Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wymiana silnika terrano I na mocniejszy


Gość Cybul66
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pisz co zrobiłeś!!!! :)

 

1/ intercooler IVECO

2/ wieksza dawka paliwa na pompie

3/ skracasz ciegno od zaworu upustowego turbiny lub całkowicie odcinasz jej podciśnienie i zaślepiasz, a przewód podciśnienia kierujesz do pompy.

4/ no i usuwasz EGR

 

u mnie pomogło i to bardzo :)

 

PS dobra rada:

nie wkrecaj silnika na jałowym! tylko przy obciążeniu! no i jak mówie u mnie działa. Robisz to na własne ryzyko!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warto by jeszcze wspomnieć że ingerencje w turbo bez podniesienia dawki, dają efekt na krótko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak bo potem przestaje w ogóle być jakikolwiek efekt :P

dlatego jaki już wstawie turbo to doczepie EGT co by to z sensem zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w senie że ten zegar z temperaturą spalin?

 

wyjaśnisz proszę o co w tym chodzi? :)

 

mnie w sumie bardziej kusi "szpanerskie" pssssssssssyt........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dmuchniesz za dużo powietrza to na wylocie za ciepło się robi i jak tego nie kontrolujesz to długo się nie nacieszysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dżem już wyjasnił, więcej powietrza zwiększa temperaturę spalania

EGT masz po to żeby sobie ustawić dawkę paliwa w tym przypadku - i ogólnie do kontroli

blow off to do benzyny w dieslu nie bardzo jest sens poza samym psssyt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu bardziej chyba chodziło o to żeby przy odjęciu gazu nie hamować tak drastycznie turbiny... tylko ze ciśnienie schodziło bokiem a turbinka się "luźno" zwalniała...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz gaźnik który zamyka przepustnicą dolot :P żeby tam sie naglę ciśnienie robiło ? (nie mówie o tej od EGR)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem raczej o zmianach ciśnienia po stronie wydechu... u konkurencji kiedyś była długa dysputa na ten temat... "Podniesienie ciśnienia doładowania 2,7TD"

 

mądrzy ludzie pisali tam mądre rzeczy :) esencja była taka że to fajne jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po analizie tematu na razie przyjmuje za opcje zamontowanie jednostki VG30DETT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witajcie. tak ogrzeję trochę temat po wielu wielu perturbacjach mam auto na dawce i tak mam pytanie. Czy są jakieś duże problemy z spięciem VG30e z maximy do VG30i terranko?


Jako że ubogo z materiałami na ten temat. Wrzucam info odnośnie wymiany silnika. Skrzynia od terrano 3.0 V6 VG30i do maximy 3.0 V6 V30E automat jak najbardziej kompatybilna plug&play;-) Graty jakie są potrzebne od VG30i to koło zamachowe, rozrusznik, mocowania kielicha skrzyni do bloku silnika, miska olejowa, smok, mocowanie skrzyni z manualna ( podkładka z mocowaniem rozrusznika która przychodzi między blok a skrzynie biegów)

 

post-35810-0-44788100-1515916132_thumb.jpg

post-35810-0-51237000-1515916161_thumb.jpg

post-35810-0-58905400-1515916198_thumb.jpg

post-35810-0-15440300-1515916223_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc. Zmiescil ci się koletor dolotowy przy scianie grodziowej? Tez wkladalem silnik z maximy ale wg moich pomiarow brakowalo przy grodzi 10cm. A jak towyszlo u ciebie, silnik juz włożony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc. Zmiescil ci się koletor dolotowy przy scianie grodziowej? Tez wkladalem silnik z maximy ale wg moich pomiarow brakowalo przy grodzi 10cm. A jak towyszlo u ciebie, silnik juz włożony?

wiem ta wystająca rura od cieczy ale zmodyfikowałem to i dałem obudowę termostatu od VG 3.0i  tam wszystkie wyprowadzenia masz na przodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

IMG_20180908_160431.thumb.jpg.a2270643af4130a59266df4474f128c5.jpgIMG_20180908_092319.thumb.jpg.e3959bc2a7afd01d747f6e7ff1de5ee5.jpgPrzeróbka dosłownie wszystkiego wycinanie grodzi albo przesunięcie całego swapa do przodu ale konsekwencje tego są zbyt daleko idące. Wybraliśmy ciecie grodzi do tego wymiana nagrzewnicy na zewnętrzną relokator filtra olejowego opuszczenie mocowania łap silnika o 5 cm jeżeli można powiedzieć o totalnej przeróbce to właśnie w tym wypadku ma ona miejsce.

IMG_20180725_162653.jpg

Edytowane przez Gramek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...