Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

QQ - problem ze startem


Gość holl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

 

Mam qashqai'a od 2 tygodni, nowy z salonu 2.0 Diesel 4wd. Wczoraj rano wsiadłem do samochod,przekrcilem kluczyk i nic. Nie bylo slychac proby wlaczenia silnika ani nic, tylko jakies cichutki tykanie. Wysiadlem z samochodu zamknalem go , otworzylem , wsiadlem i dalej to samo. Dopiero jak wysiadlem i popchnalem go w tylna klape tak ze "zabujal" troche to udalo sie go odpalic. Czy ktos wie czym to moglo byc spowodowane i czy powinienem z tym jechac na gwarancje ? Zdarzylo to się tylko raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

 

Mam qashqai'a od 2 tygodni, nowy z salonu 2.0 Diesel 4wd. Wczoraj rano wsiadłem do samochod,przekrcilem kluczyk i nic. Nie bylo slychac proby wlaczenia silnika ani nic, tylko jakies cichutki tykanie. Wysiadlem z samochodu zamknalem go , otworzylem , wsiadlem i dalej to samo. Dopiero jak wysiadlem i popchnalem go w tylna klape tak ze "zabujal" troche to udalo sie go odpalic. Czy ktos wie czym to moglo byc spowodowane i czy powinienem z tym jechac na gwarancje ? Zdarzylo to się tylko raz.

 

jak się powtórzy to nic nie rób tylko dzwoń po assistance - niech się martwią. Jak pojedziesz do serwisu to nic nie zrobią bo "jest ok"; a jak ci coś się stanie w trasie to masz dzień z głowy.

To może być wszystko: komputer, immobilajzer, inteligentny kluczyk albo jakiś czujnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wspomniał Kristo.

Masz autko dwa tygodnie i cos podobnego się nie powinno zdarzyć.

Assistance jest usługą za którą zapłaciłesz ubezpieczając auto, to skorzystaj z tego.

Powodzenia.

Vratko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy klemy i wszystkie kable przy akumulatorze są dobrze dokręcone - to mogło być powodem

 

ale gdyby to były kable i klemy to by się kontrolki nie śieciły i np. radio by nie grało prawda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy klemy i wszystkie kable przy akumulatorze są dobrze dokręcone - to mogło być powodem

 

ale gdyby to były kable i klemy to by się kontrolki nie śieciły i np. radio by nie grało prawda ?

 

gdyby były całkiem luźne to nic by nie grało/świeciło, ale to raczej nie klemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzwonilem do ASO , to samo mi powiedzieli, nic nie robic i dzwonic na nissan assistance, ale boje sie np. ze otworze bagaznik (tam am mksiazeczke gwarancyjna), zamkne klape i samochod znowu odpali :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobne zdanie do kolegi, poluzowane klemy. Bo raczej zawieszone szczotki w rozruszniku odpadają. W nowych nissanach przy przeglądzie zerowym trzeba sprawdzać alumulatory bo wyszła partia z wadliwymi (mają niską sprawność)i to też może być przyczyna. Odrazu ci powiem że zwracaj uwage na stuki z tylnego zawieszenia, Qashqai ma wadliwe tylne amortyzatory. Dolne tuleje metalowo gumowe się rozwulkanizują i stukają. A miał być miasto odporny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochod jest nowy ale z rocznika 2007, z tyłu nie zwrocilem uwagi na stuki gdyz wczesniej jezdzilem Renault Sceniciem ktorey tez mial slabe zawieszenie wiec mozliwe ze sie przyzwyczailem :) za to raz przy przejezdzie przez "leżącego policjanta" takie glosne stukniecie uslyszalem ale z przodu, tez nie wiem co to bylo, ale tylko raz sie to wydarzylo, bede obserwowal :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na tego było 22 tyś upustu :)

