Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

[P11.144/W11.144] Zmiana kluczyka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 bertw

bertw

    Konkretny gość

  • Użytkownicy
  • 111 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Ostrołęka
  • Model:P11.144 2,0TD 2000r P12 2,0 2005r

Napisano 31 styczeń 2008, 12:19

Witam
Chciałbym do kupic kluczyk do mojej primerki 2000r tylko zastanawiam się czy klucze z nowszych modeli będą pasowały, chodzi o czestotliwość sygnału z pilota.
Zastanawiam się nad tym kluczem
http://www.allegro.p...ki_nissana.html
Ponadto wiem że trzeba będzie przeprogramować pilota jak i chip w kluczyku.
Prosze nie tagować ze względu na powtarzający się temat, bo tego typu pytania nie znalazłem.
  • 0

Reklama

#2 tabor05

tabor05

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownicy
  • 36 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Olkusz
  • Model:Nissan Primera 1.6 i
  • Nr rejestracyjny:KOL

Napisano 31 styczeń 2008, 19:39

Wydaje się tanio. Ciekawe ile kosztuje przeprogramowanie chipa immobilizera w kluczyku. Ja mam taki kluczyk NATS z czerwoną kostką bez przycisków i zastanawiam się czy ten mógłby służyć za zamiennik ?
  • 0

#3 Gość_umas

Gość_umas
  • Goście

Napisano 07 luty 2008, 09:55

Ja dorabiałem kluczyk do mojej wcześniejszej primery bo był już bardzo wytarty. Za dorobienie i zaprogramowanie zapłaciłem 120 złotych. To było w punkcie dorabiania kluczy, a nie w serwisie. Z tego co wiem do któregoś roku (samochodu) można bez problemu dorobić klucz do każdego samochodu,a później jest problem z zakodowaniem bo oni nie mają kodów. Tak przynajmniej było w punkcie gdzie ja dorabiałem klucz.
  • 0

#4 Gość_Marek Góralczyk

Gość_Marek Góralczyk
  • Goście

Napisano 20 luty 2008, 09:04

Witaj BERTW.
Ja mam ten sam problem. Mam taką samą Primerkę, jak Ty, tylko z 2001roku i także muszę dorobić zapasowy kluczyk. Kupiłem już używany od handlarza na Allegro (ten, który pokazujesz na załączniku jest chyba do kitu). My mamy inne kluczyki. Poszukałem na Allegro, kto handluje częściami z rozbiórki do naszych Primer, zadzwoniłem do niego i dogadałem się upewniając że chodzi o identyczny z oryginalnym. Przysłał mnie za zaliczeniem pocztowym, a zażyczył sobie 150zł. U człowieka od zamków samochod. za 70zł dorobiłem nowy grot osadzony w oryginalnej obsadce plastikowej (ma takie). Wczoraj byłem w serwisie Nissana, gdzie za dorobienie chipa immobilizera chcą 165zł, a te chipy można zaprogramowć tylko u nich. Pojadę tam na dniach. I teraz rzecz najważniejsza, PROSZĘ WSZYSTKICH CZYTAJĄCYCH O INFORMACJĘ!: Czy ktoś z klubowiczów z sukcesem zaprogramował używanego pilota NATS-SIEMENS od Primery po face liftingu (ponoć takie same kluczyki mają też ostatnie Almery). Oczekując informacji równocześnie myślę, że odrobinę pomogłem również Tobie. Poczekaj jednak na informację od kolegów na temat pilota, bo spotkałem się ze zdaniami (fachowców?), że naszych pilotów (używanych) nie można przeprogramować.
  • 0

#5 Bart-qlka2

Bart-qlka2

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 822 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Górny Śląsk
  • Model:WP11.144, N15, EX-K11

Napisano 22 luty 2008, 15:05

U człowieka od zamków samochod. za 70zł dorobiłem nowy grot osadzony w oryginalnej obsadce plastikowej (ma takie)


Czy grot w naszych kluczykach idzie bez problemu wymienić? Oglądałem to i jest to dość ciasno osadzone. Nie rozklekocze się to po takiej wymianie?
W oryginalnym kluczy mam na grocie napis Valeo. Rozumiem że w punkcie dorabiania grot będzie bez napisu czy mają też takie?

