Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

problem z odpalaniem


Gość jacobi78

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z Moim QQ 2,0 dCi. od miesiąca na zimnym silniku auto ma problemy z odpalaniem. Zostawiłem samochód w serwisie na obserwacji, ponieważ żanda kontrolka się nie zapaliła. Po yrzech dniach dostałem info, iż auto odpala ksiązkowo i nie widzą problemu. Prawdopodobnie zatankowałem paliwo złej jakości (notabene zatankowałem w Ponaniu na Bługarskjiej w Shellu V power diesel, całkiem nie stara stacja) i stąd ta sytuacja. Niestety problem z odpalaniem pojawił się tydzień później tankoałem na Statoil.

Może ktoś ma również podobny kłopot. wydaje mi się, że zał jakość paliwa powinna się uwidaczniać nie tylko przy odpalaniu na zimnym silniku. Co Wy na to?

Tak na marginesie - z okolicy przedniej szyby dochodzą dziwne dzwięki, jakby szyba była źle zamontowana.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli te dźwięki to dźwięk blaszki np przy zimnym silniku lub na nierównościach to żle dokręcona śruba w kolumnie albo kierownicy - tez tak miałem -inny post na forum. Po trzech wizytachw serwisie i moich naleganiach iż to jednak kierownica lub kolumna a nie silnik usterka z fabryki znaleiona i naprawiona. co do silnika nie mam podobnych przeżyć chodż też mam 2.0 dci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z Moim QQ 2,0 dCi. od miesiąca na zimnym silniku auto ma problemy z odpalaniem. Zostawiłem samochód w serwisie na obserwacji, ponieważ żanda kontrolka się nie zapaliła. Po yrzech dniach dostałem info, iż auto odpala ksiązkowo i nie widzą problemu. Prawdopodobnie zatankowałem paliwo złej jakości (notabene zatankowałem w Ponaniu na Bługarskjiej w Shellu V power diesel, całkiem nie stara stacja) i stąd ta sytuacja. Niestety problem z odpalaniem pojawił się tydzień później tankoałem na Statoil.

Może ktoś ma również podobny kłopot. wydaje mi się, że zał jakość paliwa powinna się uwidaczniać nie tylko przy odpalaniu na zimnym silniku. Co Wy na to?

Tak na marginesie - z okolicy przedniej szyby dochodzą dziwne dzwięki, jakby szyba była źle zamontowana.

pozdrawiam

Po tym jak zgaśnie kontrolka od świec żarowych odpala czy trzeba go długo kręcić.Jeśli tak to jak długo,i czy może ponowne nagrzanie świec pomaga? Tak na marginesie-paliwo w naszym kraju bez względu na to czy tankujemy na BP,Shell itp.. jest z polskich rafinerii,a ważne jest to czy ajent stacji nie daje coś od siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z Moim QQ 2,0 dCi. od miesiąca na zimnym silniku auto ma problemy z odpalaniem. Zostawiłem samochód w serwisie na obserwacji, ponieważ żanda kontrolka się nie zapaliła. Po yrzech dniach dostałem info, iż auto odpala ksiązkowo i nie widzą problemu. Prawdopodobnie zatankowałem paliwo złej jakości (notabene zatankowałem w Ponaniu na Bługarskjiej w Shellu V power diesel, całkiem nie stara stacja) i stąd ta sytuacja. Niestety problem z odpalaniem pojawił się tydzień później tankoałem na Statoil.

Może ktoś ma również podobny kłopot. wydaje mi się, że zał jakość paliwa powinna się uwidaczniać nie tylko przy odpalaniu na zimnym silniku. Co Wy na to?

Tak na marginesie - z okolicy przedniej szyby dochodzą dziwne dzwięki, jakby szyba była źle zamontowana.

pozdrawiam

Witam, ja też mam czasem problem z odpaleniem na zimnym silniku i też podejrzewam paliwo (też silnik 2.0 dci). Ja mam tak, że przy zapalaniu już załapuje i zaraz gaśnie, albo zapali ale z początku nie pracuje na wszystkich cylindrach. Byłem na akcji serwisowej dot. przekładni kierowniczej i przy okazji wspomniałem o problemie. Serwisant podpiął silnik pod kompa i ujawniło się kilka błędów, które wykasował. Mam ponownie przyjechać po przejechaniu 1000 km. Po tejże wizycie problem dalej się pojawiał. Zauważyłem, że jeśli dwa, trzy razy włączę świece żarowe, odpala bez problemu. Być może coś z czujnikiem temperatury i za szybko wyłącza świece, albo też kiepskie paliwo (zatankowałem na BP zwykłego diesla). Spróbuję zatankować następnym razem ultimate diesel i zobaczymy. Jeżeli nie pomoże, znaczy, że coś jest nie tak z silnikiem. Jeśli będziesz wiedział coś więcej na temat problemu z rozruchem (jeśli znajdziesz przyczynę), daj znać. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a może problem tkwi w świecach żarowych (ostatnio przerabiałem u siebie) ?? to że jest napięcie na świecach nie świadczy że działają poprawnie. Jeżeli macie dostęp do narzędzi zróbcie szybką diagnozę, wykręćcie świecę i na krótko podepnijcie pod akumulator, dobra świeca powinna po 5-7 sec. prawie że świecić, słabe żarzenie i powolne rozgrzewanie kwalifikuje świecę do wymiany.

 

A i jeszcze warto wykręcić dwie, bo jedna może być w lepszym stanie niż reszta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym jak zgaśnie kontrolka od świec żarowych odpala czy trzeba go długo kręcić.Jeśli tak to jak długo,i czy może ponowne nagrzanie świec pomaga? Tak na marginesie-paliwo w naszym kraju bez względu na to czy tankujemy na BP,Shell itp.. jest z polskich rafinerii,a ważne jest to czy ajent stacji nie daje coś od siebie.

 

Potwierdzam. Z Rafinerii Gdańskiej rozjeżdżają się cysterny dowożące na stacje wszelkich stacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...