 

sporo, tylko pytanie ile teraz wydasz na usterki jakie pojawią się w związku z zastaniem się auta. Jestem ciekawy jak QQ są odporne na takie nie-używanie; kiedyś jak samachód stał z pół roku niejeżdżony to potem były problemy z silnikiem, z gumami itd; teraz jest inna technologia więc może nie będzie tak źle. Może...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi czasem też się to zdarza. Dzieje się tak jak za szybko się włoży kluczyk do stacyjki i próbuje odpalić (immobilizer?) albo jak alarm nie zdąży sie do końca rozbroić i się otworzy drzwi. Najczęściej wysiadam i zamykam samochód. Po czym za chwilę otwieram, czekam aż alarm się rozbroi , wsadzam kluczyk i po paru sekundach odpala bez problemu...przynajmniej do tej pory :) Pytałem się w serwisie o co z tym chodzi, to też powiedzieli, że jak nie będe mógł odpalić to wzywać assistance ale skoro ten patent działa to szkoda czasu na zabawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na tego było 22 tyś upustu :)

 

sporo, tylko pytanie ile teraz wydasz na usterki jakie pojawią się w związku z zastaniem się auta. Jestem ciekawy jak QQ są odporne na takie nie-używanie; kiedyś jak samachód stał z pół roku niejeżdżony to potem były problemy z silnikiem, z gumami itd; teraz jest inna technologia więc może nie będzie tak źle. Może...

 

Mam nadzieje ze nie bedziesz mial racji :) poki co jest gwaranacja 3 lata wiec tak jak na normalnie nowe auto, poza tym Diesel 2.0 rozpoczal produkcje w drugiej polowie roku 2007 wiec samochod az taki stary nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na tego było 22 tyś upustu :)

 

sporo, tylko pytanie ile teraz wydasz na usterki jakie pojawią się w związku z zastaniem się auta. Jestem ciekawy jak QQ są odporne na takie nie-używanie; kiedyś jak samachód stał z pół roku niejeżdżony to potem były problemy z silnikiem, z gumami itd; teraz jest inna technologia więc może nie będzie tak źle. Może...

 

Mam nadzieje ze nie bedziesz mial racji :) poki co jest gwaranacja 3 lata wiec tak jak na normalnie nowe auto, poza tym Diesel 2.0 rozpoczal produkcje w drugiej polowie roku 2007 wiec samochod az taki stary nie jest.

 

trzymam kciuki abym nie miał :) w każdym razie bądź czujny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość pepe_aso_honda

ja tez mam gwarancje i mialem cos takiego(cisza po przekreceniu na rozrusznik)ale jak pojedziesz do serwisu to mozesz wrocic z niczym bo rzadko kiedy wymienia sie cos profilaktycznie a zapewne w serwisie bedzie ok,trzeba samemu tez cos oblukac ale wedlug mnie jest to kwestia: alarm cobry problemy z odczytem danych z can(wloszczyzna ma dosc slabych programistow) lub immobiliser fabryczny,innej opcji raczej nie widze no ale wszystko mozliwe,jest tez opcja ze wszystko pracuje prawidlowo tylko trzeba dluzej poczekac az sie alarm rozbroi lub nie palic od razu auta po wsadzeniu kluczyka tylko czekac z 2-3 sek..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Według mnie podstawą we wszystkich autach również w naszych Qq jest to, żeby po przekręceniu kluczyka w pozycję "ON" odczekać aż pogasną wszystkie kontrolki, które wg instrukcji mają zgasnąć po kilku sekundach. Tak jest w różnych autkach, a nawet gorzej. W niektórych nie da się odpalić silnika do czasu aż samochód sprawdzi sobie wszystkie obwody, szczególnie dotyczące bezpieczeństwa użytkowników.

Pozdrawiam Józef

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
ja tez mam gwarancje i mialem cos takiego(cisza po przekreceniu na rozrusznik)ale jak pojedziesz do serwisu to mozesz wrocic z niczym bo rzadko kiedy wymienia sie cos profilaktycznie a zapewne w serwisie bedzie ok,trzeba samemu tez cos oblukac ale wedlug mnie jest to kwestia: alarm cobry problemy z odczytem danych z can(wloszczyzna ma dosc slabych programistow) lub immobiliser fabryczny,innej opcji raczej nie widze no ale wszystko mozliwe,jest tez opcja ze wszystko pracuje prawidlowo tylko trzeba dluzej poczekac az sie alarm rozbroi lub nie palic od razu auta po wsadzeniu kluczyka tylko czekac z 2-3 sek..

