Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/P11,144/P12] Jak zaprogramować pilot od zamków w Primerze


Gość matt28
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chipa to się dobiera a nie programuje raczej

Metoda na lampkę jest w instrukcji obsługi

 

Jak miga

pozostawić na on 5 sek

przekręcić na lock i zostawić 5 sek

odseparować klucz od innych i spróbować odpalić

 

Jak stale świeci

Jest to odczytane jako podrobiony klucz

Przekręć na on i poczekaj 15 minut

Jak lampka zgaśnie to przekręć na lock i zaczekaj 5 sek

Odpal silnik odseparowanym kluczem

UWAGA :excl:

To czekanie 15 minut będziesz musiał robić po każdym wyłączeniu zapłonu :P dopóki nie zostanie zresetowany system NATS

 

Jak się resetuje poza ASO nie wiem

Edytowane przez and_pec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość aniagal

Witam, prosze o informację czy po wymianie baterii w pilocie do P12 pilot się rozkoduje czy jest jakiś czas w trakcie wymiany, który pozwala na zachowanie ustawień?

Jak zwykle dziękuję za zrozumienie i pozdrawiam. AG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu wymieniasz baterię i wszystko działa jak wcześniej (pod warunkiem że nowa bateria jest dobra). Raz przez pomyłkę włożyłem baterię odwrotnie i myślałem że się coś rozkodowało, przełożyłem i pilot działa ok.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Adamus co chcesz kodować Klucz czy pilota

Pilota kupujesz i po prostu kodujesz według procedury z pierwszego postu a klucz to trzeba zaprogramować programem i dobrać odpowiedni chip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko w serwisie zamkowym albo u szpeca na giełdzie czy z anonsów.Nie da się samemu bez odpowiedniego programu

Koszt około 200 PLNów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jak ci złodziej zwinie klucz, to możesz usunąć go z programu centralnego zamka - pilota. Ale dalej będzie miał możliwość wejścia do samochodu otwierając kluczem, i deaktywacji alarmu włączeniem stacyjki. Tak samo odpali samochód, bo sam nie usuniesz klucza z immobilaisera. Możesz zrobić to jak koledzy wspominali w serwisie. W tedy złodziej będzie mógł mechanicznie pokonać zamki, i teoretycznie samochodu nie odpali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość damian87

Hmm, próbowałem kilka razy, jedno jest pewne, najpierw sześć razy przekręcam kluczyk on/off i elegancko migacze 2 razy mrugają, babol robi się z samym pilotem, przyciskam tak jak w instrukcji ale kicha, nie ma tego pojedyńczego mrygnięcia, później jak przekręcam kluczyk na ON to też miga 2 razy.

Sprawa samego pilota, miał ktoś takiego jak ja? Mam tylko jeden pilot i jeden kluczyk. Bo tylko u siebie takiego widziałem, tak to zawsze z innymi się spotykałem

witam ja mam taki sam problem jak kolega i nie mam pojęcia jak go rozwiązać  :thumbsdown:

pilot działał i nagle z dnia na dzien przestał

jest na to inny sposób, próbowałem z różnymi szybkościami naciskania

Edytowane przez damian87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

witam

procedura programowania pilota działa

odnośnie programowania imo nie próbowałem

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam

 

Czy każda Primerka powinna mieć pilota ?

Ja dostałem do swojej tylko jeden kluczyk NATS.

Ostatnio dorobiłem sobie zapas za 150 zł.

Chciałem jeszcze dołożyć pilota i zastanawiam się czy to jest kwestia tylko kupienia pilota i zaprogramowania go, czy dokupienie całości instalacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy każda Primerka powinna mieć pilota ?

Ja dostałem do swojej tylko jeden kluczyk NATS.

 

tak, tylko należy rozróżniać NATS to nie autoalarm, który też można mieć) a system przeciwkradzieżowy, 

 

 

Ostatnio dorobiłem sobie zapas za 150 zł.

