Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

PORTING - poprawianie wad masowej produkcji


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

naklejaj taśme papierową i podpisuj co jest co, choć de fakto połowę gratów można wywalić, EGR, podgrzewanie puszki, i fitlr węglowy to już o 3/4 przewodó zrobi si się mniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
W ep[oce gaźnikowej to polerka kolektora ssącego dawała bardzo pozytywne efekty ale kto to jeszcze pamięta?

z tym się nie zgodze. weź sobie kawałek balchy nie polerowanej i polej wodą zobaczysz jak spływa, a potem ją wypoleruj i zrób to samo. Woda będzie się ciągła i dłużej zostanie na powierzchni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Gość uchmanek

Odgrzeje kotleta.

 

Jeśli chodzi o wodę na polerowanej powieszchni: przyczyna jest napięcie powieszchniowe wody.

 

Jeśli chodzi o polerowanie kanałów: głatki kanał zapewnia laminarny (bez zawirowan, fal wstecznych itd) przepływ gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Przymierzam się do główki w mojej Primce (CD20T). Początkowo rozważałem tylko EGR'a ale po przeczytaniu tematu chyba wezmę się za konkretną robotę.

 

A tak przy okazji to poda mi ktoś namiary gdzie najbliżej będę mógł pohamować swojego Nismo (Turek - wielkopolska)??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

c@rlos, daj znać jakie będa wyniki.

 

Jasne, że dam znać, tyle tylko że najpierw muszę pohamować troszku - pytanie: GDZIE?

 

Z ostatniej chwili:

"Pierwsza do garażu wjeżdża Viki mojego szwagra (jest uzbrojony po zęby więc z jego możemy już działać - wcześniej się z nim umówiłem) - Primka musi poczekać."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 3 lata później...

chlopaki mam pytanie

jestem na etapie robienia glowy z sr20de

robie wlasnie poprawke kanalow wzgledem uszczelki i pytanie brzmi czy cos wiecej mozna zdzialac?

najbardzie nurtuje mnie te zgrubienie w kadlubie glowicy w karterach ssacych, wprowadza zawirowania wg mnie i zmniejsza swiatlo kanalu

wywalic to?? czy obstawic?? na moje oko ma to rozbijac chyba chmmure paliwa z wtryskiwacza na dwa kanaly i kierunkowac je na zawory

z tym ze chmura zasysana jest na vacum cylindra i na kij ja kierunkowac i rozbijac jak cylinder ja i tak wysiorbie??

vvl tego nie mialo

 

czekam na odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ruszaj tego zgrubienia bo sie przebijesz do gniazda samoregulatora. mam porobione przekroje głowicy. VE nie posiada tego bo i nie ma samoregulatorów z racji zmiennej fazy i innego typu sterowania zaworami.

 

jeśli chodzi o powiększanie kanałów to lepiej nadaje sie do tego głowica ze skośnym wlotem czyli ta od dolnego kolektora. fotki u mnie wdziale.

istotna rzaczą są gniazda zaworowe tam mozna najwięcej zyskać. odpowiednio obrobione znacznie zmniejszają przepływ i zwiększają ilość zasysanej mieszanki.nawet na fabrycznych zaworach. aczkolwiek u siebie zamontowałem wieksze więc przewidywana jest znaczna poprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli mam rozumiec ze lepsza do dlubania jest glowica z high porta?

a jesli chodzi o to zgrubienie to delikatnie mozna je w ogole zkorygowac czy w ogole zuo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz jakies pogladowe foto z portingu low porta w swoim wykonaniu?

zdjecia z jakiegos zagranicznego forum i widac ze koles portingowal glowice z sr20de z tymi garbkami i widac ze je usunol-rzuc okiem jak mozesz:)

korci mnie usuniecie tego wypustka:

img0039ot.jpg

img0038il.jpg

 

 

tutaj jakis porting z zagranicznego forum:

 

7P8Du.jpg

66BO6.jpg

sfQl3.jpg

 

 

jest to poprawnie wykonany porting czy przyklad jak popsuc lepe??

 

d6nde.jpg

 

sprawa dotyczy silnika n/a

 

tutaj jest link do tematu: http://www.sr20-forum.com/vvl/60170-sr20ve-build-16ve-pistons.html

Edytowane przez Ad@mus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie usunął!!! to jest porównanie głowicy z de i z ve zdjęcia 1,2,3 to głowa z de 4 i5 masz ve nawet po wałku widać a na ostatnim masz nałozone dwie fotki kanału z de i z ve

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos mi wlasnie tu smierdzialo:)

ze to vvl to sie kaplem po walkach, ale zrozumialem ze przygotowal glowice pod walki-nie wazne

low port to portingowa kupa:)

bede naciagal kanaly w dol i sprobuje delikatnie pofrezowac za gniazdami zaworow-obym nie zachaczyl zadnej przylgni:)

tematu nie traktuje sterydowo, mam swiadomosc ze 30ps mi to nie da, ale chce sie przekonac ile potrafie zrobic a ile popsuc, jak mam kadlub na stole to mozna sie pobawic, delikanie poprawiajac masowke

myslalem ze wiecej sie zje materialu w tej glowicy a tutaj zonk- delikatna poprawka i to max

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z głowicy low porta nie wiele da sie obrobić kanały taki odlew zrąbany. nie lepiej załatwić sobie głowicę z high porta i porządnie porzeźbić?

 

strata czasu i do tego niewielki zysk. moim zdaniem jak juz coś robić to dobrze aby jakiś konkretny efekt był bo to daje dodatkową motywacje i zachetę do roboty:)

Edytowane przez CZAJNIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...