że naszych pilotów (używanych) nie można przeprogramować.


Piloty da się programować bez problemu tylko oczywiście trzeba zaprogramować oba razem. Jak kupiłem moją Primę to jeden pilot wogóle nie jarzył. Wymiana baterii nic nie dała. Na szczęście szło kluczykiem auto odpalić czyli immu był ok. Zrezygnowany i z niedowierzaniem spróbowałem przeprowadzić procedurę kodowania kluczyków - zakończona pełnym sykcesem - kluczyk ożył i działa do dziś.
Pozdrawiam.
  • 0

#6 Gość_paza

Gość_paza
  • Goście

Napisano 02 kwiecień 2008, 08:05

Nie chcę działać zbyt pochopnie, ale chciałbym samodzielnie wymienić baterie w kluczyku do nissana primera p11.144. Ten kluczyk jakoś się otwiera, trzeba chyba od spodu podważyć wkrętakiem, robie tak, ale otworzyć się nie chce, zbyt dużo siły spowoduje pęknięcie czegoś, wiec.... pomóżcie
  • 0

#7 bertw

bertw

    Konkretny gość

  • Użytkownicy
  • 111 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Ostrołęka
  • Model:P11.144 2,0TD 2000r P12 2,0 2005r

Napisano 02 kwiecień 2008, 09:08

Musisz podważyć tak jak piszesz i pociąnąc za grot napewno wyjdzie. W miejscu do podważenia jest ząbek, trochę siły i wyczucia a wszystko będzie dobrze.
  • 0

#8 Gość_khavior

Gość_khavior
  • Goście

Napisano 02 kwiecień 2008, 18:08

nie wiem czy mamy te samy kluczyki, ale u mnie wystarczy wsadzic plaski srubokret, delikatnie nacisnac i przekrecic srubokret w lewo lub w prawo. Ale nic na sile, bo jak zlamiesz zaczep to masz po kluczyku :P
  • 0

#9 Gość_Adam Lee

Gość_Adam Lee
  • Goście

Napisano 02 kwiecień 2008, 19:05

Panowie takie kluczyki jak my mamy (WP 11 11.144) ma tez patrol z tego samego roku
co do programowania programuje sie samemu ale tylko centralny i alarm
po wyjeciu baterii czasami po wymoanie akumulatora
a immo ma swoja kośc taki plasticzek niebieski w kluczyku i z tego co sie orientuje tego się nie da przeprogramować (znaczy mozna zaprogramować ten kluczyk z immo do kompa naszego samochodu) nie wiem na 100 % ale tak mi sie wydaje
a co do kluczyka tez szukam 2 ale tylko dla naklejki NISSAN z tyly bo mnie gdzieś wcieło :D
  • 0

#10 Gość_paza

Gość_paza
  • Goście

Napisano 03 kwiecień 2008, 19:03

wielkie dzięki, udało się otworzyć, pozdro
  • 0

#11 Noar

Noar

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownicy
  • 155 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Skąd:Puławy

Napisano 02 październik 2008, 22:52

Witam.

Mam jeden kluczyk do mojego auta P11 97r. Mam pytanie:

Jaki jest koszt w innych miejscowościach dorobienia kluczyka?

U mnie chcą za dorobienie kluczyka z immobilizerem 250zł (bez pilota).
Wydaję mi się, że trochę drogo.

Zapytałem sie a jeśli przyniosę gotowy klucz w którym trzeba będzie dorobić grot i zaprogramować immobilizer cena niezmienna 250zł.

