Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Akcje serwisowe NISSAN Qashqai


LLC
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No tak spokojnie to chyba nie bedzie, bo nam wczoraj serwis Nissana powiedzial kategorycznie, ze naszego auta nie ma na liscie i jest sprawny... :whistle: a dzis, po usilnym drążeniu tematu skąd rozbieżności miedzy lista Nissana i lista UOKiKu(ktora przeciez dostal od Nissana) okazalo sie, ze nasz VIN jednak jest na liscie do naprawy ?!?!!!!!! i za pare dni zaprosza nas do serwisu. Malo pocieszajace, bo to znaczy, ze w jakims tam ulamku procenta, ale zawsze ! ryzykowalismy zdrowiem lub zyciem jezdzac niebezpiecznym samochodem :-(

Nie do naprawy tylko do sprawdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do naprawy tylko do sprawdzenia.

No niestety (albo stety) do naprawy, gdyż czekają na części zamienne..jak piszą mi na e-mail'a i powiadomią kiedy konkretnie mam podjechać ! :shifty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie NISSAN odpoweidzial w podobnym tonie:

"W odpowiedzi na Pana zapytanie chciałem poinformować, że numer nadwozia Pańskiego samochodu nie podlega kampanii serwisowej, którą Pan wskazał jak również żadnej innej kampanii. W załączniku przesyłam Panu podgląd z systemu Nissana odnośnie kampanii serwisowych w Pana samochodzie. " i tu screeshot z systemu NISSAN-a, gdzie w pozycji "Kampanie otwarte" widnieje "nie znaleziono kampani otwatych".

 

Czyli lista wysłana przez NISSAN-a do UOKiK sobie, a system komputerowy NISSAN-a sobie.

 

Pozdrawiam, mupet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To był mój wcześniejszy post:

"Telefonowałem dziś do serwisu, powiedziałem, ze czytałem w internecie iż przeprowadzacie (Nissan)akcję serwisową QQ, znalazłem listę aut i okazało się , ze moje auto też tam jest. Poproszono mnie o numer VIN więc podałem, (literowałem np. J - jak Jan więc o pomyłce nie powinno być mowy)i wiecie co się okazało? " Pana auto nie podlega akcji serwisowej"- usłyszałem odpowiedź, Dlaczego, przecież jestem na liście - zapytałem.

A kiedy pan kupił auto? Z końcem kwietna, więc usterkę zlikwidowano na wstępnym przeglądzie. A to Anglicy jeszcze przez kilka miesięcy robili "usterki" a Wyście je naprawiali? - jakoś to nielogiczne.

Pana auto nie podlega akcji serwisowej, nie ma pana w komputerze - usłyszałem ponownie , więc podziękowałem i się rozłączyłem.

W najbliższym czasie poproszę o potwierdzenie pisemne."

 

Wczoraj napisałem maila :

"Szanowni Państwo.

W internecie na stronie http://www.dziennik.pl/files/archive/00252/nissan_qashqai_nume_252434a.pdf znalazłem informację, że Nissan przeprowadza akcję serwisową dla modeli Nissan Qashqai, na tej liście widnieje też moje auto u numerze VIN SJNF............ .

Proszę o potwierdzenie prawdziwości informacji i ewentualnie wyznaczenie mi terminu przeglądu.

Z góry dziękuję

Tu podałem imię, nazwisko i adres

Dziś dostałem odpowiedź:

"Dzień dobry.

W odpowiedzi na Pańskie pytanie chciałem potwierdzić tą informację , oczywiście serwis umówi się z Panem na kontrolę, dla sprawniejszego wyznaczenia terminu kontroli proszę o podanie nr. telefonu .

 

Pozdrawiam

 

Koordynator Serwisu Japan Motors

"

Pan podpisał się imieniem i nazwiskiem

 

No i co Wy na to???, dziś wyślę maila z numerem telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kampania jest z przywołaniem wiec każdy kto będzie miał się stawić na kontrole dostanie pisemko z Nissan Poland.

Wszystko się zgadza , tyle, ze raz jestem ponoć na tej liście innym razem nie więc coś tu jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się zgadza , tyle, ze raz jestem ponoć na tej liście innym razem nie więc coś tu jest nie tak.

 

Oj tam... może pan serwisant po drugiej stronie słuchawki nie znał wszystkich liter/cyfr ;)

A na serio to też by mnie wkurzył tak wysoki poziom kompetencji :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umówiłem się na naprawę w ramach kampanii na Sobotę na 13 w KMJ w Gdańsku. Zobaczymy co z tego będzie ;)

Mają się też przy okazji przyjrzeć stukom w tylnej części samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam... może pan serwisant po drugiej stronie słuchawki nie znał wszystkich liter/cyfr ;)

A na serio to też by mnie wkurzył tak wysoki poziom kompetencji :angry:

 

Nie jest to raczej niekompetencja ASO ale wina NISSANa który w niezbyt własciwy sposób sprecyzował liste VINów dla serwisów.

Większość QQ sprzedanych w polsce podlega tej kampanii (jak i część X-Traili- o czym pewnie nie wiecie).

Operacja waszego samochodu trwa ok 15-20min. i tyle całej tragedii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem w serwisie w tej sprawie w Katowicach w Japan Motors. Akcja trwała 40 min. Założono jakąś specjalną opaskę zaciskową uniemożliwiającą odkręcenie jakiejś śruby w przekładni kierowniczej.

Powiedziano mi, że akcja jest skutkiem 2 przypadków w Angli, kiedy przy manewrowaniu na parkingu koła przestały reagować na skręty kierownicy.

