieś pomysły, opisy lub zdjęcia, to chętnie je umieszczę. Byłem w zeszłym tygodniu w Polsce (1250km) i mam już na liczniku 170k km, więc zrobiłem od zakupu w zeszłym roku ponad 30k. Tino sprawuje się wyśmienicie, na autostradzie do 130-160km, pali 7l/100 ropy. Niestety wada szybszej jazdy to nadmierny hałas od silnika. Z przeróbek, to ostatnio zmieniłem sygnał na mocniejszy dwutonowy i założyłem skórzany pokrowiec na kierownicę, zamówiony na miarę na Allegro. Jak ktoś chce słuchać MP3 (SD/pendrive USB) na radiu, polecam transmiter. Na Allegro można go kupić za kilkanaście złotych z pilotem - świetna rzecz! Jak kogoś to interesuje to następny razem opiszę w szczegółach.
Ukłony dla całej braci Tino :-)

Uszanowanko, na poczatek musze powiedziec ze super pomysl ze syrona duzo pomogla i napewno nadal bedzie pomagala, po drugie jestem bardzo ciekaw w jaki sposob idzie przesyl z zewnetrznych przekaznikow, jakis czas temu pisalem na temat radia i z gory dzieki robalowi za namiar strony, ale nie stety czas mialem ograniczony i musialem zostawic Tino w domu pod okiem zony < ojcze wielki strzez auta > probowalem na szybkiego cos zdzialac ale teraz diabel sie cieszy. Postanowilem wpiac stare radyjko S.X. rewelacyjny dwiek i mozliwosc regulacji podbicia nikiego tonu, nie dalo rady kochy nie pasuja wiec poztanowilem zostawic tak jak bylo do nastepnego przyjazdu < swieta Bozego Narodzenia > po podlaczeniu okazalo sie ze wcielo mi caly tyl i nie ma dwieku ani wizji na wyswietlaczu. Mysle ze bede mial do wymiany cala glowna koche i dlatego bylbym wdzieczny za porady dotyczace innych rozwiazan odsuchu, wszystko jest zbierane do odpowiedniego schowka. Jescze pytanie czy wiadomo moze jaka jest moc wyjsciowa radia i glosnikow w Tino??? Pozdrowionka

Użytkownik bikej79 edytował ten post 27 wrzesień 2009, 10:35

  • 0