Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Warianty wyposażenia i różnice w PRIMERACH


Gość marekmarecki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marekmarecki

Jakie były wersję primery P10 z '95 r. :?: Nie mam na klapie z tyłu nic oprócz znaczka NISSAN a chciał bym sie dowiedzieć jaka to wersja i czym sie różni od innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno były LX, SLX, SRi, GT... I pewnie jakieś jeszcze ale nie pamiętam wszystkich.

Jeśli masz obrotomierz, el. szyby, światła przeciwmgielne, el. lusterka, wspomaganie, ew. klimę to zapewne masz wersję SLX. Jeśli dodatkowo masz kubełkowe fotele i podkładkę zderzaka plus spojler na tylnej klapie ( ale nie widzę ich na Twoim zdjęciu ) to wersja SRi, jeśli dodatkowo masz czerwoną pokrywę zaworów to masz GT ( tego niestety Ci nie wróżę ).

Najbiedniejsza wersja LX ma tylko el. lusterka i wspomaganie. Nie ma nawet obrotomierza, a szyby na korbkę.

 

pzd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dżodżo

Ja mam wersje SLX i mam:

-elektryczne szyby

-elektryczne lusterka

-centralny zamek

-poduszke powietrzna kierowcy

-wspomaganie

-halogeny

-obrotomierz

-regulacje kierownicy w pionie

-ABS

No i chyba wszystko co mozna zaliczyc do wyposazenia dodatkowego.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu dekodowałem z VIN'u (w chwili obecnej nie działa, ale radzę spróbować w innym terminie):

http://www.elcats.ru/nissan/

to co siedzi w mojej Primerze i wyszło, że jest to wersja LX, poza tym podaje dokładnie datę produkcji (mój jest z 10.95).

A czy to jest wersja SLX, czy LX, to do końca nie wiem... Na pewno nie jest to GT :lol:

W wyposażeniu mam ABS, 2x airbag, klimatyzację, elektryczne szyby z przodu, centralny zamek (nie działały piloty, ale siłownik w drzwiach kierowcy już był), alufelgi i chromowane klamki. To jest wersja Invitation, wypuszczona pod sam koniec produkcji (P10 produkowali do 06.96), w której w standardzie podobno dawali właśnie ABS, alufelgi i jedną poduchę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekmarecki
Napewno były LX, SLX, SRi, GT... I pewnie jakieś jeszcze ale nie pamiętam wszystkich.

Jeśli masz obrotomierz, el. szyby, światła przeciwmgielne, el. lusterka, wspomaganie, ew. klimę to zapewne masz wersję SLX. Jeśli dodatkowo masz kubełkowe fotele i podkładkę zderzaka plus spojler na tylnej klapie ( ale nie widzę ich na Twoim zdjęciu ) to wersja SRi, jeśli dodatkowo masz czerwoną pokrywę zaworów to masz GT ( tego niestety Ci nie wróżę ).

Najbiedniejsza wersja LX ma tylko el. lusterka i wspomaganie. Nie ma nawet obrotomierza, a szyby na korbkę.

 

pzd

 

W takim razie GT odrzucam. Co do wersji SRI to tak: kubełkowe siedzenia hmm.... możliwe :D , podkładka zderzaka (to nie jest te czarne na zdjęciu :?: ), spojlera napewno nie mam (nie wiem jak było kiedyś ale nie mam też znaczków na klapie, więc jeśli był walnięty z tyłu to mógł ktoś zdjąć znaczki i ...spojler :lol: )

Co o tym myślicie ???

A wyposażenie takie jak Dżodżo napisał + to co ewentualnie powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze jeden dekoder VIN'u, bardzo dokładny, na stronie klubu zza wschodniej granicy.

http://www.club-nissan.ru/cars/vin/

 

Prośba do moderatorów, coby go (link) umieścić przy artykule w dziale "Zrób to sam". Choć sporo można samemu z VIN'u wyczytać, to opis nie podaje aż tak dokładnych parametrów naszych pociech, jak wspomniany dekoder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno były LX, SLX, SRi, GT... I pewnie jakieś jeszcze ale nie pamiętam wszystkich.

Jeśli masz obrotomierz, el. szyby, światła przeciwmgielne, el. lusterka, wspomaganie, ew. klimę to zapewne masz wersję SLX. Jeśli dodatkowo masz kubełkowe fotele i podkładkę zderzaka plus spojler na tylnej klapie ( ale nie widzę ich na Twoim zdjęciu ) to wersja SRi, jeśli dodatkowo masz czerwoną pokrywę zaworów to masz GT ( tego niestety Ci nie wróżę ).

Najbiedniejsza wersja LX ma tylko el. lusterka i wspomaganie. Nie ma nawet obrotomierza, a szyby na korbkę.

 

pzd

 

to moja wersja LX jest dość nie typowa, na jej wyposażeniu jest - klimatyzacja, halogeny. centralny zamek, immobilaizer, regulowana kierownica, spoiler na klapie. A nie mam elektryki i obrotomierza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja SRi też do typowych nie należy z tego co czytam. Mam z zewnątrz alu felgi, spojler na tylnej klapie, progi, podkładkę pod zderzak, halogeny, białe kierunki z tyłu,czarne klamki. W srodku kubełkowe siedzenia, obrotomierz, srebrna nakładka wokół zegarów z napisem SRi, klimatyzacja, poduszka dla kierowcy, regulacja kierownicy, wspomaganie, centralny zamek, system NATS. A czego nie mam: ABS-u, i elektryki w oknach i lusterkach? Dla mnie troche dziwne ale nie narzekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość Dżodżo

SLX, to wersja wyposazenia.Powinienes miec poduszke kierowcy, halogeny,elektryczne szyby i lusterka,zderzaki w kolorze nadwozia,obrotomierz,chyba tez lusterka w kolorze nadwozia,ABS i to chyba tyle.A co do silnika, to nie wiem.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

SLX, to wersja wyposazenia.Powinienes miec poduszke kierowcy, halogeny,elektryczne szyby i lusterka,zderzaki w kolorze nadwozia,obrotomierz,chyba tez lusterka w kolorze nadwozia,ABS i to chyba tyle.

