Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

[P12] 2,2 Dci


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 RYBA64

RYBA64

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownicy
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wielka Brytania
  • Model:nissan

Napisano 04 wrzesień 2009, 20:08

mam problem z pompa wtryskowa na wolnych obrotach podaje za wysokie cisnienie (50 bar ) a powinno 30 bar i niewiem czy to jest wada pompy i trzeba ja wymienic czy jest mozliwosc regulacji bo wiem ze cisnienie mozna podniesc to wynika ze i powinno sie dac obnizyc a moze cos tym wszystkim steruje i to jest popsute.Ps wymienilem zawor cisnienia na pompie i na listwie bopokazywalo blad 0089 (zawor regulacji cisnienia na listwie)wymienilem oba i dalej to samo po odpaleniu i jezdzie auto jedzie normalnie ale po zatrzymaniu sie po chwili czuc lekkie zucenie silnikiem i auto niema mocy tryb awaryjny po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auto jedzie normalnie do nastepnego razu .W ASO powiedzieli wymiana pompy ale nie daja gwarancji ze to to pozdrawiam .
  • 0

Reklama

#2 RYBA64

RYBA64

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownicy
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wielka Brytania
  • Model:nissan

Napisano 06 wrzesień 2009, 10:33

[quote name='RYBA64' date='04 September 2009, 21:08' timestamp='1252091315' post='669470']
mam problem z pompa wtryskowa na wolnych obrotach podaje za wysokie cisnienie (50 bar ) a powinno 30 bar i niewiem czy to jest wada pompy i trzeba ja wymienic czy jest mozliwosc regulacji bo wiem ze cisnienie mozna podniesc to wynika ze i powinno sie dac obnizyc a moze cos tym wszystkim steruje i to jest popsute.Ps wymienilem zawor cisnienia na pompie i na listwie bopokazywalo blad 0089 (zawor regulacji cisnienia na listwie)wymienilem oba i dalej to samo po odpaleniu i jezdzie auto jedzie normalnie ale po zatrzymaniu sie po chwili czuc lekkie zucenie silnikiem i auto niema mocy tryb awaryjny po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auto jedzie normalnie do nastepnego razu .W ASO powiedzieli wymiana pompy ale nie daja gwarancji ze to to pozdrawiam .jeszcze jedno pytanie czy przeplywomiez
moze podawac informacje do komputera ze jedziemy na pelnym gazie a faktycznie jest na wolnych obrotach i z tad to podniesione cisnienie na wolnych obrotach.
  • 0

#3 P_A_L_A_C_Z

P_A_L_A_C_Z

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 8 postów

Napisano 12 październik 2009, 18:15

mam problem z pompa wtryskowa na wolnych obrotach podaje za wysokie cisnienie (50 bar ) a powinno 30 bar i niewiem czy to jest wada pompy i trzeba ja wymienic czy jest mozliwosc regulacji bo wiem ze cisnienie mozna podniesc to wynika ze i powinno sie dac obnizyc a moze cos tym wszystkim steruje i to jest popsute.Ps wymienilem zawor cisnienia na pompie i na listwie bopokazywalo blad 0089 (zawor regulacji cisnienia na listwie)wymienilem oba i dalej to samo po odpaleniu i jezdzie auto jedzie normalnie ale po zatrzymaniu sie po chwili czuc lekkie zucenie silnikiem i auto niema mocy tryb awaryjny po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auto jedzie normalnie do nastepnego razu .W ASO powiedzieli wymiana pompy ale nie daja gwarancji ze to to pozdrawiam .

>siemasz ryba tu akwarium.. hehe ,a tak na powaznie to mialem ten sam problem z moja pieszczoszka . kupilem moja p12 2.2dci jakies 2 miechy temu i.. no wlasnie ..te same objawy co u ciebie panie kolego . pojechalem do lokalnej servisowni nissana w dublinie i panowie mechanicy powiedzieli ze pompa -czyli jakies 2500 EURO .. tak wiec na zdrowy polski rozum postanowilem udac sie do znajomego mechanika -gowniarz ma tylko 23 lata na karku ale cuda wyprawia z autkami. tak czy inaczej powiedzial ze albo czujnik cisnienia paliwa [ na listwie cr albo tez przy pompie bo jest tam i tam ???] jesli to nie skutkuje ,sprawdzic uklad acceleratora [po naszemu to mysle bedzie pedal gazu i co z nim zwiazane] podobno jest elektroniczny czujnik sterujacy gazem czy cos takowego .sorki za niezbyt fachowe porady panie kolego ,ale to tak jak potrafie opisac najlepiej.. anyway .. moja dziecinka potrzebowala tamten czujnik cisnienia przy pompie i moj mechanior zrobil super robote ..primerka jezdzi -a raczej fruwa jak nowa .. a ja spie spokojnie. pozdro.
  • 0

