Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N14] ściąganie na boki podczas jazdy ;)


Gość walazzios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość walazzios

hmm i co sie okazalo: po wymianie opon sciaganie w koleinach ustalo - okazalo sie ze stare opony byly tragiczne, ale lekkie sciaganie w lewo zostalo

 

nie wiem od czego to jest ale niedługo znowu czeka mnie wizyta u mechanicznego bo za tydzien i pare dni wyjezdzam do holandii, na 23 musze byc wiec mam 2x 1100km przed soba i jakies 1000km na miejscu zrobie........

 

na co powinienem zwrócić uwagę? jak są do wymiany gumy stabilizatorów - to mogę jeździć z takimi????? nic nie puka wiec teoretycznie........... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

przeguby nic do tego nie mają ja stawiałbym na gałki układu kierowniczego ewentualnie geometrię zawieszenia przód/tył

ale raz miałem taką przygodę z oponkami firmy dębica passio opony były równo zdarte bieżnika jakieś 5mm a tu niestety jedna oponka ściągała w zależności od tego po której stronie była raz w prawo raz w lewo :D (gdy byłą na przodzie z tyłu spokój)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak u mnie sciagal to tylko z przodu roibielm naprawey... sworzenie ,łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora, przy okazji gumy na przegubach no i geometria jakies 20kkm temu i co wczoraj wymienialem hamulce tzna tarcze klocki i przewody gumowe okazalo sie ze nowe sworzenie 20 tys km i sa do smieci !!! paranoja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość walazzios

dosc dawno nie pisalem na forum........... i dosc dawno temu rozwiazalem......... no prawie problem sciagania :)

 

okazalo sie ze .................. zbierzność...........

 

został mi problem ze po zawroceniu na maksymalnym skrecie w lewo lub prawo przez chwile po manewrze sciaga w ta strone w ktora skrecalem, zdaje mi sie ze to te gumy stabilizatorow albo uklad wspomagania

 

natomiast ktos wczesniej pisal o nieprawdziwosci testow amortyzatorow

 

otoz ............. 80% wyszlo czy tam 70% o ile pamietam a okazalo sie ze amorki sie ostro poca ........... na jesien je wymienie, takze trzeba samemu sprawdzic i tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

został mi problem ze po zawroceniu na maksymalnym skrecie w lewo lub prawo przez chwile po manewrze sciaga w ta strone w ktora skrecalem, zdaje mi sie ze to te gumy stabilizatorow albo uklad wspomagania

Takie objawy nie mogą mieć żadnego związku z gumami stabilizatorów. Z układem wspomagania - też wątpię. Najprawdopodobniej problem leży w tym, że cięzko obracają się łożyska kolumn mcphersona (te na górze, na których opiera się górny talerzyk sprężyny). W takim przypadku po dużym skręcie pozostają one nieco przekręcone w stosunku do pozycji na wprost i z tego powodu siły skręcające poprzez sprężyny przenoszą się na zwrotnicę. Sprawdź te łożyska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...