Jak jest cenowo w innych miastach?
  • 0

#12 and_pec

and_pec

    traktormaniak :-))

  • Ekspert
  • 2789 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Lublin
  • Model:WP11.144 '01 TD xenony N16 QG18 '04 Climatronik +BRC Sequent 24
  • Nr rejestracyjny:LU****H LU****R

Napisano 03 październik 2008, 06:44

Noarjedż na Lubkin Piłsudskiego 10 do Wojtka Plisa tel 601 238 583, 81 534 99 88.
Nie znam lepszego fachmana od kluczy w lubelskim. Ja mam dorabiany przez niego ( poprzedni właściciel), z pilotem i wszystko gra. Cen nie znam. Ponoć sam bez pilota to 120.
  • 0

#13 marek0203

marek0203

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 23 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:TRÓJMIASTO
  • Model:PRIMERA P 11 2,0 TD

Napisano 22 październik 2008, 13:45

Dorobiłem jeden klucz za 100,- do P 11 97r.Przyjechał chłopak WV transpoterem,w środku jak w laboratorium i w 15min.dorobił klucz z ibomilajzerem Działa bez zarzutu.
  • 0

#14 skandal

skandal

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warka
  • Model:WP11.144 dla leniwców (automat)

Napisano 25 październik 2008, 10:25

Nie znalazłem jasnej odpowiedzi na mój problem ten temat wydaje mi się najbardziej zbliżony więc się do niego podłączę.
Mam kluczyki z wbudowanym pilotem - primera 99r.
Jeden z nich to szrot bo ma wyłamany jeden włącznik
drugi ledwo żyje (zniszczony- nie bateria)
nie używam obecnie żadnego z pilotów otwieram ręcznie
w serwisie wołają za piloty 370zł szt + programowanie 100zł
ceny kosmiczne
czytając różne wypowiedzi nasuwa mi się myśl że mógłbym kupić dwa piloty tego typu od innego samochodu lub modelu i zaprogramować je do mojego systemu.
Poprawcie mnie jeżeli się mylę.
Czy ktoś już coś podobnego wykonał z sukcesem? Jeżeli tak to niech opisze.
Czy jestem w stanie zrobić coś takiego opierając się na instrukcji którą widziałem w tym wątku
http://www.nissanklu...amowanie pilota
z góry dziękuję za odpowiedzi
pozdrawiam
  • 0

#15 Bart-qlka2

Bart-qlka2

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 822 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Górny Śląsk
  • Model:WP11.144, N15, EX-K11

Napisano 25 październik 2008, 11:07

Wiytam!
Poczytaj tutaj:

http://www.nissanklu...pic.php?t=31308

Jest tam opisane jak zreanimować klucz. Programowanie oczywiście możesz wykonać samodzielnie. Jak umiesz lutować to mikrostyki też przelutujesz albo ktoś Ci to zrobi.
Powinno się udać.
Pozdrawiam.
  • 0

#16 rogerowaty

rogerowaty

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Lublin
  • Model:Tino 2.2DI
  • Nr rejestracyjny:LU

Napisano 14 grudzień 2008, 15:43

zamiana kluczyka to pojęcie mechaniczne ... dorobi każdy tokarz po zawodówce ale klucz będzie służył JEDYNIE do mechanicznego otwarcia zamka/zamków

wymiana pilota czy to zintegrowanego czy nie, umożliwia otwieranie pilotem zamka centralnego, oczwiście przeprowadzając wczesniej procedurę programowania przywołaną w linku wcześniej NIE MA TO NIC WSPÓLNEGO Z URUCHOMIENIEM pojazdu

autor miał zapewne na myśli jak zaprogramować transponder do immo ... no i tu jest sedno wątku i problemu :)
- mając zniszczony własny klucz wszystko chyba jasne
- mając uszkodzony transponder - wymiana tegoż na taki sam od "dawcy" i procedura programowania immo (TEGO WSZYSCY SZUKAJĄ)
- brak drugiego klucza - kompilacja dwóch wyżej

nie sztuką otworzyć samochód ... sztuką jest go uruchomić :)
więc mała to satysfakcja kiedy sami sobie wprogramujemy pilota do centralki zamka bo to już chyba każdy potrafi (przynjamniej te co sie da ogólnieznaną procedurą)

:?: czy jest możliwość programowania nowego klucza do immo bez użycia zewnętrznych urządzeń poza własnym działającym kluczem (coś jak programowanie pilotów)
  • 0

