Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

kłopoty z mostem


Gość daniel arch
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość daniel arch

Witajcie

Pojawił się w moim terrano problem z mostem (?)

Otóż przy wolnej jeździe na wstecznym lub przy skręcie w lewo lub w prawo (przy wolnej jeździe jak i w trasie) z tylnego mostu wydobywa się niepokojacy stukot. Towarzyszy mu "skok" na tylnej osi, to znaczy koło się kręci, kręci by w nagle nastąpił "przeskok". W trakcie jazdy na zakrętach tył auta nadrzuca w stronę przeciwną do skrętu.

Most został rozebrany na czynniki proste. I wszystko jestv ok., to znaczy kosz jest cały, łożyska w pożądku, luzów brak, zanieczyszczeń brak.

Przy okazji wyszło iż z tylnego koła wycieka smar, więc pewnie zimering jest do wymiany, ale czy on jest sprawcą zamieszania????? Nie mam pojęcia, ale wyraźnie słyczać, iż stukot (któremu towarzyszy "skok" koła) wydobywa się z mostu.

 

Proszę o pomoc, bo mnie już całkiem skączyły się pomysły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Most był rozebrany na czynniki pierwsze. A mechanior dobrze poskładał blokadę cierną?

 

Jakim olejem został zalany - specjalnym do przekładni z LSD, czy zwykłym "hipolem"

 

Objawy są podobne do zablokowania tylnej blokady na amen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli masz blokade LSD to musi byc z koncowka LS w nazwie lub cos takiego.

Ja u siebie blokade spsulem innym olejem ale takich objawow nie mialem.

Polecam wziazc schemat budowy mostu i jeszcze raz go rozlozyc. Samego mnei to czeka ale jakos nie mam na to czasu i jezdze bez lsd :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość daniel arch

za dobrze złożony most ręczę, bo nie robił to pierwszy lepszy mechanik tylko wieloletni urzytkownik terrano.

wlałem olej 75W90, jest lepiej i teraz tylko przy ostrych, maksymalnych skrętach jest chrobotanie i minimalny uślizg koła. Wydaje się że to ewidentnie wina sprzęgiełek i kwestia właściwego oleju (ten co wlałem jest zaje... ale nie do takiego mostu)

stąd moje pytanie

CZY MOŻNA WYMONTOWAĆ PO JEDNYM ZE SPRZĘGIEŁEK LUB WYMONTOWAĆ WSZYSTKIE I NIE BĘDZIE TO ZABÓJCZE DA MOSTU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalej most Shellem Spirax - do przekładni z LSD a nie pieprz się w jakieś wydziwiane oleje.

 

Nie kombinujcie nic ze sprzęgłem, chyba, że chcesz sobie potem wybulić 800zł w serwisie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam taki sam problem jak opisywany jest moje pytanie sprowadza się do tego ile może kosztować w najgorszym przypadku wymiana wszystkch części w moście , które mogły siąść. Z góry Dziękuje za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgiełka w moście kosztują ok 8000. :028: co do reszty to też nie mały koszt.

Sprzegiełek raczej poza aso nie dostaniesz więc najprościej i najtaniej jest chyba szukać drugiego mostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Samochód stoji rozebrany tarczki posklejane i jestem na etapie szukania mostu bo w serwisie w Białymstoku nie idzie się dogadać co do części i wogóle nie mają pojęcia co robić. Rok 2002 mojego Tyrana 2.7 więc niewielki problem jest ze znalezieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...