Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

[P11/WP11] P11 - problem z wycieraczkami ;/


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Maciek C

Maciek C

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 138 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Kraj:POLAND
  • :

Napisano 21 grudzień 2008, 02:03

Witam, mam problem z wycieraczkami w P11 97r. Otóż wycieraczki nie działają na 1 "biegu", dochodzą do połowy szyby i się zatrzymują, po chwili pali się bezpiecznik wycieraczek... Jeżeli włączymy je na 2 lub 3 "bieg", to działają bez zarzutu, nic się nie pali i można jechać pół dnia w deszczu. W czym tkwi problem? Czy ktoś się spotkał z taką usterką? Dodam, że cały mechanizm wycieraczek wymieniałem około roku temu, na oryginalny, nowy. Bedę wdzięczny za pomoc...
  • 0

Reklama

#2 Gość_Betka

Gość_Betka
  • Gość

Napisano 21 grudzień 2008, 10:08

Ja mam ten sam problem. Jak pytałam, co z tym zrobić, to mi powiedziano, że pewnie trzeba rozbierać prawie całą deskę rozdzielczą, a jest to bardzo kosztowne i lepiej tego nie ruszać, chyba że wogóle nie będą działały :029:
  • 0

#3 OFFLINE   Przem

Przem

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownik
  • 193 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Szczecin
  • Kraj:POLAND
  • Model:WP11 SR20De '98
  • Nr rejestracyjny:ZS.......K
  • :

Napisano 21 grudzień 2008, 10:22

kazdy mial ten problem..sprawdzcie przekaznik, albo silnik wycieraczek..trzeba rozkrecic inasmarowac..
pozdro
  • 0

#4 OFFLINE   ADAM01

ADAM01

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:GORZÓW WLKP.
  • Kraj:POLAND
  • Model:WP11 2.0TD
  • :

Napisano 21 grudzień 2008, 10:47

Padł przekaźnik, wiem bo ostatnio też z tym walczyłem. Tyle że u mnie nie wywalało bezpieczników. Sprubój zamienić przekaźniki i bedziesz wiedział.
  • 0

#5 OFFLINE   Maciek C

Maciek C

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 138 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Kraj:POLAND
  • :

Napisano 21 grudzień 2008, 11:23

Hm, a czy ktoś może mi powiedzieć gdzie znajduje się owy przekaźnik? :) Nad bezpiecznikmi pod dolną obudową deski przy kierownicy, czy gdzieś pod maską?
  • 0

#6 OFFLINE   ziomek

ziomek

    debeściak

  • Użytkownik
  • 211 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Garwolin
  • Kraj:POLAND
  • Model:p11 2.0-w pracy wózek widłowy NISSAN :)
  • Nr rejestracyjny:WG 55....
  • Time Online: 30s

Napisano 21 grudzień 2008, 11:27

Miałem to samo. Tylko, że mi nie paliły się bezpieczniki. Trzeba rozkręcić silnik wycieraczek, oczyścić i nasmarować. U mnie pomogło.
  • 0

#7 OFFLINE   Przem

Przem

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownik
  • 193 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Szczecin
  • Kraj:POLAND
  • Model:WP11 SR20De '98
  • Nr rejestracyjny:ZS.......K
  • :

Napisano 21 grudzień 2008, 14:22

tu masz:
link
  • 0

#8 OFFLINE   komora

komora

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 40 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Ciechanów
  • Kraj:POLAND
  • Model:Primera WP11.144 CVT LPG
  • Nr rejestracyjny:WCI
  • :

Napisano 21 grudzień 2008, 15:49

ja mam to samo juz dłuzszy czas. bezpieczniki sie nie pala a mechanizm jest spoko. pozostaje mi tylko sprawdzic przekaźnik, ktory niewiem gdzie jest no i przełącznik, ktory w serwisie kosztuje ponad 500zł. chyba wole jezdzic przytrzymujac przełacznik...
  • 0

#9 OFFLINE   Przem

Przem

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownik
  • 193 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Szczecin
  • Kraj:POLAND
  • Model:WP11 SR20De '98
  • Nr rejestracyjny:ZS.......K
  • :