 

Pozdrawiam, mupet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobnie, tzn. telefon do ASO gdzie dowiedziałam się, że mój samochód akcji nie podlega (numer nadwozia jest na liście UOKiK). Wysłałam maila do Nissan Polska i oto odpowiedź:

 

W odpowiedzi na Pani pytanie z dnia 26 października 2009 r. dotyczące NISSAN Qashqai o nr. VIN. (tu numer), Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. z siedzibą w Budapeszcie informuje, że w/w samochód podlega kampanii serwisowej przekładni kierowniczej. Uprzejmie prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z najbliższym ASO Nissan w celu zainstalowania elementu zabezpieczającego nakrętkę przekładni kierowniczej.

 

W/w informacja została potwierdzona przez Dział Techniczny NSCEE.

 

Serwis, bez entuzjazmu, umówił mnie na 4 listopada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety (albo stety) do naprawy, gdyż czekają na części zamienne..jak piszą mi na e-mail'a i powiadomią kiedy konkretnie mam podjechać ! :shifty:

 

Ja też już jestem po.. Akcji Serwisowej..zamontowania opaski na śrubę (kolumny) w układzie kierowniczym...(a ponoć wcześniej nie podlegałem tej Akcji??!?!?!?) no i miało trwać około 30min...trwało przeszło 2godz!..ale to normalka w serwisie Nissan-Ford Krzemionki w Krakówku... :-(

nie chce mi się więcej bić piany ... o jakości świadczonych usług tego serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sami się wpraszaliście na te wizyty? Bo ja jestem na liście a serwis mówi, że nie podlegam akcji.

 

Dokładnie tak, nie przyjmuję do wiadomości... przez telefon od serwisu, że: "...Pan nie jest w systemie na akcje serwisową...i nie mam się czym martwić..."..itp. Po prostu wysłałem do Sewisu e-mail'a żeby odpowiedzieli konkretnie na piśmie....i wtedy nagle jednak mój QQ znalazł się dziwnym trafem... na liście! do przeglądu oraz zainstalowania obejmy....ciekawe?! (chyba jednak nie chcą ponosić odpowiedzialności jeśli pada zapytanie na PIŚMIE?!)

 

więcej dociekliwości drodzy użytkownicy QQ....no chyba że wam nie zależy ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak, nie przyjmuję do wiadomości... przez telefon od serwisu, że: "...Pan nie jest w systemie na akcje serwisową...i nie mam się czym martwić..."..itp. Po prostu wysłałem do Sewisu e-mail'a żeby odpowiedzieli konkretnie na piśmie....i wtedy nagle jednak mój QQ znalazł się dziwnym trafem... na liście! do przeglądu oraz zainstalowania obejmy....ciekawe?! (chyba jednak nie chcą ponosić odpowiedzialności jeśli pada zapytanie na PIŚMIE?!)

 

więcej dociekliwości drodzy użytkownicy QQ....no chyba że wam nie zależy ;-)

 

Niestety mój dealer nie odpowiada na e-maile. Porażka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Adrenalina

Niestety mój dealer nie odpowiada na e-maile. Porażka

 

Napisz bezpośrednio do Nissan Polska (poland@nissan-services.eu) z pytaniem o swój VIN - bardzo szybko odpowiadają.

A potem, o ile trzeba będzie, umawiasz się na wizytę w serwisie.

 

Pewnie, że to trochę śmieszne/żałosne, ale chyba lepiej tak niż stracić panowanie nad samochodem podczas manewrów na parkingu :-\

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz bezpośrednio do Nissan Polska (poland@nissan-services.eu) z pytaniem o swój VIN - bardzo szybko odpowiadają.

A potem, o ile trzeba będzie, umawiasz się na wizytę w serwisie.

 

Pewnie, że to trochę śmieszne/żałosne, ale chyba lepiej tak niż stracić panowanie nad samochodem podczas manewrów na parkingu :-\

 

Do centrali pisałem odpisali,że nie dysponują programem serwisowym i abym kontaktował się z dealerem i przesłał mi listę dealerów w Polsce kpina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzwoniłem wczoraj do swojego serwisu (Budmat Auto Płock) i poinformowałem, że chcę przyjechać w zwiazku z akcją naprawczą.

Miły Pan bez zbędnych ceregieli zapytał o termin, który mi pasuje i zapisał na wizytę - co dziwne dopiero po umówieniu terminu wziął dane pojazdu.

 

Jadę jutro, zobaczymy jak się serwis spisze. Przy okazji obejrzą silnik bo coś któryś pasek dość mocno popiskuje przy porannym rozruchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem już po. :rolleyes: . Cała "operacja" trwała 30 min. Pan stwierdził że nakrętka była dokręcona a to działanie zapobiegawcze. Powinienem chyba pochwalić serwis Przyguccy inter car w łodzi na Przybyszewskiego bo zarówno na pierwszym przeglądzie gdzie chcialem zmieniac filtr powietrza a oni odradzili jak i teraz zachowania mają moim zdaniem bardzo profesjonalne. Jeśli będzie tak dalej na pewno będę ich polecał.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzwoniłem wczoraj do swojego serwisu (Budmat Auto Płock) i poinformowałem, że chcę przyjechać w zwiazku z akcją naprawczą.

Miły Pan bez zbędnych ceregieli zapytał o termin, który mi pasuje i zapisał na wizytę - co dziwne dopiero po umówieniu terminu wziął dane pojazdu.

 

Jadę jutro, zobaczymy jak się serwis spisze. Przy okazji obejrzą silnik bo coś któryś pasek dość mocno popiskuje przy porannym rozruchu.

 

 

Byłem w środę, cała akcja przebiegła sprawnie i zajęła ok. godziny, zgodnie z ustaleniami.

Przy okazji:

- serwis zrobił mini-przegląd (poziomy płynów, hamulce...)

- otrzymałem kwit na 30% rabatu przy zakupie akcesoriów ważny przez pół roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...