Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić, sprzedać Terrano - najpierw go poznaj !!!


Gość picia277
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od 2002r terrano wychodziło tylko z silnikami diesla 2.7 i 3.0 do końca produkcji. Na fotkach widać, że progi są do zrobienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 7 miesięcy temu...

Witam Wszystkich kolegów i koleżanki ;) Chodzi mi po głowie zakup Terrano 3.0 w wersji LONG, możecie coś poradzić? Głównie zależy mi na tym jak ten silnik wygląda od strony awaryjności...jest sporo egzemplarzy na alle...gro tylko widzę dość spore ogniska rdzy, albo progi do roboty... itp, jak tam jest z blokadą/reduktorem? Dzięki na wstępie ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja swijego 3.0 v6 automat. zjeżdżam w terenie juz wiele lata. Motor skrzynia i napedy jeszcze mi sie nie posypały. Wiadomo oleje, rozrząd, wszystkie plyny, swiece wymieniane na czas. Tylko sprzegielka i zawieszenie siada. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.12.2018 o 12:42, ceniakenzo napisał:

Ja swijego 3.0 v6 automat. zjeżdżam w terenie juz wiele lata. Motor skrzynia i napedy jeszcze mi sie nie posypały. Wiadomo oleje, rozrząd, wszystkie plyny, swiece wymieniane na czas. Tylko sprzegielka i zawieszenie siada. 


 Nigdzie nie mogę znaleźć V6, albo tak dobre, że nikt nie sprzedaje ;)...

Edytowane przez TomekX-TRAIL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Cześć, miło mi do was dołączyć.

Rozważam zakup samochodu Nissan Terano II i chciałem zapytać się użytkowników tej marki co sądzą o tym samochodzie i poradę czy warto kupić.


1.    A wiec może zacznę do czego chcę samochód.
W zamyślę chce go kupić by robił za „wyprawówkę”, dość dużo hobbistycznie robię zdjęć, nocne i dzienne. Lubię fotografować, dziką przyrodę, zapuścić się w gęsty las pojechać w góry, czasem też wyskoczę za miasto z teleskopem. Różne pory roku, wpływają że zupełnie inaczej  widać je w obiektywie. Warunki dojazdu bywają przeróżne koleiny, błoto, czasem trzeba wjechać pod większą górkę (lub na szczyt góry) gdzie nie ma innej drogi niż gruntowa (wątpliwej jakości), przekroczyć niewielki strumień. Na razie planuje wyjazdy po Polsce, a w przyszłości może pojechać gdzieś dalej.

2.    Czemu Nissan Terano 2
Obejrzałem kilka programów na YouTube, poczytałem kilka poradników w sieci na temat samochodów 4x4 i „wyprawówek”. Nissan spełnił wszystkie moje wymogi (potrzebuje długi samochód  do którego będę mógł zapakować worek rzeczy, 2-3ch znajomych i pojechać na zdjęcia). Oczywiście dużą role spełnia też budżet, niestety nie mam żadnego znajomego co ma samochód terenowy i nie miałem okazji nimi jeździć. Więc kupowanie drogiego samochodu z powodów czysto racjonalnych odpada (np Patrola).

3.    Czego nie będzie robił.
Nie mam zamiaru go „topić”, ani robić przecinki w błocie po same lusterka, nie mniej będzie on pracował w dość surowych warunkach.  

4.    Dane samochodu
Dane które podał sprzedający:
Nissan Terano II  rocznik 1997/98, 2.7 tdi, przebieg 244 tyś km, 5 drzwi (samochód nie był topiony, jeździł nim pan na rybki i jest to jego rodzinny samochód na codzień).

I tu mam kilka pytań:
1    Czy Nissan 2 nadaje się na takie wyprawy?
2    Czy taki przebieg (244 tyś km) dyskwalifikuje samochód z 4x4 na „wyprawówkę”?

3 czy takim samochodem można przyjechać na rajd, zlot trochę sie pobawić i porobić wam zdięcia?  :)


Dziękuje wszystkim użytkownikom forum, którzy poświęcili czas, na przeczytanie postu i odpowiedź.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nada się terrano jest wszechstronną terenówką  ,wygodne na czarnym i dobrze sobie radzi w terenie choć bestia to to nie jest ,koła max 31" a czasem to mało żeby przejechać po jeepach i patrolach ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Sprzedam Terrano. Rocznik 1999. Pierwsza rejestracja 2000 rok. Pięciodrzwiowy.

Silnik 2.7TDI. Przebieg 430000km. Rama zdrowa, progi zdrowe, nadkola zdrowe, brak zewnętrznych oznak korozji, oryginalne aluminiowe felgi z oryginalnymi kapslami, dodatkowe reflektory drogowe, hak z gniazdem 13-stykowym, sprawne napędy, dobre opony, intercooler po regeneracji, nowe tarcze hamulcowe i klocki, zawieszenie bez luzów, wymieniony olej silnikowy, nowy przepływomierz, nowa chłodnica oraz skraplacz klimatyzacji, klimatyzacja sprawna, nowa kolektorowa rura wydechowa, reszta wydechu zdrowa.