#4 P_A_L_A_C_Z

P_A_L_A_C_Z

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 8 postów

Napisano 12 październik 2009, 18:15

>siemasz ryba tu akwarium..
hehe ,a tak na powaznie to mialem ten sam problem z moja pieszczoszka . kupilem moja p12 2.2dci jakies 2 miechy temu i.. no wlasnie ..te same objawy co u ciebie panie kolego . pojechalem do lokalnej servisowni nissana w dublinie i panowie mechanicy powiedzieli ze pompa -czyli jakies 2500 EURO .. tak wiec na zdrowy polski rozum postanowilem udac sie do znajomego mechanika -gowniarz ma tylko 23 lata na karku ale cuda wyprawia z autkami. tak czy inaczej powiedzial ze albo czujnik cisnienia paliwa [ na listwie cr albo tez przy pompie bo jest tam i tam ???] jesli to nie skutkuje ,sprawdzic uklad acceleratora [po naszemu to mysle bedzie pedal gazu i co z nim zwiazane] podobno jest elektroniczny czujnik sterujacy gazem czy cos takowego .sorki za niezbyt fachowe porady panie kolego ,ale to tak jak potrafie opisac najlepiej.. anyway .. moja dziecinka potrzebowala tamten czujnik cisnienia przy pompie i moj mechanior zrobil super robote ..primerka jezdzi -a raczej fruwa jak nowa .. a ja spie spokojnie. pozdro.
  • 0

#5 RYBA64

RYBA64

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownicy
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wielka Brytania
  • Model:nissan

Napisano 16 październik 2009, 17:33

>siemasz ryba tu akwarium.. hehe ,a tak na powaznie to mialem ten sam problem z moja pieszczoszka . kupilem moja p12 2.2dci jakies 2 miechy temu i.. no wlasnie ..te same objawy co u ciebie panie kolego . pojechalem do lokalnej servisowni nissana w dublinie i panowie mechanicy powiedzieli ze pompa -czyli jakies 2500 EURO .. tak wiec na zdrowy polski rozum postanowilem udac sie do znajomego mechanika -gowniarz ma tylko 23 lata na karku ale cuda wyprawia z autkami. tak czy inaczej powiedzial ze albo czujnik cisnienia paliwa [ na listwie cr albo tez przy pompie bo jest tam i tam ???] jesli to nie skutkuje ,sprawdzic uklad acceleratora [po naszemu to mysle bedzie pedal gazu i co z nim zwiazane] podobno jest elektroniczny czujnik sterujacy gazem czy cos takowego .sorki za niezbyt fachowe porady panie kolego ,ale to tak jak potrafie opisac najlepiej.. anyway .. moja dziecinka potrzebowala tamten czujnik cisnienia przy pompie i moj mechanior zrobil super robote ..primerka jezdzi -a raczej fruwa jak nowa .. a ja spie spokojnie. pozdro.

czesc dzieki za podpowiedz zobacze ten czujnik od pedalu gazu ale z kad to cisnienie 50 bar na wolnych obrotach. bylem dzisiaj w serwisie wykasowali bledy poza jednym p 1273 fuel pump wykasowywali 6 razy i powraca nie wiem jeszcze co to za blad ten w serwisie twierdzi ze nie wie bo on siedzi tylko za biurkiem a to robia mechanicy a diagnostyka to kolejne 100 funtow czekam na podpowiedzi .(zawor SCV nowy cala listwa CR nowa )co dalej ?
  • 0

#6 Pilot9314

Pilot9314

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 344 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Opatów/k.Kielc
  • Model:Hyundai IX35 2.0 MPI
  • Nr rejestracyjny:TOP

Napisano 17 październik 2009, 17:52

czesc dzieki za podpowiedz zobacze ten czujnik od pedalu gazu ale z kad to cisnienie 50 bar na wolnych obrotach. bylem dzisiaj w serwisie wykasowali bledy poza jednym p 1273 fuel pump wykasowywali 6 razy i powraca nie wiem jeszcze co to za blad ten w serwisie twierdzi ze nie wie bo on siedzi tylko za biurkiem a to robia mechanicy a diagnostyka to kolejne 100 funtow czekam na podpowiedzi .(zawor SCV nowy cala listwa CR nowa )co dalej ?