 

Zawsze oczekuje az zgasna wszystkie kontrolki, wychodzilem z auta zamykalem je, i probowalem znowu bez efektu. Wczoraj przydarzyula mi sie ta historia po raz drugi. Tym razem samochod był zagrzany, po przejechaniu sporego dystansu. Zostawiłem go na chwile po czym wrocilem , przekrecam kluczyk a tu nic, znowu probowalem zamykac , albo ruszac samochodem i nic. Nie mial srodkow na telefonie zeby zadzwonic do assistance to poszedlem sobie do kiosku obok doladowac konto. Wrocilem a samochod odpalil bez problemow. Dzisiaj bylem w ASO, sprawdzili i niby wszystko jest ok. Mam obserwowac a jak sie znowu bedzie powtarzac to beda musieli rozebrac elektronike na czesci pierwsze, taka odpowiedz uslyszalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze współczuje, nie ma gorszego rodzaju usterki niż taka która występuje tylko czasami; jedzie człowiek nty raz do aso a tym samym a tu ciągle jest wszystko ok :)

życzę wytrwałości i cierpliwości - daj znać jak się coś okaże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam mój QQ ma już 23 tyś i taki problem pojawił się 2 razy moje działanie wygląda w ten sposób że wysiadam z auta otwieram i podnosze maske silnika zamykam i juzjest OK auto odpala w ASO mechanior powiedział że to jest związane z alarmem pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość silverpl

Witam, mam dokładnie taki sam problem, dziś rano przytrafiło mi się to po raz drugi !!

Wsiadam do auta, wkładam kluczyk do stacyjki , czekam aż zgaśnie kontrolka świecy i nic , nawet brak dźwięku rozrusznika.

Wysiadłem z auta, otworzyłem maskę, sprawdziłem kable - wszystko wyglądało w porządku, już miałem dzwonić na assistance ale postanowiłem spróbować raz jeszcze - wsiadłem do auta i odpalił od razu ...

Lipa prawdę mówiąc, miałem już kilka samochodów (volkswagen, mercedes, fiat, toyota) i pomijając problemy z rozładowanym akumulatorem nigdy nie miałem takich problemów w nowym samochodzie ! - auto mam od początku marca, przejechałem nim ok 5000Km.

 

W wolnej chwili podjadę do salonu i poproszę o diagnozę i rozwiązanie problemu, niech wgrają nowsze oprogramowanie albo wymienią komputer, tak nie może być ! auto ma jeździć ! W końcu po to kupuje się nowe auto i płaci za nie wyższą cenę, żeby mieć do niego zaufanie :< :< :<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pepe_aso_honda

hmm nie wiem jak navara ale generalnie qashqai ma nie wiele wad fabrycznych i osobiscie przez rok raz bylem w serwisie na wymiane amorkow,w tym momencie sa to na pewno tylne amortyzatory -problemy z tulejami I UWAGA:W TYM MOMENCIE WIEM NA 100% ZE SPORDYCZNE PROBLEMY Z ODPALENIEM SILNIKA(WSZYSTKO DZIALA NIE SLYCHAC ROZRUSZNIKA)-U MNIE ZDARZA SIE DWA RAZY W MIESIACU-PROBLEMEM JEST CENTRALKA ALARMU COBRA KTORA NIE ROZBLOKOWYWUJE PRZEKAZNIKA WBUDOWANEGO W NIA BLOKUJACEGO ROZRUSZNIK-DOTYCZY GLOWNIE DIESLI(PROBLEMY W ODCZYCIE INFORMACJI Z MAGISTRALI B-CAN-ZLE OPROGRAMOWANIE ALARMU) LUB AWARIA TKWI W SAMYM PRZEKAZNIKU W CENTRALCE ALARMU COBRA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...