Wóz jeździ bez żadnych zarzutów, nie wymaga żadnych napraw i przeglądów.

Cena 12000zł, do negocjacji.

Zainteresowanych proszę o informację na priv.

Edytowane przez fred77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Również Sprzedam Terrano 2, 2.7TDI ~200tys km 2004. 5 drzwi. Trochę nalotu rdzy. Alternator zregenerowany. SERYJNY BRAK ABS :O, Poprzedni właściciel wymienił UPG ale układ jest słabo wyczyszczony lub przepuszcza dalej. Nie przegrzewa się, nie kopci, nie ma masła/majonezu w układzie. Wspomaganie kierownicy działa, Klima jest - nie wiem czy dziala (założyć ze nie) Ma hak i kanape. Stan lakieru dość ładny. Wnętrze tez nie najgorsze oprócz paru wypalonych dziur od papierosa i wytartej kierownicy która wygląda jak by auto przejechało co najmniej 500 tys :D  Cena 10.000zł Wrocław. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jestem zainteresowany tym autem

https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-terrano-tylko-150tys-km-super-stan-ID6CU8w1.html

Zupełnie nie znam się na terenowkach, czy benzynowe terrano da sobie radę z kempingiem ważącym okolo 1.5 t ?

Czy może ktoś z okolic Lublina mógłby pomóc w sprawdzeniu stanu technicznego tego auta, oczywiście zapłacę za takową pomoc.

Oglądałem je i naprawdę fajnie wygląda, nie jest zniszczone a co do przebiegu to jak na auto ze Szwecji jest to bardzo realne...

Bardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cześć,

Jestem nowy i przymierzam się do zakupu Terrano I (WD21) jako drugiego samochodu- na weekend w skały, nad wodę itp. Generalnie myślę o wersji 4 drzwiowej 2.7Diesel lub 3.0 benzyna(do zgazowania). Co ciekawe, samochody rzekomo sprawne zaczynają się od 3500zł a od 5-6k już możemy znaleźć przyzwoicie zmodowane. I tu pytanie do znawców- na co poza ramą i sprawnością LSD tylnego mostu zwracać uwagę? Od jakiego pułapu ceny w o ogóle jest sens weryfikować oferty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

W przyszłym tygodniu jadę oglądać Terrano 98r 2.7tdi. Czy są jakieś rzeczy na które trzeba zwrócić szczególną uwagę ? Z tego co czytałem, trzeba sprawdzić most, napędy, zdjąć wykładzinę z bagażnika i dywaniki czy jest podłoga. Wiem że też trzeba zwrócić uwagę na skrzynie bo jest to newralgiczna część Terrano. Ktoś mi powie jak ją sprawdzić będąc laikiem ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Sprzedam IDEALNE terrano 2,7  125KM 2006 rok, przebieg 136 tyś, cena 30 tyś, sprzedaję tylko z powodu zmiany samochodu by miał na haku 3500. Mój ma 2800kg. 601-366-20171213_114618.thumb.jpg.281879a8c99440f6504a99173e9431f2.jpg049

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam wszystkich. Mam pytanie.Poluje na  Terrano 2 dlugie. Ile miejsca jest w 3 rzedzie siedzen? Czy dwojka dzieci powiedzmy 10 11 lat bedzie tam miała ok czy meczarnia? Chodzi mi ogolnie o wysokosc kanapy czy normalnie beda mogli siedziec tak Jak w drugim rzedzie czy moze kanapa jest nisko I bedzie mało miejsca na nogi. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam serdecznie wszystkich. To mój pierwszy wpis na forum. Przybieram się do zakupu Terrano i tak sobie powoli czytam wszystko z działu Terrano. Generalnie mój kontakt z nissanem jako marką miał miejsce w latach 90-tych kiedy miałem nissana sunny. Bardzo miło go wspominam i złego słowa nie powiem. Dziś przyszedł czas na coś terenowego, głównie z myślą o wakacjach na Bałkanach i relaksowa jazda w wolnej chwili w lekkim terenie. Nie wchodzi w grę żadne topienie, błoto po klamki, wjeżdżanie na pionowe skały, drzewa itp, nie ten wiek nie ta fantazja.... Mam dylemat jaki silnik: diesel czy benzyna plus LPG. Jeśli diesel to który? Który bardziej niezawodny, trwały i prosty z diesli 2.7 czy 3.0? Nie mam obsesji mocy, nie potrzeba mi 200KM, tuningów silników itp. Ma być prosto i niezawodnie. No i druga sprawa jak to chyba w każdej terenówce to stan podwozia, progów, ramy.... szeroko pojętej korozji. A może któryś z kolegów ma coś ciekawego do sprzedania...?

Dzięki i pozdrawiam.

Piotrek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...