Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Primera Problem z elektryką


Gość siakus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam od pewnego czasu problem z (jak mi się wydaję) elektryką w swoim aucie.. Mianowicie zaczęło się od radia Panasonic CQ-C1311N. Radio samo się wyłączało, następnie mrugał przycisk power i nie dało się go włączyć. Po pewnym czasie przestał migać i wtedy działał, ale problem powtarzał się coraz częściej. Na chwilę obecną radio miga cały czas.. Zauważyłem też, że na desce rozdzielczej świeci sie czerwona kontrolka akumulatora.. (Jestem świeżym kierowcą i niestety nie wiem co ona oznacza) Dodam iż ostatnio udało mi się załączyć radio, zostawiłem panel w samochodzie, trzasnąłem drzwiami i radio samo się wyłączyło.. Bardzo proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siakus miernik w łapę i zobacz jakie masz napięcie na akumulatorze. Stawaim na to, że akumulator się rozładował, bo nie ma ładowania. Jedź do jakiegoś dobrego i sprawdzonego zakładu elektryki samochodowej i niech Ci sprawdzą alternator. A swoją drogą masy mógłbyś sam przeczyścić. Podaj jaki masz dokłądnie model swojej primerki i wrzuć foto spod maski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator jest zupełnie nowy. Alternator wg. sprawdzenia przez elektryka, podaje prawidłowe napięcie ładowania. Gdyby akumulator nie dostawał napięcia to nie można byłoby uruchomić samochodu. Czyli akumulator jest ładowany przez alternator. Fotki:

p1040930lu2.th.jpgp1040927yt7.th.jpgp1040925ff5.th.jpgp1040928hr6.th.jpg

EDIT:

Model to Primera P10 / 1995r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach