Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Terrano II 3.0 Sport- ściąga


Gość kominiarz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kominiarz

Zakupiłem autko w styczniu br. roku . Autko naprawde przebojowe .. super :) jedna przy odpuszczeniu gazu auto skręca w prawo a przy dodaniu gazu odbija delikatnie w lewo :/ . Celem znalezienia usterki wg. zaleceń serwisu wymieniłem Amortyzatory / i tak były juz bardzo słabe/i i poduszki pod skrzynia, geometria i zbiezność ustawiona, auto bez wypadkowej historii aktualmy przebieg 120.000km rocznik 2003 .ASO niema pomysłu ... hehe i to sie nazywa serwis NISCAR ......naprawiłem głowkę tylniego mostu fakt jest juaz lepiej jednak .. dalej sciąga :( cisnienie opon prawidłowe, opony wyważone .. proszę o rade ... moze spotkaliście sie z takimi objawami ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz o tym pare razy mowilem ale..

nie wiem czy to dla duzych samochodow tez sie robi...mozna dowazyc kola na samochodzie a nie same kola

daje to duzo bo przy 190 w mitsu strasznie ciagnal a po dowazeniu jak po szynach...

na pewno dowazanie robia na studziennej w tomi serwis a gdzie jeszcze to nie wiem...ja korzystam z nich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy stabilazator zawieszenia czy jest ok.

 

W Terrano niestety jest problem ze zbieżnością , wjedziesz w teren (nawet wpadniesz w dziurę) i już się cos może przestawić i na asfalcie ciągnie potem w którąś stronę.

Naprawa polega na notorycznym ustawianiu zbieżności. :kosci:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Zobacz czy stabilazator zawieszenia czy jest ok.

 

W Terrano niestety jest problem ze zbieżnością , wjedziesz w teren (nawet wpadniesz w dziurę) i już się cos może przestawić i na asfalcie ciągnie potem w którąś stronę.

Naprawa polega na notorycznym ustawianiu zbieżności. :kosci:

 

Niestety zbiezność w T2 to załamka...

...podkręcanie drążków, wyważanie kól i znowu zbieżność. Pomaga trochę wymiana drążków na utwardzane do T2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pojeździsz ostro w terenie , np przejazd przez rów, przez pień to niestety trzeba ustawiać zbieżność. Chyba , że pojedziesz do gości i ustawi Ci znieżnośc nie na 0 , ale trochę z '-"

 

Mnie ciągnie trochę w prawo , ale już się przyzwyczaiłem , a i tak Nissan zaleca przekładkę kół co 5 kkm tak że opony się nie zjadą za bardzo, jak się tego pilnuje. :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość kominiarz

ok w koncu ustaliłem usterke .. .. łacznik stabilizatora lózna głowka na napedzie .... i jeszcxze jakies cholerstwo kosztowała mnie cała przyjemnośc w serwisie niscar 1000 pln ale teraz mój wodołaz jezdzi jak trza .. juz nie sciaga ..... nareszcie ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W terenie nie jedź za ostro, tzn. żeby uderzenia kół nie były za mocne, bo niestety zbieżność w takim wypadku się przestawia i jak wyjedziesz na asfalt to może ciągnąć.

 

Jak w terenie pojeździsz nawet ostrym , ale z umiarkowaną prędkością to nic się nie dzieje ze zbieżnością , no ale nie zawsze się da :kosci:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. łacznik stabilizatora lózna głowka na napedzie

Jaki wniosek? Trzeba jeździć do normalnego mechanika, który pomysli zanim coś zrobi. Niestety jak widać NISCAR robi to cowiększość serwisów, wymienia wszystko jak leci może akurat trafi. To przykre. Nie dziwie się teraz, jak jeden gość z Łodzi kupił sobie Carrerę i jeździł na przegląd do Niemiec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
Mnie ciągnie trochę w prawo , ale już się przyzwyczaiłem , a i tak Nissan zaleca przekładkę kół co 5 kkm tak że opony się nie zjadą za bardzo, jak się tego pilnuje. :one:

 

Witam!

Kupiłem sobie nissano terrano II (z makaroniarni :D ) i dopiero uczę się z nim współpracy. I tu mam pytanie: jak mieszać tymi kółkami?

Z góry dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisówce są dwie metody:

 

1. zamiana z przod na tył bez mieszania stron

2. zamiana z przodu na tył z zamianą stron.

 

Jeszcze jest opcja z wykorzystaniem koła zapasowego. :D

 

Ja stosuję 1 metodę i jest OK. Ważne żeby pilnować przebiegu max 10 tys km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...