 

Dżodżo zapomniałeś jeszcze o siedzeniach kubełkowych.

 

Pozdrawiam

Delphi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oznaczenie SLX to wersja wyposażenia (różniły się w zależności od kraju).

Dostępne były również wersje L i LX. Masz najbogatszą wersję :).

DS - oznacza silnik 1.6 z gaźnikiem sterowanym elektronicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bruneros
SLX, to wersja wyposazenia.Powinienes miec poduszke kierowcy, halogeny,elektryczne szyby i lusterka,zderzaki w kolorze nadwozia,obrotomierz,chyba tez lusterka w kolorze nadwozia,ABS i to chyba tyle.A co do silnika, to nie wiem.

 

SLX - SLX'owi nie rowne. ja np. nie mam poduszek :-) znalem primere ktora w wersji SLX nie miala ABS'u

 

a ja w swoim SLX mam dodatkowo:

- elekrycznie sterowane światła

- 4 fabryczne głośniki blaupunkta + antena elektryczna

- centralny zamek sterowany kluczem

- elektryczny szyberdach

 

słyszałem też ze w SLX'ach z fazy pierwszej (do 93r.) montowali też czasem klime i podgrzewane fotele....

 

a jako ciekawostke podam że widziałem ostatnio primere P10 sedana z wycieraczkami na reflektorach... cholera wie - jakas wersja skandynawska czy co ?

 

najwicej o wypsoazeniu powie dekoder VIN

 

MK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się .SLX nie jest równy SLX.Ja u siebie też nie mam poduszek i klimy.Ale miałem oryginalne 4 szt.Blaupunktów i elektryczną antene(ją mam nadal. 8) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladne rozbiernosci sa w SLX :(

u mnie : 4xel.szybki ,el.lusterka, el.regulacja swaitel, cent.zamek,

4 glosniki Philipsa (a nie niebieskiej kropki:/), klimatyzzacja, fotele kubelkowe (powiedzmy:P), el.antena, zderzaki w kolorze nadwozia......

....ale brak: halognow w zderzaku :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rafał L

Dziwne rzeczy. Ja mam LX a w nim klimę , elektryczną regulacje świateł, centralny zamek, immobilaizer, el. lusterka, halogeny.

Nie mam za to obrotomierza :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaak... Moja SLX '94 ma 4x el.szyby, el.szyber, wspomaganie, centr. zamek, 4x głośniki Blaupunkta i el. antena, obrotomierz, el. reg. reflektory, zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia. Nie ma za to ABS-u, poduszek, klimy i halogenów. Dziwne te różne wersje wyposażenia przy tym samym oznaczeniu... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość KaZeLoT

A ja mam LX (wersja Invitation) z '96, która ma chromowane klamki, ABS, 2x elektryczne szyby, klima, centralny zamek z pilotem, regulację świateł, obrotomierz, przeciwmgielne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Stranger
Dżodżo zapomniałeś jeszcze o siedzeniach kubełkowych.

Nie zapomniał. Kubełków nie montowało się w SLX, a jedynie w SRi, SR i GT.

 

A nawiasem mówiąc jeden SLX drugiemu nie jest równy bo wiele wyposażenia montowało się na życzenie klienta. Nie wiem jak jest w P10, ale w P11 w standardowym wyposażeniu każdel SLX były el. szyby, 2x AirBag, obrotomierz, światła przeciwmgielne, wspomaganie, ABS, el. lusterka, regulacja świateł, centralny zamek. Wiele z nich ma również klimę.

Szyberdach, alufelgi, alarm z pilotem, radioodtwarzacz, to wszystko opcje. Kubełki i chromowane klamki były zarezerwowane do specjalnych wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli w P10 oznaczenie LX i SLX doslownie nic nie mowia!

Ja mam LX a mam: klime, wspomaganie, centralny z klucza, 4 glosniki blaupunkt'a (nie mam el anteny :( ) el regulacje swiatel, immoblilizer, nie mam elektrycznych szyb i lusterek i nie mam halogenow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego wynika, że oznaczenia L,LX i SLX to jakieś matactwo. Ja mam SLX i mam tylko welurowe obicia, elektryczne lusterka, głośniki Blaupunkt, antenę elektryczną i ....szyby na korbkę:(. Seryjne felgi to 13" !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość KaZeLoT

Na pewno nie ma się co sugerować samym oznaczeniem. Zdaje się, że z kolejnych latach produkcji w standardzie znajdowało się coraz to więcej dodatków, np. światła przeciwmgielne, ABS czy poduszki.

Na dodatek wersja SLX na Polskę zazwyczaj była dużo bardziej uboga niż LX sprzedawana w Niemczech.

Temat rzeka, wielokrotnie przewijający się przez forum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Stranger

Nie przesadzajmy, nie jest aż tak. generalnie LX czy L to zawsze biedniejsza wersja ( np. nie mają obrotomierza ).

Ale weźcie pod uwagę jeszcze jedną rzecz. Ilu z Was jest gotowych postawić swoją pensję na to że Wasze auto to rzeczywiście taki model jak ma napisane na klapie bagażnika? Że w pomroce dziejów nie zyskał nowego zderzaka z halogenami, albo właśnie je stracił?

Wszyscy wiecie, że bardzo duży procent to auta z wypadkową przeszłością, niezależnie czy krajowe, czy sprowadzane. A to naprawdę wiele może namieszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...