Witam :) a powiedz czy pokazuje Ci na wyswietlaczu LCD taki rysunek Primery i pisze coś o błędzie ESP..
  • 0

#7 RYBA64

RYBA64

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownicy
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wielka Brytania
  • Model:nissan

Napisano 17 październik 2009, 23:30

Witam :) a powiedz czy pokazuje Ci na wyswietlaczu LCD taki rysunek Primery i pisze coś o błędzie ESP..

witam jak odlacze wtyczke od czujnika Common-rail to pojawia sie komunikat o ESP cos takiego
  • 0

#8 Pilot9314

Pilot9314

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 344 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Opatów/k.Kielc
  • Model:Hyundai IX35 2.0 MPI
  • Nr rejestracyjny:TOP

Napisano 18 październik 2009, 17:23

witam jak odlacze wtyczke od czujnika Common-rail to pojawia sie komunikat o ESP cos takiego


witam :) a powiedz czy czujnik tez wymieniałeś czy nie ? Bo ja miałem z nim problemy wprowadzał mi auto w tryb serwisowy i mozna było jechac tylko 30 km/h
  • 0

#9 RYBA64

RYBA64

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownicy
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wielka Brytania
  • Model:nissan

Napisano 18 październik 2009, 21:49

witam :) a powiedz czy czujnik tez wymieniałeś czy nie ? Bo ja miałem z nim problemy wprowadzał mi auto w tryb serwisowy i mozna było jechac tylko 30 km/h

CZE sprawa ma sie tak kupilem czujnik na CR uzywke i nic bez zmian w czerwcu kupilem w serwisie zawor SCV wymienilem i nic to dokupilem caly CR razem z czujnikiem tez w serwisie , zawor nowka i czujnik nowka .Jak bylem latem w Polsce odwiedzilem serwis nissana w Opolu diagnoza pompa podaje za wysokie cisnienie na wolnych obrotach 50 bar powiedzial pompa do wymiany lub regeneracja blad p0089,wyczytalem ze po wymianie zaworu na pompie trzeba go skalibrowac z samochodem zeby zaczol dzialac wiec udalem sie do serwisu w Anglii zeby skalibrowali zawor auto przestalo dymic na czarno blad p0089 fuel pump nie powrucil ale jest blad nie do wykasowania p1273 fuel pump probowali 6 razy i powracal .mam pytanie czy to non stop wysokie cisnienie z pompy moglo uszkodzic ten nowy czujnik na CR
  • 0

#10 Pilot9314

Pilot9314

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 344 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Opatów/k.Kielc
  • Model:Hyundai IX35 2.0 MPI
  • Nr rejestracyjny:TOP

Napisano 19 październik 2009, 12:25

CZE sprawa ma sie tak kupilem czujnik na CR uzywke i nic bez zmian w czerwcu kupilem w serwisie zawor SCV wymienilem i nic to dokupilem caly CR razem z czujnikiem tez w serwisie , zawor nowka i czujnik nowka .Jak bylem latem w Polsce odwiedzilem serwis nissana w Opolu diagnoza pompa podaje za wysokie cisnienie na wolnych obrotach 50 bar powiedzial pompa do wymiany lub regeneracja blad p0089,wyczytalem ze po wymianie zaworu na pompie trzeba go skalibrowac z samochodem zeby zaczol dzialac wiec udalem sie do serwisu w Anglii zeby skalibrowali zawor auto przestalo dymic na czarno blad p0089 fuel pump nie powrucil ale jest blad nie do wykasowania p1273 fuel pump probowali 6 razy i powracal .mam pytanie czy to non stop wysokie cisnienie z pompy moglo uszkodzic ten nowy czujnik na CR


witam ponownie podjedź do serwisu i powiedz zeby sprawdzili czy nie masz podpietego pod komputer chipa tuningowego były one seryjnie zakładnae bez podmiany romu w ECU i stad brały sie problemy z CR mi tez w ASo kazali wymienic listwe ale mechanik zajmujacy sie tuningiem auta wykrył to po jakis 2 miechach :) pzdr
  • 0