 

ale nim nie odpalisz auta i otworzysz tylko z zamka

 

 

Chciałem jeszcze dołożyć pilota i zastanawiam się czy to jest kwestia tylko kupienia pilota i zaprogramowania go, czy dokupienie całości instalacji.

dokupując zwykłego pilota nic to nie da,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, tylko należy rozróżniać NATS to nie autoalarm, który też można mieć) a system przeciwkradzieżowy, 

 

 

ale nim nie odpalisz auta i otworzysz tylko z zamka

 

 

dokupując zwykłego pilota nic to nie da,

Wiem, że Nats to nie autoalarm :)

 

Jeżeli chodzi o dorobiony kluczyk to odpalam bez problemu a oryginalny leży w domu.

Jak kolo programował chip to mówił, że to jeden z tańszych do programowania tylko trzeba pochodzić po kilku punktach bo różne stawki sobie śpiewają.

Kiedyś jeden chciał 350 zł i to mnie zniechęciło, ale ostatnio oryginał skrzywił mi się i wolałem sprawdzić. Także 150 zł i wszystko działa :)

 

Odnośnie tego czy powinienem mieć pilota czy nie, jutro przeprowadzę test programowania i się okaże.

Dam znać i będę się radził dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

aa czyli dorabiałeś kluczyk z kością do IMO to inna sprawa, ja dorabiałem taki aby można było zabrać do wody :D


http://www.aliexpress.com/item/Repair-Kit-Remote-Key-Shell-2-Switches-Battery-For-Nissan-Nats-Almera-Primera/32288262481.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość gutiforek

kluczyk musi mieć taką "fasolkę" w sobie, jeśli jej niema to trzeba jakąś skombinować i dać kluczyk do zakodowania. kluczyk z niezakodowaną "fasolką" nawet jeśli będzie pasował do auta, to nie uruchomi silnika.

 

co do programowania pilotów to w załączniku jest instrukcja.

czy ta instrukcja dotyczy tylko ifinity czy wszystkich nissanów. Ja mam primerke z 97 kupiłem nówke i mam problem. Pilot u mnie wygląda tak jak na fotce .nie działa wiesz jak go zaprogramowć.

post-93241-0-77518200-1435567860_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie, tak żeby przeprowadzić prawidłowo procedurę programowania kluczyka to czy przypadkiem nie powinny być drzwi zamknięte, zaryglowane?


Przekrecam kluczyk 6 razy w ciągu 10 sekund z 0 do pozycji ON, przechodze w tryb programowania o czym informują mnie dwa mrugniecia awaryjnymi, wciskam guzik otwierania, trzymając go wcisnietego, naciskam 3 razy guzik zamykania, zwalniam guzik otwierania ...... I dalej d*pa, nie mruga że zakończył programowanie. Nadmienię że baterie nowe, pilot wysyła sygnał. Może cholerka coś źle robię?
Nadmienię także że auto normalnie odpala z tego feralnego kluczyka,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam. Panowie mam dwa piloty centralnego zamka od poprzedniego samochodu z dokładanym centralnym oraz oryginalny centralny w primerze p11 lift 1.8 benzyna gdzie piloty uległy zniszczeniu i chciał bym zakodować te zewnętrzne które mam w domu. Czy dało by rade zakodować je do mojej primery? Jeżeli tak to w jaki sposób? Z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Metoda ta sprawdzila sie w moim samochodzie.

 

 

1. Przekrec kluczyk w stacyjce z pozycji 0 (zero) do pozycji ON szesc razy w ciagu 10 sekund.

2. Przekrec kluczyk do pozycji 0. Zostaw kluczyk w stacyjce.

3. Po dwoch sekundach system przejdzie w tryb programacyjny, a swiatla awaryjne mrugna

dwa razy.

