Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

- - - - -

Zawór EGR


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ONLINE   Dżem

Dżem

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 1388 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Skąd:Lublin

Napisano 13 styczeń 2010, 12:41

Jak w temacie zastanawiam sie jak go wywalić i czy napewno warto.
Na razie zdjąłem weżyk od podcisnienia z zaworu ale efektów zero jak na razie. No i się zastanawiam czy mieszek dziurawy i tak nie otwierał zaworu i był zamknięty cały czas czy wręcz zawór jest otwarty cały czas i puszcza spaliny nie zważając na sterowanie nim?

Przerabiał juz ktoś temat? Zastanawiam się czy warto z nim cos kombinować bo do zaślepienia kawałkiem blachy troszke trudny dostep.
  • 0

Reklama

#2 OFFLINE   Michalllo

Michalllo

    Debeściak

  • Użytkownicy
  • 289 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Płock
  • Model:Merkury Vilager
  • Nr rejestracyjny:WP

Napisano 13 styczeń 2010, 13:57

Jakie auto jaki silnik ?? Ja w swojej maxi mam zaslepiomy po prostu podłożyłem 50 groszy pod rurke doprowadzającą spaliny i po sprawie :)
Polecam http://www.nissanklu...79-usuwanie-egr
Tylko ja to zrobiłem bez rozcinania rurki zawsze mozna przywrócić do poprzedniego stanu.
  • 0

#3 ONLINE   Dżem

Dżem

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 1388 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Skąd:Lublin

Napisano 13 styczeń 2010, 14:37

No auto takie jak dział Terrano a silnik jak z podpisu 2.7TD. A jak jest w benzynach to patent z moneta znam.
  • 0

#4 OFFLINE   mir-e

mir-e

    Konkretny gość

  • Użytkownicy
  • 102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Strzelin
  • Model:Terrano II 2,7tdi r 96,Terrano II 2,7 tdi r 01,Navara D40 2,5 dci r 08
  • Nr rejestracyjny:dst

Napisano 13 styczeń 2010, 19:16

pytanie po co chcesz to zrobić? :whistle:
  • 0

#5 OFFLINE   bigi

bigi

    Debeściak

  • Użytkownicy
  • 257 postów
  • Skąd:Choszczno

Napisano 14 styczeń 2010, 00:07

Jak w temacie zastanawiam sie jak go wywalić i czy napewno warto.
Na razie zdjąłem weżyk od podcisnienia z zaworu ale efektów zero jak na razie. No i się zastanawiam czy mieszek dziurawy i tak nie otwierał zaworu i był zamknięty cały czas czy wręcz zawór jest otwarty cały czas i puszcza spaliny nie zważając na sterowanie nim?

Przerabiał juz ktoś temat? Zastanawiam się czy warto z nim cos kombinować bo do zaślepienia kawałkiem blachy troszke trudny dostep.



Wiesz co ja sie ze trzy razy zabieralem, ale jakos czasu braklo - wazniejsze bylo "przejade czy nie?" heheh
no ale tak - docinasz mala blache (mosiadz) i przykladasz do wlotu - znaczysz gdzie sruby i wiercisz...
pozniej wkrecasz i masz to w kupie :D
no i moze w koncu jak bede mial chwile (za 3 miesiace to sie wezme po zdjeciu budy :D)
  • 0