Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 300ZX'a... tu ocena, komentarz, opinie


Gość mar108
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chcialbym zakupic nissana 300 zx i nie wiem czy decydowac sie sie na wersje turbo czy bez, slyszalem ze z turbem bywaja klopoty. Jezeli ktos posiada to autko to bylbym wdzieczny za jakies rady. Jaki rocznik najlepiej kupic, na co zwracac uwage.

Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od strony praktycznej niestety nie znam sie na 300zx. ale co do wyboru to zadaj sobie jedno kluczowe pytanie: chcesz miec w miare szybkie czy naprawde szybkie autko? :wink:

N/A ma 222bhp co na samochod wazacy circa 1500kg nie oznacza wiele. TT jest jeszcze ciut ciezszy ale 283bhp i dodatkowy moment wynikajacy z charakteru turbo skutecznie zniweluja duza wage :) a mankamenty turbo sa... ale cos za cos - trzeba na nie uwazac, rozgrzewac i pozwolic spokojnie ostygnac, czesto zmieniac olej itp. - w zamian masz prawie 300koni pod noga i ten piekny moment wciskania w siedzenie gdy turbina sie rozkreci... ja bym sie nawet nie zastanawial :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie żę Turbo ! ! !

Jak turbina padnie to odrazu dać konkretniejszych wymiarów jak seryjna (seryjna to taka jak u mnie w Stage I siedziała - stanowczo zamałą jak dla 3.0)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy po jakiej regeneracji

jeśli profi (a mało kto w polsce dobrze robi) to żywotność niewiele gorsza od fabryki

 

jeśli będziesz oglądał auto

zwróć uwagę na dym po przegazowaniu auta (nagrzanego oczywiście)

jeśli będzie niebieski po puszczeniu gazu na 6000obr

to licz się z naprawą turbo (w 300-ce koszty x2)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Właśnei że dobrze żę są po regneracji - nie będzie tego trzeba przeprowadzać przez długi długi czas, a jak się bedize prawidłowo auto eksploatować to posłużą na wieki.

Oczywiście kwestja jakości tej regneracji - jak są na to jakieś dokumenty albo namiar na firme w ktorej bylo to robione to można wiele się doweidzieć :)

 

Koszt porządnej regneracji za taką trubinę to od 700zł wwzwyż...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam i to autko wydaje sie byc jak jednorozec, bardzo rzadkie. Jest jeden na allegro, srebny ale jakis zmeczony i bez turbo. Gdyby ktos cos wiedzial to dajcie znac. Ja mieszkam w anglii tu jest ich duzo ale ubezpieczenie by mnie zjadlo, dlatego wolabym kupic na naszych tablicach.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pavoolon

w Polsce mozesz nie znalezc niezajezdzonego, lepiej sie wybrac do Niemiec, z tym ze zadbany egzemplaz tani nie bedzie. zanim kupilem Primere to ogladalem jednego 300ZX-a za 19 900 pln... juz na pierwszy rut oka strasznie zuzyty i zniszczony wiec dalsze ogledziny sobie odpuscilem. ten sie wydaje niezly:

 

http://www.autoscout24.de/home/index/detai...tsg_detail_bild

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Czesc, witam wszsytkich.

 

Kupuje 300 zx nt 91 i chialem sie dowiedziec na co mam uwazac, co sprawdzic przed zakupem. Chcialbym go tez zrobic na cacuszko wiec ciekaw jesetm ktore fabryczne rzeczy nalezy zmienic, lub uaktualnic np: amortyzatory, sprezyny, hamulce?

Dziekuje z gory za wszsytkie rady.

Pozdrawiam

 

P.S. Co mam zrobic aby umiescic zdjecia autka, ciekaw jestem moze ktos je zna i cos mi o nim powie.

http://img241.imageshack.us/content.php?pa...5/300zx3ja8.jpg

http://img184.imageshack.us/content.php?pa...1/300zx1zz4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co sprawdzic przed zakupem.

Sprawdź jeszcze drążki reakcyjne.Dla większego tłumienia drgań zastosowali tam przeguby gumowe z olejem--lubi wyciekać!.Zdarzają się(rzadko) awarie chipa sterującego pracą rozrządu.

A tak pozatym to 3.0 ma 230KM i 273 Nm :) i ten system 4-ech kół skrętnych normalnie za***iście.

3.0 TT ma 283 KM i 375 Nm

 

Choruje na nie strasznie

Bombel nie tylko Ty :D jak tylko większą kase zarobie to odrazu Z32 będzie moja :P

 

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadizeje, ze zdajesz sobie sprawe jak drogie sa czesci do tego auta. Z reszta moze Krzysiek zajrzy do tego dzialu i opisze Ci ile kosztowala naprawa zawieszenia. Tak jak Gre napisal, dobrze miec inne auta do jezdzenia a 300zx wyjezdzac raz na czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam, raczej nie znajdziesz zbyt wielu posiadaczy tego auta u nas, poza jednym :

http://www.nissanklub.pl/forum/profile.php...file&u=3650

Krzysiek ma właśnie 300 TT więc uderz do niego, sporo sie z nim bawił i napewno wie o nim bardzo dużo, jak sie z nim skontaktujesz to napewno pomoże.

 

Pozdro !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukas200sx
Witam, raczej nie znajdziesz zbyt wielu posiadaczy tego auta u nas, poza jednym :

http://www.nissanklub.pl/forum/profile.php...file&u=3650

Krzysiek ma właśnie 300 TT więc uderz do niego, sporo sie z nim bawił i napewno wie o nim bardzo dużo, jak sie z nim skontaktujesz to napewno pomoże.

 

Pozdro !

Dzieki Ci barzo:) napisałem już email do Krzyśka. Jestem miłośnikiem V6 nissanków:) zwlaszcza tych 3.o z Maxim:) tak na marginesie:) bo widzę jakiś ciekawy 3.5 litrowy silniczek w Twoim opisie, pewnie ten 280 KM:):) Pozdro!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...