4. Nacisnij i przytrzymaj przycisk otwierania samochodu na kluczyku.

5. Ciagle naciskajac przycisk otwierania samochodu, nacisnij trzy razy przycisk zamykania.

6. Zwolnij nacisk na przycisk otwierania.

7. Swiatla awaryjne mrugna raz - oznacza iz programowanie zakonczono pomyslnie.

 

8. Procedure te mozna przeprowadzic maksymalnie dla 4 kluczykow.

 

9. Kiedy zakonczysz programowanie kluczyka, przekrec kluczyk do pozycji ON - swiatla

awaryjne mrugna dwa razy.

10. Wyjmij kluczyk, sprawdz jego dzialanie.

 

UWAGA: Tryb programowania zakonczy sie kiedy pozostawimy kluczyk w pozycji ON, kiedy zaprogramujemy 4 kluczyki, lub tez uplynie wiecej niz 120 sekund bez wyslania sygnalu od momentu rozpoczecia operacji.

 

Procedure te mozna uzywac do starych uzywanych juz kluczykow, jak rowniez nowych, zastepczych

Witam, posiadam takie kluczyki:

<a href=http://zapodaj.net/cc616047ea075.jpg.html>20150929_230945.jpg</a>

są na nich dwa przyciski, jeden do otwierania, drugi do zamykania drzwi. Mam primerę z 2000 r. P11. Guzik od zamykania drzwi na jednym z kluczy sie wytarl wiec chcialem go podmienic na zakupiony na allegro. Drugi klucz byl nieuzywany, ale sprawny i lezal w domu.

 

Po zmiane obudowy pilot nie dzialal. Wsadzilem zarowno stara jak i nowa baterie i nic. Wiec spróbowałem powyższej metody - wszystko się zgadza do momentu gdy mrugną dwa razy światła po 6-krotnym przekręceniu kluczyka. Potem wciskam guzik od otwierania drzwi, caly czas go wciskam i jednocześnie naciskam 3 razy guzik od zamykania. Potem puszczam gizuk od otwierania - ale światła drugi raz nie migają. Zamigają drugi raz jak przekręce kluczyki znowu do ON - ale guziki na pilocie nie reagują. Próbowałem z otwartymi drzwiami, zatrzaśniętymi/zatrzaśniętymi i zamkniętymi od środa centralnie. Ponadto, drugie kluczyki się rozkodowały, bo również przestały działać ( jak przestał działać klucz "codzienny" to potem ten zapasowy normalnie działał, do mmentu aż koło połtorej godziny probowałem zakodować znowu codzienny klucz).

 

Ostatecznie mam dalej stary zniszczony guzik i teraz oba piloty nie działają i po dalszej godzinie próby kodowania jednego klucza( zapasowego nie ruszam póki co, niech chociaż jeden działa) już nawet nic się nie dzieje po przekręceniu kluczyka 6 razy w ciągu 10 sekund.

 

Proszę o pomoc/porady - może ktoś jest z okolic Warszawy Pragi?

 

@Edit

Baterie włożyłem odwrotnie, dlatego nie chciało się nic zakodować. Instrukcja zadzialała po odwróceniu baterii.

Edytowane przez 12fingaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dzięki wielkie, metoda ta w 100% sprawdziła się w moim X-trailu T30  :) Co prawda za drugim podejściem, ale kluczyk teraz żyje, a było kompletne zero :) Teraz oba kluczyki działają idealnie  :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

W mojej P 11.144 też działała bezbłędnie :whistle: . Ciekawi mnie czy w Qashqai-u też się sprawdzi ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ja programowałem kluczyk po wymianie baterii i generalnie działa, natomiast mam pytanie dotyczące sytuacji w której zaprogramowany na nowo kluczyk działa (np po wymianie baterii) a zapasowy już przestaje w tym momencie działać i nawet nie otwiera auta.

Zgubiłem ten "dobry" kluczyk i chcę się dostać do środka i zaprogramować a tu nic nie reaguje. Przez te mrozy auto mi nie zapaliło, kręci i coś jakby próbował "załapać"a nie odpala. Miał ktoś taką sytuację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...