Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Magiczna kontrolka hamulca recznego


balaam
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ABS jest? Ta sama kontrolka, świadczy o jego problemach.

Zmierzyć wartość podcisnienia, może być nieszczelność, w grę wchodzi cały osprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ABSu nie ma.

Właśnie wróciłem z auta i wszystkie przewody są ok. Przynajmniej tak na oko.

Objaw jest tylko jak auto postoi przez noc.

 

Przekręcam zapłon, zapalają się kontrolki, w tym ta z wykrzyknikiem. Odpalam auto, trzymając nogę na hamulcu, gasną wszystkie z wyjątkiem tej z wykrzyknikiem. Puszczam hamulec, gaśnie, naciskam zdecydowanie - zapala się. Po dwóch takich wciśnięciach gaśnie i nie zapala się więcej cokolwiek bym nie robił.

 

Tylko przy pierwszym odpaleniu po całej nocy stania.

 

Pompa ma dość?

Znalazłem zestaw naprawczy w sklepie 4x4, próbował ktoś?

 

Hamulce działają tak jak zawsze, płyn jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nie myl pompy hamulcowej z pompą podciśnienia, hamulcowa do której zestaw znalazłeś raczej nie ma tu nic do rzeczy,

jak na mój gust to ci po nocy podciśnienie z instalacji znika i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przeszukuję stare wpisy Andrzeja (azm-61) i znalazłem opis kontrolek, w którym stoi jak byk napisane, że w dieslu jak kilkakrotnie wciśniesz pedał hamulca to może kontrolka się zapalić.

Znalazłem tez te zaworki od podciśnienia. Nie wiem jak się zabrać za ich sprawdzenie / przeczyszczenie.

No i nie zlokalizowałem tej pompy.

Masz jakieś fotki, czy inne obrazki jak to wygląda?

Jak taka pompka padnie to ile?

 

EDIT

 

No dobra wiem juz gdzie jest pompa i czujnik podciśnienia. Jutro sprawdzę resztę przewodów.

Edytowane przez Whitie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze to ja bym sie na tym etapie nie przejmował,

pompka jest jak pisałem albo za alternatorem albo w bloku silnika gdzieś - idzie do niej wąż gumowy od serwa, ale tak myślę teraz że to prędzej zaworek albo serwo nieszczelne, jak ci po nocy znika to na prawdę chyba na razie nie ma powodów do paniki.

zaworek jak pisałem wyjmujesz i dmuchasz :) może faktycznie jakieś paprochy tam wlazły

u mnie np podciśnienie dobija do sensownej wartości ale szybko się kończy po kilkukrotnym wciśnięciu jak piszesz zapala się kontrolka i trudniej pedał wchodzi, dołożyłem akumulator podciśnienia i jest trochę lepiej, ale nie walczę tematem dalej - nie mam możliwości albo pompa ma za mała wydajność bo łopatki jak się przyglądałem są już nierówne, albo jakimś cudem serwo za dużo podciśnienia zużywa, ani jednego ani drugiego nie mam na wymianą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Poszukuję pomocy TERRANO II 2,7 TDI ,  po przejechaniu około 2 km piszczy brzęczek i zapala się kontrolka hamulca (!) płyn w zbiorniczku jest czujnik działa poprawnie sprawdzone, czujnik hamulca ręcznego też działa , hamulce są dobre ale nie sprawdzałem jeszcze podciśnienia może czujnik szwankuje ? gdzie on się znajduje .  Może miał ktoś podobny problem z tą kontrolką i  piszczącym brzęczkiem . Za wszelkie sugestie z góry dziękuję . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...