Napisano 21 grudzień 2008, 18:42

popatrz na link w poscie powyzej..tam jest fotka..w komorze silnika kolo wlewu plynu do wspomagania...a jakbys potrzebowal tego przelacznika (przy kierownicy)..to mam na stanie..bo niepotrzebnie kupilem..jakby co to to wal na PW
pozdro
  • 0

#10 OFFLINE   Marioo2

Marioo2

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 20 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Belchatow
  • Kraj:POLAND
  • Model:P11 2.0+LPI. 97r
  • :

Napisano 27 styczeń 2009, 23:08

A ja mam troszke inny problem. Jak mniemam wina nie lezy w przekazniku ale w sterowniku co u mnie jest to czarna kostka przykrecona na jedna srube od szyby zaraz po prawej stronie.
Objawy to czasowki dzialaja do polowy, przerwa i znow do polowy. Po odpaleniu spryskiwaczy wycieraczki 2 razy zamiota a na trzecim sie zatrzymuja w polowie obrotu.
Wlasnie wyjalem ten sterownik widac jak by cos bylo wylutowane z plytki (C6 na płytce).
Zastanawiam sie czy wlasnie ktos nie usunal tego... nie wiem co to bylo celowo wiec zwracam sie do Was i pomoc.

Pozdro !!!
  • 0

#11 OFFLINE   klops23

klops23

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 14 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Kraj:POLAND
  • Model:Primera P11 1.6
  • Nr rejestracyjny:GPU
  • :

Napisano 27 styczeń 2009, 23:51

To jest własnie przekażnik wlutowany w płytke i umieszczony wlasnie tam samotnie w prawym rogu .
To pudełko jest odpowiedzialne za prace czasowa wycieraczek. Jestem akurat po wymianie tego "ustrojstwa" po bezskutecznych probach naprawy wycieraczek poprzez rozwiercanie silniczka itp.
Dodam tylko , ze tego rodzaju przekaznik jest tylko w Primerach P11 , w P11 144 jest zwykly umieszczony w skrzynce z przekaznikami z lewej strony.
  • 0

#12 OFFLINE   abram

abram

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 100 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Ostrołeka/Przasnysz
  • Kraj:POLAND
  • Model:Primera P11 2.0TD
  • Nr rejestracyjny:WPZ
  • :

Napisano 28 styczeń 2009, 16:29

witam Koledzy dobrze mowi ja tez mialem to samo.ja wyjmowąłem silnik wycieraczek przesmarowałem go poprostu niełaczyło i byly przerwy w dostarczaniu prądu ale teraz jest oki.
  • 0

#13 OFFLINE   damiano1718

damiano1718

    Nissanmaniak

  • Użytkownik
  • 352 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Kraj:POLAND
  • Model:Nissan Primera p11 /1.6 16v /1998 /hatchbatch
  • Nr rejestracyjny:BSI
  • :

Napisano 29 styczeń 2009, 21:46

u mnie był taki problem że jak włączyłem wycieraczki na sucho to mi coś pod maską tykało!a wycieraczka chodziła do połowy.zajechałem wtefy do znajomego elektryka i okazało się że kawałek cyny upadł na płytke w przekaźniku po prawej stronie i robił zwarcie. usunął to pięsetą i po sprawie!!!
  • 0

#14 OFFLINE   pen

pen

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownik
  • 185 postów
  • Kraj:POLAND
  • :

Napisano 30 styczeń 2009, 12:20

Witam, mam problem z wycieraczkami w P11 97r. Otóż wycieraczki nie działają na 1 "biegu", dochodzą do połowy szyby i się zatrzymują, po chwili pali się bezpiecznik wycieraczek... Jeżeli włączymy je na 2 lub 3 "bieg", to działają bez zarzutu, nic się nie pali i można jechać pół dnia w deszczu. W czym tkwi problem? Czy ktoś się spotkał z taką usterką? Dodam, że cały mechanizm wycieraczek wymieniałem około roku temu, na oryginalny, nowy. Bedę wdzięczny za pomoc...


miałem coś takiego to elektryk mi naprawił. Po pierwsze trzeba wytzryścić bolce czyli odkręcić cały układ wycieraczek od strony silnika. prosta sprawa. A styki w silniczku trzeba również przeczyścić. trzasami trzeba dolutować blaszki. Całośc kostzowąła 50 pln i problem z głowy.
  • 0