Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

QQ i reakcja na pochyłość jezdni


turas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Jakiś czas temu walczyłem w ASO ze ściąganiem mojego QQ na prawą stronę. Wątek : http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/44644-qashqai-problem/page__st__20__p__640402__hl__%C5%9Bci%C4%85ganie__fromsearch__1entry640402

 

O ile z tym problemem ASO już sobie poradziło o tyle zastanawiam się czy mój QQ nie jest zbyt czuły na pochyłości jezdni "generalnie".

 

Z reguły jezdnia pochylona jest na prawo, dlatego najczęściej ściąga w prawą stronę. Jeśli jednak pojechać by tym samym pasem w przeciwnym kierunku wówczas ściąga w lewo. Tak, więc ściąganie na jedną stronę mogę wykluczyć.

 

 

Ja poprzednio jeździłem Peugeotem 206 i tam takich problemów nie było. Poza tym nie mam doświadczenia w innych samochodach, które by były wyżej zawieszone.

 

 

Chciałbym was zapytać czy wasze QQ również są podatne na pochyłości jezdni w sposób odbiegający od normy dla tego typu samochodów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość quashqai

Ja nie zaobserwowałem szczególnej podatności Qashqaia na ściąganie, ale faktycznie pewnie to jest kwestia wysokości, na boczny wiatr również jest bardziej podatny. Wydaje mi się, że to jednak kwestia naszych pięknych i gładkich jak stół szos. :-) Generalnie chyba nie ma się czym specjalnie przejmować i nie jeździć "bez trzymanki". W moim odczuciu Qashqai prowadzi się dość pewnie i przewidywalnie szczególnie w warunkach zimowych - odpukać jak do tej pory nie zaskoczył mnie negatywnie jakimś dziwnym zachowaniem na drodze. Poza tym, jak określić normę dla tego typu samochodu? Prowadziłem również wyższe samochody, ale trudno porównywać Qashaqaia z na przykład Navarą.

 

To nie jest kwetia dróg. Najbardziej widać problem na autorstradzie gdzie jest super jakość drogi i jedziesz szybciej - bardzo obniża takie ściąganie komfort jazdy.