Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Szarpanie przy 3 tys. obr/min


mrozilla
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Otóż mam taki problem, że przy około 3 tys. obr/min. tak jakby się dusił i nie da rady wejść na wyższe obroty i szarpie w tym momencie i tak się dzieje na praktycznie każdym biegu.

 

Co może być przyczyną i jak ją zniwelować...

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po dłuższym postoju samochodu po zapaleniu sinika jest przez kilka minut lepiej ? Jesli tak to na 100% filtr paliwa - Filtr paliwa może być też w porządku a np masz skorodowany zbiornik paliwa i rdza lub brud przytkały smok> zdejmij korek z wlewu paliwa odłacz przewód paliwa przed filtrem i dmuchnij pompką lub kompresorem w zbiornik. Nie wiem jak to wygląda w terrano ale np w Iveco bardzo często były podobne objawy przy uszkodzeniu tej ręcznej pompki paliwa ( zasysała powietrze ) no ale wtedy sa też trudności z zapalaniem silnika. Ja bym postępował tak:

1 filtr paliwa 2 przedmuchanie zbiornika 3 próba zasilania silnika grawitacyjnie z butelki z pominięciem filtrów

Jęsli ta droga nie doprowadzi cię do sukcesu to do pompiarza bo bedzie to znaczyło że masz uszkodzoną pompe wtryskową

Oczywiście zakładam że nie grzebałeś na tyle głeboko by np przestawić pompę wtryskowa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

u mnie sie dzieje podobnie

tzn gdy samochod jest na luzie mozna dac obroty duze i jest ok. ale w czasie jazdy to powyzej 3 tys obrotow zaczyna przerywac i sie dusi

moze ktos miał cos podobnego?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem cos podobnego - obrotow Ci nie powiem bo mam zajechany obrotomierz, ale dusil i szarpal powyzej 80km/.h na 4 biegu i mysle ze analogicznie na innuch. Mialem jakies paliwo po 2zl za litr. wyjechalem prawie wszystko i zatankowalem 30 litrow - od razu inaczej. sprobuj wyjechac co masz i zalej gdzie inndziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość leśnik-szkółkar

zgadza sie silniki naszych tyrranków są bardzo wrazliwe na jakość paliwa, popytajcie tylko w serwisach większość problemów z silnikiem 2,7 to wynik tankowania gównianego paliwka - zapychają się filtry i siadają pompy wtryskowe.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

zmieniłem filtr paliwa i nic nie pomogło dalej przerwa przy wyzszych obrotach,

wyjałem zbiornik paliwa oczysciłem go , wylałem paliwo , zalałem inne i dalej nic

zauwazyłem ze gdy zaczyna przerywac to wtedy zaczyna kopcic białym dymem, moze ktos cos poradzi????

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopci na biało z niespalonego paliwa, które się dostaje do wydechu.

 

Tylko teraz czy masz rozregulowaną pompę wtryskową, czy turbo niedomaga.

 

To już kwestia do diagnozy kolejnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...