#17 Gość_artur14/

Gość_artur14/
  • Goście

Napisano 17 grudzień 2008, 07:19

u mnie dorobienie drugiego klucza 350 zł klucz od razu na miejscu kodowany tak aby można było nim też odpalić auto . ale to trochę drogo ,więc szukam gdzieś taniej
  • 0

#18 Gość_Marek Góralczyk

Gość_Marek Góralczyk
  • Goście

Napisano 22 grudzień 2008, 21:16

Artur! Nie napisałeś jaki masz kluczyk. Jeśli masz kluczyk bez pilota, to zaprogramowanie immobilizera rzeczywiście nie nastręcza wiele kłopotów i kosztów. Zrobi to każdy dorabiacz kluczyków za parę groszy. Problem z kościami immo zaczyna się w kluczykach z pilotami centalzamka SIEMENS-NATS. Bo to jakaś nowa technologia chipów i nasi dorabiacze kluczyków nie mają odp. sprzętu do ich kodowania. Kto kupił Primerę od uczciwego i przykładnego Niemca, to dostał od niego komplet dokumentów i jest w posiadaniu kodu immo. Jeśli nie, to jest problem i bez serwisu się nie obejdzie i to pod warunkiem posiadania jednego oryginalnego kluczyka lub chociaż oryginalnego chipa z kluczyka od własnego auta. W srewisie w jakiś nieznany mnie sposób zczytują jednak kod orginalnego chipa i są w stanie przeprogramować używanego nawet chipa wyjętego z kluczyka tego samego typu ale kupionego od innego auta (vide: ja). Możecie nie wierzyć, ale ja to przerabiałem w serwisie we Wrocku. Za 165zł wraz z kodowaniem pilota przy okazji.
Skandal! Kup dwa kluczyki od handlarza części z demontażu. Szukaj na Allegro takiego, co się chwali, ze posiada części z demontażu całego samochodu. Dzwoń i kup kompletne kluczyki bo to taniej wyjdzie. Do wykorzystania masz z nich piloty, a groty wraz z chipami immo z gracją wrzucasz za trzy punkty do kosza.
  • 0

#19 Bart-qlka2

Bart-qlka2

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 822 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Górny Śląsk
  • Model:WP11.144, N15, EX-K11

Napisano 22 grudzień 2008, 21:53

Nie do końca tak jest że w Primerach po lifcie jest problem z zakodowaniem immo.
Ja mam WP11.144 z 1999 roku i mam chip koloru czerwonego czyli prawdopodobnie taki sam jak w P11 czy N15 a po 2000 roku zaczęli dawać chip'y niebieskie i tutaj chyba zaczyna się problem. Czerwonego podobno idzie dorobić zczytując kod z istniejącego natomiast żeby zaprogramować niebieskiego obiło mi się o uszy zemuszą mieć oba klucze i chyba auto do dyspozycji bo kod jest zmieniany we wszystkim - obu kluczykach i kompie z auta. Zaznaczam jednak że głowy za to nie daję. Mam natomiast na zbyciu niebieski chip bo kupiłem grot z niebieskim a mam czerwony więc nie jest mi praktycznie potrzebny.
Pozdrawiam.
  • 0

#20 Gość_Marek Góralczyk

Gość_Marek Góralczyk
  • Goście

Napisano 23 grudzień 2008, 13:49

Rzeczywiście u mnie w kluczyku(kach) był chip koloru niebieskiego i jak latałem po dorabiaczach kluczyków to każdy głową tylko kręcił i odsyłał do serwisu. Ale te niebieskie da się przeprogramować tyle że w serwisie. Być może (Polak przecież potrafi) już teraz co poniektórzy mają odp. urządzenia bo ja z tym problemem walczyłem na wiosnę.
W każdym razie nie ryzykujcie posiadania tylko jednego kluczyka. Jak jego zgubicie to wydatek już kilka kilkanaście tysięcy, bo centralka immobilizera jest w jednostce sterującej silnika a z niej ponoć nie można odczytać kodu immobilizera.
  • 0